Здравейте,
понеже помпата е с параметрите на Вида 1 (3/4, 370W) я писах така в заглавието, иначе не е точно тази... Корпусът й не е с ребра за охлаждане и като цяло е една идея по-малка като размери. Нямам възможност да снимам, когато мога, ще дам снимки, но смятам, че се сещате за тези варианти от 70-те без ребра на кожуха.
Отворих клемната кутия за подмяна на кабела, положението е зле предвид годините и предишните намеси...
Клемното табло е за смяна, намерих, но ->
Кабелите от мотора вече идват малко къси, защото се налага да изрежа малко... Приемам съвет за свързване.
Кондензаторът не се вижда какъв капацитет е, боядисван е поне 2 пъти. Дайте акъл с линк, кой ще е подходящ, не искам китайче. Та той е за смяна, хич не съм го мерил, толкова беше заминала изолацията на кабелите му, че направо го махнах. Какъв кондензатор да взема? Гледам, че новите сега са двупроводни, старият е трипроводен със замасяване към корпуса, това как го решаваме?
Такива неща като въпроси, набивките са заменени, лагерите са ОК, като цяло оста върти добре по моя прценка. Остана ел. част.
Разчитам на вас майстори за съвети, че никой майстор не ще да бачка около мен заради тоя вирус и се правя аз на майстор! Благодаря!
понеже помпата е с параметрите на Вида 1 (3/4, 370W) я писах така в заглавието, иначе не е точно тази... Корпусът й не е с ребра за охлаждане и като цяло е една идея по-малка като размери. Нямам възможност да снимам, когато мога, ще дам снимки, но смятам, че се сещате за тези варианти от 70-те без ребра на кожуха.
Отворих клемната кутия за подмяна на кабела, положението е зле предвид годините и предишните намеси...
Клемното табло е за смяна, намерих, но ->
Кабелите от мотора вече идват малко къси, защото се налага да изрежа малко... Приемам съвет за свързване.
Кондензаторът не се вижда какъв капацитет е, боядисван е поне 2 пъти. Дайте акъл с линк, кой ще е подходящ, не искам китайче. Та той е за смяна, хич не съм го мерил, толкова беше заминала изолацията на кабелите му, че направо го махнах. Какъв кондензатор да взема? Гледам, че новите сега са двупроводни, старият е трипроводен със замасяване към корпуса, това как го решаваме?
Такива неща като въпроси, набивките са заменени, лагерите са ОК, като цяло оста върти добре по моя прценка. Остана ел. част.
Разчитам на вас майстори за съвети, че никой майстор не ще да бачка около мен заради тоя вирус и се правя аз на майстор! Благодаря!