Тъй , тъй , ако пипнеш 1,6-7 kw , ако пък направо 2,1 грабнеш , ей тогава ще видиш хала .
Правилно съм вързал маркучите и май правилно съм събрал карбуратора. Накапах бензин през свеща и запали, но ако паднат оборотите гасне и няма палене.
Държах я работещя наколко минути докато намеря правилното положение на винта за смесите - точно преди да почне да глъхне. Т.е. изглежда карбуратора се държи добре в този режим.
Обаче пак остава проблема с паленето и оборотите на празен ход - изгасне ли няма палене и ако паднат оборотите гасне сама. За да не гасне на празен ход оборотите трябва да са толкова високи, че да се върти главата долу.
Подозирам, че има някакъв проблем с карбуратора или цилиндъра. Не пуска достатъчно гориво при ниски обороти или няма достатъчно компресия там. Поради това няма и палене май. Цилиндъра има няколко деруги, но не изглеждат дълбоки и сериозни - широки по милиметър и единични. При повлекли бутала на автомобил нещата изглеждат доста по-страшни.
Та снимал съм номера и ще заръчам един карбуратор от Китай (по 10 долара са). Пък да видим какво ще стане след това. Ако пак откаже - ще минава в дълбока пенсия. Ако заработи - слагам ножа на нея и като има бурени дето не падат с кордата - с него.