• 1
  • 2
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
kabel96 - специалист
При правилна центровка и съвременно бездимно масло машината въобще не пуши и пали от първи път..След като не знаете как е вътре направена не гадайте и за вида масло.Това са машини които са работили по 30 години без проблем и след леко обслужване ще работят още толкова.Ако намерите машина с повече видове инвентар аз черпя.
preslav - майстор
чет апр 11, 2019 6:16 pmkabel96 написа:
При правилна центровка и съвременно бездимно масло машината въобще не пуши и пали от първи път..След като не знаете как е вътре направена не гадайте и за вида масло.Това са машини които са работили по 30 години без проблем и след леко обслужване ще работят още толкова.Ако намерите машина с повече видове инвентар аз черпя.
Не се пали, никой не спори за качествата на машината или вида масло в редуктора - той и на баща ми Трабанта беше двутактов и в скоростната кутия се наливаше някакво ЕР масло, но им мина времето на тези машини. А бе то на нас ни мина времето, че на някаква копачка ли!
Да му е честита на питащия и дълги години да я ползва без проблеми!
nautilus33 - майстор
За сега съм доволен. За транспорт върви доста, че е с гуми 13 цола. Само с оранта трябва да се науча, че и там има чалъм ми казаха при монтажа на плуга, но се надявам да му хвана цаката.
Сега единственият ми проблем са скоростите, и по-точно това, че подминавам втора и не я улучвам от първия път. На нещо износено ли може да се дължи или и трябва някаква центровка?

ПП kabel96 каква центровка се прави, за да пали от първия път?
чет апр 11, 2019 6:16 pmkabel96 написа:
При правилна центровка и съвременно бездимно масло машината въобще не пуши и пали от първи път..След като не знаете как е вътре направена не гадайте и за вида масло.Това са машини които са работили по 30 години без проблем и след леко обслужване ще работят още толкова.Ако намерите машина с повече видове инвентар аз черпя.
Леле, напомни ми, че тати ме е правил на Балкан спорт, по късно ме хранеше с леярски шамари, дето му крада Ижето.
Може и да съм забравил, времето не прощава.
kabel96 - специалист
чет апр 11, 2019 7:36 pmnautilus33 написа:
За сега съм доволен. За транспорт върви доста, че е с гуми 13 цола. Само с оранта трябва да се науча, че и там има чалъм ми казаха при монтажа на плуга, но се надявам да му хвана цаката.
Сега единственият ми проблем са скоростите, и по-точно това, че подминавам втора и не я улучвам от първия път. На нещо износено ли може да се дължи или и трябва някаква центровка?

ПП kabel96 каква центровка се прави, за да пали от първия път?
3мм преди горна мъртва.Има вече и електронно запалване за тези копачки.Скоростите лесно ли се сменят.Това с втората скорост не е проблем ще свикнеш.
nautilus33 - майстор
Честно казано и аз се замислям за електронно запалване, но това означава, че и акумулатор ще трябва. Иначе да, лесно се сменят. С първа и трета проблем няма, защото са в двата края, но втора трудно я улучвам.
Случва се и от време на време, като изгасне, защото не съм подал достатъчно газ, примерно при потегляне на 3-та, да не мога да върна на 0. Натискам съединителя, но лостът на скоростите не мърда. Трябва да разбута напред-назад машината, и пак може да не стане, и се налага да паля с натиснат съединител.
preslav - майстор
Не съм запознат с конкретната машина, но по принцип електронното запалване не изисква непременно акумулатор - вероятно може да се намери инструкция за замяната на обикновеното с електронно запалване. Пак по принцип невъзможността да изключиш от скорост е признак за проблем със скоростната кутия, с който е трудно да се справиш сам.
kabel96 - специалист
съб апр 13, 2019 6:28 ampreslav написа:
Не съм запознат с конкретната машина, но по принцип електронното запалване не изисква непременно акумулатор - вероятно може да се намери инструкция за замяната на обикновеното с електронно запалване. Пак по принцип невъзможността да изключиш от скорост е признак за проблем със скоростната кутия, с който е трудно да се справиш сам.
Акумулатор не трябва то премахва чукчето и кондензатора.Скоростите са така направени по точно 2 че за да превключиш трябва да натиснеш съединителя и да върнеш малко назад колелата.
nautilus33 - майстор
Това за стискането на съединителя не бях го открил. Сега вече ще знам. Значи всичко им е наред. Благодаря.
Иначе да, чукчетата са си малко претенциозни. Като изгасне поради липса на достатъчно подадена гас, чукчетата не винаги застават в правилно положение, и трябва да бръкна с пръст и да нагодя едно, за да може да "захапе".
ПП нали правилно процедирам като превклювам скоростите от място и тогава потеглям, а не по време на движение, както при автомобил/мотор?
kr1100 - майстор
[quote=nautilus33 Значи тефлоновата лента ще ми свърши работа, а и за лепило ще видя.
[/quote]
Корда на Локтайт нУмеро 55. Позволява връщане назад при монтаж. Или полиамидна корда / италианска Twineflon*

Трифоне - я раздуй малко за този "Балкан спорт" , че не съм го чувал. :?
За 50; 75 и 250 съм чувал и зелен дракон 250 съм имал.
  • 1
  • 2

Тема "Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: