• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
iivanov - майстор
Ами с фабрични настройки е вместо винтове H и L . Тая врътка ти се явява Т и регулира отварянето на дросела . По народному ти регулира минималната газ .
Hoвoceлckи - майстор
Dragula написа:
Да се бяхте включили със знания и съвети, а не да обяснява Новоселски дееБа лгария.
Беше ти обяснено многократно! Ти обаче изобщо не внимаваш какво ти се пише! Ти искаш някой да ти напише нещо, коет она теб ти се иска! Имаш отговори и в другия форум. Чети внимателно! Не наблягай на личните характеристики! Истинските съвети се съдържат обикновено в едно изречение и далите ги обикновено не се разправят повече :idea:
kolcho - специалист
Hoвoceлckи написа:
Чети внимателно! Не наблягай на личните характеристики!
Еййййййййййй, аман от вас - не давате на човека да се олаби, а той само тридесетина поста за дръжка, винтче и дупка с капачка е пуснал досега...Я малко повече емпатия, ако обичате!
:wink: :)
iivanov - майстор
Тука имаме един - двама , които подскачат на всеки пост , че и по - начесто , и общото мнение е , че не са особено стабилни . Сега си имаме двама -трима . :-D

Във връзка с работата ми периодично минавам психотестове , като ми пробват и реакциите . След тов минавам и беседа с психолог . Все още ми дават максималния срок между тестовете . :partyman:
lov - майстор
Този път спирам окончателно. Линка дето ти беше даден показва поне 90% ремонт и регулировки на китайски бензинови коси и карбураторите са 1:1 с твоя. Всъщност ако ти ги сложа два на масата няма да можеш да различиш кое е на китайче и кое на маркова. Всичките все от еди гараж излизат като отливки. Но явно ти пречи и езиковата бариера да чуеш какво обясняват или на теб ти изнася така.
iivanov - майстор
Dragula написа:
iivanov написа:

Звучи ми като ученическо оправдание. Ма не се налага - не си на изпит. Изложихте се достатъчно.

Кво ми казваш с това - че си шофьор в градския транспорт?
Не съм на изпит , но ти можеш вече да станеш от форумната кушетка . Беше премерен , претеглен и преценен . Не само шофьорите минават на куку преглед .
А обидно ли е да си шофьор ? :?
Пусни си " Анализирай това " , че нещо напрегнат ми се струваш .
Hoвoceлckи - майстор
Dragula написа:
След още пет метра се разцентрова нещо и започна да работи само на пълен смукач с много газ,
Dragula написа:
С триста клизми го докарах до първоначалното състояние - сиреч пак гасне при докрай изключен смукач, но поддържа некви бавни без да зацепва съединителя и без да гасне като го форсирам. Смукач да кажем на 2/3 затворен.
Dragula написа:
Баналният проблем се оказа в кухия винт, през който минава жилото на газта. Беше прекалено развинтен, жилото натегнато и не връщаше докрай след подаване на газ като естествено си държеше високи обороти независимо от прословутото винтче с пружинка.
Бе нещо к`ви ги пишеш :shock: Тук както сам се досети има шАфьори. Няма как да са издържали, какъвто и да е тест ако просто ти повярват :-D
Нормалното положение на смукача е "отворен". При затварянето му се подава обогатено гориво. За кратко, преди първото запалване (за деня). С жилото на газта подаваш по-голямо количество гориво (еднакво бедно на бензин в процентно съотношение като с това на тихите обороти), в следствие, на което се повишават оборотите. Горивната смес може да ти е станала по-бедна от необходимото (та компенсираш с намаляване притока на въздух чрез смукача) поради две причини - намаляване притока на гориво или увеличаване притока на въздух. Последното е типично при разхлабен карбуратор, както ти каза lov. Но и при нарушена херметичност при гарнитурите му ... Притока на гориво може също да бъде ограничен по няколко причини. Като почнеш от обикновено задръстване на цедка от боклук, дюза, клапанче ...
Изобщо - става въпрос за технически проблем, а не за регулиране. Поне за себе си смятам така. Да кажат другите шофьори ако нещо не е така.
:partyman:
Чираче - майстор
Предлагам психотест - спрете да отговаряте в темата, с каквото и да се опитват да Ви предизвикат. Оставете го да си пише САМ в темата, и ще видите резултата. :?
kolcho - специалист
Dragula написа:
Сега и Колчо слепецът се намеси да се маркира като активист :cool:
Форумът е безплатен, бре Колец - и хиляда поста да пусна теб кво те бърка #-o
Ами аз точно това и казвам - да Ви оставят на воля колегите да пуснете 2-3 хиляди поста за винтчето и дупката / барабар с дръжката ненагледна/, че да олабите нервата!
Успех :supz:
Junak - майстор
Dragula написа:
Баналният проблем се оказа в кухия винт, през който минава жилото на газта. Беше прекалено развинтен, жилото натегнато и не връщаше докрай след подаване на газ като естествено си държеше високи обороти независимо от прословутото винтче с пружинка.

Това го разбрах преди няколко дена още, но си проведох психологически експеримент с вас да ви погледам сеира и да премеря колко ви тежат главите.
Малеее, ма тоз психораст наистина бил много прост :-D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Raider - бягайте далеч" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: