Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
ben84 - специалист
Ами точно за четиритактова си мислех :)
Затова трябва да започваме с модел.
Това зверче май подлежи на регулиране на аванса на запалването?
Може би пали сместа в цилиндъра прекалено рано.
Смукач ползваш ли? По-малко но е вероятно да е от бедна смес.
nautilus33 - майстор
Ами в началото на темата бях писал модел и марка, ама можеше пак да ги напиша май :)
Смукач няма. Като го купих имаше сложен въздушен филтър от Балкан, който при палене затварях, и тогава палеше от първия или втория път. Обаче намерих оригинален, който няма как да се затвори и затова сега пали от 4-5 път или малко повече. Казаха ми за центровка на запалването, но не съм пипал, понеже не съм наясно как се прави. Иначе фабричен смукач няма. Подкачвам горивото, т.е. на карбуратора има поплавък, с който подкачвам, и паля с подадена газ на 1/3. Горивото го мепам както е зададено от производителя- 1:33. Всички клипчета в нета, които съм гледал, палят с рязко дърпане. Но май направо отдолу, т.е. не дърпат въжето леко, докато усетят съпротивление, а направо с ряз го дърпат.
kabel96 - специалист
пон окт 28, 2019 8:01 pmnautilus33 написа:
ИМТ 506, машината е двутактова, та за това дърпам рязко и силно.
В такъв случай, предложението за дърпане на въжето бавно, дали ще сработи? Макар да не съм сигурен, че го разбрах правилно, но ще опитам. По принцип, това, което правя е да дръпна въжето леко, докато усетя съпротивление. Тогва спирам и дръпвам рязко, без да връщам въжето както си писал.

Преслав, благодаря за линка. Не панимаем руски, ама ще ползвам преводач.

ПП да не се окаже, че сте мислили за четиритакрови машини, и двутактовите нямат такъв декомпресор? Питам, защото гледам двигателя от линка май е четиритатов, а и ben84 е останал с впечатлението, че машината е четиритактова.
Много голямо предварение на чукчето сте дали.3мм преди горна мъртва е на тази машина.Или ако сте слагали електроннен модул трябва да се завърти обратно на часовниковата до край.
nautilus33 - майстор
Благодаря. Но не съм правил центровка на запалването, понеже не знам как. Помня, че по-напред в темата ми беше писал 3мм, но не знам къде и какво да направя. В интернет намерих писано за симсон и МЗ, но никъде не намерих снимки или видео, за да видя поне, къде какво се пипа. Иначе от това голямо предварение ли се получава ефекта с въжето?
preslav - майстор
вт окт 29, 2019 2:45 pmnautilus33 написа:
Благодаря. Но не съм правил центровка на запалването, понеже не знам как. Помня, че по-напред в темата ми беше писал 3мм, но не знам къде и какво да направя. В интернет намерих писано за симсон и МЗ, но никъде не намерих снимки или видео, за да видя поне, къде какво се пипа. Иначе от това голямо предварение ли се получава ефекта с въжето?
Напълно е възможно да е от предварението, но от къде се е получило щом не е пипано нищо и преди е нямало такъв проблем???
nautilus33 - майстор
Сега се сещам, че сменях въжето на стартера преди месеци, но не мога да се сетя проблемът дали се появи след това, или чак след смяната на филтъра. Но по чукчета, кондензатори нищо не съм пипал.
preslav - майстор
А гледа ли анимацията, която съм постнал още през Април?
nautilus33 - майстор
Да, аз така го и паля. Просто не пали от първия път, а и този проблем с въжето.
preslav - майстор
вт окт 29, 2019 5:32 pmnautilus33 написа:
Да, аз така го и паля. Просто не пали от първия път, а и този проблем с въжето.
Мисля, че паленето от 3-4-то дръпване не е болка за умиране, но "ритането" трябва да се оправи от човек, който знае как да провери и регулира момента на подаване на искра. За въжето сам можеш да си провериш работата, май там се сменяше не само въже.
kabel96 - специалист
Въжето го къса точно заради предварението.Даже понякога пали и на обратно.

Тема "Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: