Диференциалната полуоска е някакво решение при дърпане на ремарке . Обаче при други операции с колела , мисля , даже ще пречи .
Неска я оборудвах и с дигитален мото час оборотомер.
Сипал съм и масло 5/40. По инструкция го дават минерално, но по отношение на маслата, аз разбирам повече от ''конструктора''. Нямал съм двигател, на който да наливам минерално масло.
В инструкцията пише да се смени след първите 2 моточаса- ще бъде изпълнено.
Следваща смяна след още 5 моточаса.
След това на всеки 25 моточаса.
Понеже няма как да изпълня дори второто условие, в рамките на година, ще го сменям веднъж годищно, на пролет.
Чакам да изпръхне още малко и между празниците мятам ''лозето''.
Ясно е, че около чуканите ще играе и мотиката, ама при наличието на техника са чувствам по мотивиран да свърша работата.