Страница 3 от 4

Re: Ремонт на моторна коса или нова такава...

Публикувано: пет юли 06, 2018 10:54 pm
от iivanov
Тъй , тъй , ако пипнеш 1,6-7 kw , ако пък направо 2,1 грабнеш , ей тогава ще видиш хала .

Re: Ремонт на моторна коса или нова такава...

Публикувано: нед юли 08, 2018 10:43 am
от brum
Правилно съм вързал маркучите и май правилно съм събрал карбуратора. Накапах бензин през свеща и запали, но ако паднат оборотите гасне и няма палене.

Държах я работещя наколко минути докато намеря правилното положение на винта за смесите - точно преди да почне да глъхне. Т.е. изглежда карбуратора се държи добре в този режим.

Обаче пак остава проблема с паленето и оборотите на празен ход - изгасне ли няма палене и ако паднат оборотите гасне сама. За да не гасне на празен ход оборотите трябва да са толкова високи, че да се върти главата долу.

Подозирам, че има някакъв проблем с карбуратора или цилиндъра. Не пуска достатъчно гориво при ниски обороти или няма достатъчно компресия там. Поради това няма и палене май. Цилиндъра има няколко деруги, но не изглеждат дълбоки и сериозни - широки по милиметър и единични. При повлекли бутала на автомобил нещата изглеждат доста по-страшни.

Та снимал съм номера и ще заръчам един карбуратор от Китай (по 10 долара са). Пък да видим какво ще стане след това. Ако пак откаже - ще минава в дълбока пенсия. Ако заработи - слагам ножа на нея и като има бурени дето не падат с кордата - с него.

Re: Ремонт на моторна коса или нова такава...

Публикувано: нед юли 08, 2018 11:19 am
от sian
При износни семеринги на колянвия засмукването от цилиндъра не стига до карбуратора, или е намалено губейки се в картера през семерингите.

Re: Ремонт на моторна коса или нова такава...

Публикувано: нед юли 08, 2018 1:54 pm
от brum
Съмнява ме, машината е работила изключително малко - сумарно е изгорила към 10-15 литра бензин през целият си живот...

Пък и до преди няколко седмиц (преди да сваля карбуратора) си палеше. Факт е, че не работеше както трябва, но тя от нова си е така. Та предполагам може и това да е. Силно се надявам да е карбуратора. Ако се стигне до подмяна на части в двигателя ще се замисля серизно дали да я подхващам...

Има ли някаква диаграма или видео което може да ме насочи как изглежда този семеринг?

Re: Ремонт на моторна коса или нова такава...

Публикувано: нед юли 08, 2018 3:11 pm
от brum
нед юли 08, 2018 11:19 amsian написа:
При износни семеринги на колянвия засмукването от цилиндъра не стига до карбуратора, или е намалено губейки се в картера през семерингите.

Май си познал. Свалих карбуратора и запуших с пръст аусуха. Като надуя през отвора където трябва да влиза гориво-въздушната смес няма никакво съпротивление. Издиша си от някъде съвсем спокойно...

Някакво видео как се стига до този семеринг има ли? Че свалям половината съединител и после не знам как да продължа...

Re: Ремонт на моторна коса или нова такава...

Публикувано: нед юли 08, 2018 3:51 pm
от sian
Съединителя се развива на ДЯСНО , лява резба! С ключ за сваляне на диска на голям ъглошлаиф. Трябва да е здрав и с голямо рамо. Значи двата пина на ключа трябва да влязат плътно в съединителя . Трябва да намериш правилното място ...има тежести и трилъч като мерцедес емблемата. Трябва да застопориш коляновия вал, на мястото на свеща се завива спец.дорник накрая с тефлон. Той е подълък от свеща и буталото запъва в него. Аз го правя с малка лула вкарана в цилиндъра през отвора на свеща. Стартера задължително СВАЛЕН! Има 2 семеринга 1 под съединителя другия под магнитното колело. В тубата сигурно има клипчета руски. Успех. Да не забравя под съединителя има пластмасов червяк който задвижва маслената помпа. Нямам спомен махаше ли се помпата.

Re: Ремонт на моторна коса или нова такава...

Публикувано: нед юли 08, 2018 4:00 pm
от sian
Я напиши в ютуб ремонт бензинопиль или поскоро
ремонт бензокосы
Горният пост е за дърворезачка все пак може да е полезно на някой. Има сходни неща с тримерите. И тук семерингите са 2 . Има модели дето стартера не е охзад на машината а е отпред при съединителя. Колега наи вероятно си свалил алуминиерия конусен кожух на съединителя заедно с танлисията. И си свалил двете накладки с пружината. Отдавна не съм отварял тример....

Re: Ремонт на моторна коса или нова такава...

Публикувано: нед юли 08, 2018 5:04 pm
от lov
нед юли 08, 2018 3:11 pmbrum написа:
нед юли 08, 2018 11:19 amsian написа:
При износни семеринги на колянвия засмукването от цилиндъра не стига до карбуратора, или е намалено губейки се в картера през семерингите.

Май си познал. Свалих карбуратора и запуших с пръст аусуха. Като надуя през отвора където трябва да влиза гориво-въздушната смес няма никакво съпротивление. Издиша си от някъде съвсем спокойно...

Някакво видео как се стига до този семеринг има ли? Че свалям половината съединител и после не знам как да продължа...
При двутактовите двигатели буталото играе ролята на газо рапределител. И ако е под средната точка на движението на долу то всички отвори са свободни. Така че е нормално като надуваш да има проходимост. А щом като налееш бензин и запали означава че имаш проблем с подкачването на гориво към карбуратора. Изясни си първо принципа на действие на мембранката в него и клапанчетата. Всъщност те са гумени и са на самата мембрана. Ако не държат при опитите да я подкараш на ръка не му стига гориво за да запали. Когато е развъртял успява да компенсира подкачването. Макар че има други последици тоест няма мощност не може да се форсира и т.н.
Не беше лошо и да удариш едно кадро на деругите в цилиндъра. А и загубата на компресия е доста осезаема като дърпаш и се опитваш да запалиш.

Re: Ремонт на моторна коса или нова такава...

Публикувано: нед юли 08, 2018 6:07 pm
от vlax
нед юли 08, 2018 3:51 pmsian написа:
Съединителя се развива на ДЯСНО , лява резба! ......Трябва да застопориш коляновия вал, на мястото на свеща се завива спец.дорник накрая с тефлон. Той е подълък от свеща и буталото запъва в него. Аз го правя с малка лула вкарана в цилиндъра през отвора на свеща.
Застопоряването се прави с въже натикано/натъпкано в цилиндъра.Успех. :partyman:

Re: Ремонт на моторна коса или нова такава...

Публикувано: нед юли 08, 2018 6:31 pm
от sian
Колега lov разясни като надуе през отвора на цилиндъра дето е карбуратора и е запушил ауспуха накъде ще е проходимоста?