Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
iivanov - майстор
Тъй , тъй , ако пипнеш 1,6-7 kw , ако пък направо 2,1 грабнеш , ей тогава ще видиш хала .
brum - майстор
Правилно съм вързал маркучите и май правилно съм събрал карбуратора. Накапах бензин през свеща и запали, но ако паднат оборотите гасне и няма палене.

Държах я работещя наколко минути докато намеря правилното положение на винта за смесите - точно преди да почне да глъхне. Т.е. изглежда карбуратора се държи добре в този режим.

Обаче пак остава проблема с паленето и оборотите на празен ход - изгасне ли няма палене и ако паднат оборотите гасне сама. За да не гасне на празен ход оборотите трябва да са толкова високи, че да се върти главата долу.

Подозирам, че има някакъв проблем с карбуратора или цилиндъра. Не пуска достатъчно гориво при ниски обороти или няма достатъчно компресия там. Поради това няма и палене май. Цилиндъра има няколко деруги, но не изглеждат дълбоки и сериозни - широки по милиметър и единични. При повлекли бутала на автомобил нещата изглеждат доста по-страшни.

Та снимал съм номера и ще заръчам един карбуратор от Китай (по 10 долара са). Пък да видим какво ще стане след това. Ако пак откаже - ще минава в дълбока пенсия. Ако заработи - слагам ножа на нея и като има бурени дето не падат с кордата - с него.
sian - специалист
При износни семеринги на колянвия засмукването от цилиндъра не стига до карбуратора, или е намалено губейки се в картера през семерингите.
brum - майстор
Съмнява ме, машината е работила изключително малко - сумарно е изгорила към 10-15 литра бензин през целият си живот...

Пък и до преди няколко седмиц (преди да сваля карбуратора) си палеше. Факт е, че не работеше както трябва, но тя от нова си е така. Та предполагам може и това да е. Силно се надявам да е карбуратора. Ако се стигне до подмяна на части в двигателя ще се замисля серизно дали да я подхващам...

Има ли някаква диаграма или видео което може да ме насочи как изглежда този семеринг?
brum - майстор
нед юли 08, 2018 11:19 amsian написа:
При износни семеринги на колянвия засмукването от цилиндъра не стига до карбуратора, или е намалено губейки се в картера през семерингите.

Май си познал. Свалих карбуратора и запуших с пръст аусуха. Като надуя през отвора където трябва да влиза гориво-въздушната смес няма никакво съпротивление. Издиша си от някъде съвсем спокойно...

Някакво видео как се стига до този семеринг има ли? Че свалям половината съединител и после не знам как да продължа...
sian - специалист
Съединителя се развива на ДЯСНО , лява резба! С ключ за сваляне на диска на голям ъглошлаиф. Трябва да е здрав и с голямо рамо. Значи двата пина на ключа трябва да влязат плътно в съединителя . Трябва да намериш правилното място ...има тежести и трилъч като мерцедес емблемата. Трябва да застопориш коляновия вал, на мястото на свеща се завива спец.дорник накрая с тефлон. Той е подълък от свеща и буталото запъва в него. Аз го правя с малка лула вкарана в цилиндъра през отвора на свеща. Стартера задължително СВАЛЕН! Има 2 семеринга 1 под съединителя другия под магнитното колело. В тубата сигурно има клипчета руски. Успех. Да не забравя под съединителя има пластмасов червяк който задвижва маслената помпа. Нямам спомен махаше ли се помпата.
Последна промяна от sian на нед юли 08, 2018 4:01 pm, променено общо 1 път.
sian - специалист
Я напиши в ютуб ремонт бензинопиль или поскоро
ремонт бензокосы
Горният пост е за дърворезачка все пак може да е полезно на някой. Има сходни неща с тримерите. И тук семерингите са 2 . Има модели дето стартера не е охзад на машината а е отпред при съединителя. Колега наи вероятно си свалил алуминиерия конусен кожух на съединителя заедно с танлисията. И си свалил двете накладки с пружината. Отдавна не съм отварял тример....
lov - майстор
нед юли 08, 2018 3:11 pmbrum написа:
нед юли 08, 2018 11:19 amsian написа:
При износни семеринги на колянвия засмукването от цилиндъра не стига до карбуратора, или е намалено губейки се в картера през семерингите.

Май си познал. Свалих карбуратора и запуших с пръст аусуха. Като надуя през отвора където трябва да влиза гориво-въздушната смес няма никакво съпротивление. Издиша си от някъде съвсем спокойно...

Някакво видео как се стига до този семеринг има ли? Че свалям половината съединител и после не знам как да продължа...
При двутактовите двигатели буталото играе ролята на газо рапределител. И ако е под средната точка на движението на долу то всички отвори са свободни. Така че е нормално като надуваш да има проходимост. А щом като налееш бензин и запали означава че имаш проблем с подкачването на гориво към карбуратора. Изясни си първо принципа на действие на мембранката в него и клапанчетата. Всъщност те са гумени и са на самата мембрана. Ако не държат при опитите да я подкараш на ръка не му стига гориво за да запали. Когато е развъртял успява да компенсира подкачването. Макар че има други последици тоест няма мощност не може да се форсира и т.н.
Не беше лошо и да удариш едно кадро на деругите в цилиндъра. А и загубата на компресия е доста осезаема като дърпаш и се опитваш да запалиш.
vlax - майстор
нед юли 08, 2018 3:51 pmsian написа:
Съединителя се развива на ДЯСНО , лява резба! ......Трябва да застопориш коляновия вал, на мястото на свеща се завива спец.дорник накрая с тефлон. Той е подълък от свеща и буталото запъва в него. Аз го правя с малка лула вкарана в цилиндъра през отвора на свеща.
Застопоряването се прави с въже натикано/натъпкано в цилиндъра.Успех. :partyman:
sian - специалист
Колега lov разясни като надуе през отвора на цилиндъра дето е карбуратора и е запушил ауспуха накъде ще е проходимоста?

Тема "Ремонт на моторна коса или нова такава..." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: