Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
infomar - майстор
Проблемът е:
Стартира нормално, включва се за фрезоване и след работа 3-5 минути спира. Прави го на първа и втора скорост. След спирането веднага може да се дръпне и пали без проблем, което ми показва, че гориво има. Пак работи 3-5 минути и сама спира. И т.н.т. по този начин.
- сменено горивото
- сменена свещта
- свещта след смяната беше с голямо почерняване
- проверен поплавъкът на карбуратора и семеренга - О.К.
- сменено маслото
- не излиза черен дим
- няма проблем с паленето.
- На празен ход работи добре
- проверено маслото на въздушният филтър - и без филтърът ефектът е същият.
Недостиг на гориво.
Провери цедката в резервоара и на други места, ако има филтри!
Черната свещ показва богата смес, но ако се дави мотора, после няма да пали лесно. Богата е докато я има, свършва, гасне, докато да дръпнеш отново натича малко, пали..... и така.
infomar - майстор
Моторът спира от ряз, а не намалява с бавни обороти до стоп, все едно си спрял кранчето на горивото. Спира все едно си го спрял от ключето на тока.
Горивото спокойно си тече от резервоарът до карбураторът.

Миналата събота пак правеше същите номера и изведнъж се отпуши и е работил без проблем няколко часа. Тази неделя отново почва с номерата.
Трябва да се разглоби карбураторът и да се почисти ли? Филтърът който е в резервоарът е чист - проверен. Не знам да има другаде филтри?
kuger - майстор
Провери си нивото на маслото в картера.
нед юни 14, 2020 1:33 pmkuger написа:
Провери си нивото на маслото в картера.
Вярно бе! Прочетох сменено и изключих варианта ниско ниво.
Сещам се и за връзката на запалителната система с датчика. Фрезичката ми чисто нова беше с дафект в кабела.
kuger - майстор
нед юни 14, 2020 1:45 pmТрифон П.Трифонов написа:
нед юни 14, 2020 1:33 pmkuger написа:
Провери си нивото на маслото в картера.
Вярно бе! Прочетох сменено и изключих варианта ниско ниво.
Сещам се и за връзката на запалителната система с датчика. Фрезичката ми чисто нова беше с дафект в кабела.
Поне там е лесно, откачаш кабела към релето и пробваш.
нед юни 14, 2020 1:58 pmkuger написа:
Поне там е лесно, откачаш кабела към релето и пробваш.
Хм, досега си мислех, че датчика за масло подава маса, за да работи запалването, а то е обратното- като падне маслото замасява бобината и гаси мотора.
Намерих едни схеми на Хонда, та предполагам, че е същото навсякъде.
При мен се оправи като Уиндоус- излизаш, влизаш и готово. Откачах, закачах, прозвънявах. Накрая тръгна.
На 19 стр.
https://hondamotor.bg/img/240817113153GX120_160_200.pdf
infomar - майстор
Може датчикът за маслото да му прави проблем. Ще му кажа следващият път да добави повече масло и да пробва. Ще му кажа и ако разбира да си свали карбуратора и да го почисти - жигльори и каквото има в него, но ме съмнява....
Много интересен казус. Когато работи е чакмак.

Тема "Проблем с мотофреза Гардения 7 к.с." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: