• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
lov - майстор
Не знам за какви смукачи и винчета говорите. Нещо ви се бъркат понятията. Смукача е една пластмасова клапичка която е с две положения отворено или затворено.Намалява въздуха изцяло към карбуратора. След като запали двигателя се отваря до край и после няма никаква работа. А с винта дето е пружинката се нагласят максималните обороти. А със винчето на дроселовата клапата минималните. Е като се въртят и двете малко са свързани но това е положението и при марковите машини. Качеството на сместа си е направено фабрично какво да бъде съотношението и там не може да се пипа както са на моторните триони.
Чираче - майстор
Dragula написа:

Ми не чети, бре ..... и нема да се дразниш :butthead:
Има достатъчно аудитория на твоето ниво - чети и пиши там.
Аз теб не те занимавам, както и ти на мен си ми през дедовия :finga:
Освен това се нахъсах със спортна злоба да преборя недоправения Raider - нещо като хоби, ако ти говори нещо.
Точно така - мога, но не искам - все пак не си вадя хляба с косене, а кося за разнообразие. Започнах с дървена коса преди 3 години. Даже клепало си купих и я клепех, а не я точех с флекса като тебе.
Аре ся у лево, навлек.
Я ПО-КРОТКО!
КЕЛЕШ
Чираче - майстор
Dragula написа:
Чираче написа:
Я ПО-КРОТКО!
КЕЛЕШ
Продължаваш да четеш и да се нервиш - значи си и тъп :yawinkle:
Как позна, като си тук по-малко от седмица?
Чираче - майстор
От психолог до психопат разликата е малка. Не се интересувам от китайски карбуратори. :lol:
Чираче - майстор
Dragula написа:
Чираче написа:
От психолог до психопат разликата е малка. Не се интересувам от китайски карбуратори. :lol:
Което доказва тезата ми, че първо си пъхаш гагата в теми, които не те интересуват, за да се заяждаш, а не да допринасяш ползи и второ - не си тъп, а много тъп.
Да го кажа по друг начин - нискоинтелигентен с чувство за собствена значимост, неотговарящо на реалността.
Благодаря!
lov - майстор
Dragula написа:
lov написа:
Не знам за какви смукачи и винчета говорите. Нещо ви се бъркат понятията.
За почти същото говорим, което казваш и ти.
Но това не е истински смукач - при автомобилите той отваря дроселовата клапа.
А на този карбуратор няма винтчета за максимални и минимални - L и H като при марковите.
Нали теб питах за какво е горното винтче, дето се наложи да го сменя, че бяха сложили късак.
Па остави "смукача" отворен, давай му газ до дупка и ще видиш, че има разлика в качеството - само да не ти се взриви в ръцете :mrgreen:
Бъркат ти се понятията как работи смукача и в автомобилния карбуратор. Никаква дроселова клапа не отваря. Но както и да е. Кат попрочетеш малко ще го разбереш.
След запалване на двигателя и заработването му с устойчиви обороти клапата на смукача се отваря на пълно.
Набий си го това в главата и не вади разни твои теории.
Та на това карбураторче приеми че нямаш регулировката L. Което на другите карбове определя съотношението бензин въздух.И в общи линии определя минималните обороти. Тя си е зададена вътре в самия карбуратор и не се пипа. При теб това става едниствено колко е затворена дроселовата клапа на празен ход. дет си сменял болтчета и казваш че е било късо. Ами то там се развива за да зададеш минималното отваряне на клапата. Та не трябва да се дълго. И при другите карборатори също го има но не винаги е сотавен отвор за него или пък обозначен. Смята се че веднъж нагласено не се пипа освен ако нещо тотално не е пипано по механиката . Лостова система или жила.
И по леко с квалификациите към колегите :sad:
lov - майстор
Dragula написа:
lov написа:
След запалване на двигателя и заработването му с устойчиви обороти клапата на смукача се отваря на пълно.


А ти обърна ли внимание, че в ръководството за експлоатация смукач е в кавички - това е просто една капачка, която затваря дупката на въздушния филтър? Освен това пише, че се затваря, а не се отваря - да не ми говориш за Трабант и да си объркал темата :wink:


Ич не съм объркал ни трабантчета и всякакви други моторетки.Казах ти далеч си от принципите на работа на карбураторите. Дали ще затвориш входящия въздух при филтъра или на входа на самия карбуратор нещата са все едни и същи като физични явления в тях.
И недей гледа какъв глупав превод са направили. Щот там са написали он и оф па то вътре става съвсем друго. :) Разбирай го както искаш. Клапата трябва да е отворена след като двигателя влезе в режим. И при никакви условия не трябва да се ползва по време на работа.
Аз бях до тук явно наистина ти е дебела главата и не чуеш кат ти се обяснява.
lov - майстор
Много добре знам за какво е ама ти не вдяваш от никъде. Ти иди на дофтор :lol: Аз ако съм нервак то до сега да съм ти теглил една дългосвиреща :)
Ай ся направи си една чикия на душата от толкова клипчета в тубата дано захапеш.
https://www.youtube.com/results?search_ ... 1%81%D0%B0+

:partyman:
iivanov - майстор
Dragula написа:
Всичко останало - каша, която не можеш да обясниш разбираемо, пишеш ту едно, ту друго, за горното винтче три пъти разсеяно си замълча, вместо да кажеш, че не знаеш за какво е.
Вампирела изкара адаша некадърник . :lol: Форката има конкуренция . :weedman:
Hoвoceлckи - майстор
Абе това е България! Психологът трябва от техници да разбере, че хич не му е в ред психиката. Техниката не му е силната страна и всичко, което google му показва "не е това, което е"!
При форе нещата са просто единтични.
:partyman:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Raider - бягайте далеч" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: