чет мар 14, 2024 4:06 pmkr1100 написа: Сакън в никакъв случай после ядове. Адски запича и прешлени на верига и зъбчатката на шината след дълъг престой , че трябва киснене в бензин . Патих с такова на разтегателната резачка за клони от ЛИДЛ купена някъде 2014г. Есента рязох , а напролет ядец- веригата не се движи.Това е полезно. Ама не за мен де. Няма опасност да тръгна да купувам такова...
Ми то в инструкцията си пише за екомаслото ( вид олио с "добавки") :
След приключване на рязането да се източи наличното от резервоарчето и да се налее минерално масло , да се промие системата.
Колко четат инструкции-отделна тема , а колко прочели пък го спзват... пак отделна тема. Но всички които си препатят, да стане на клей и да блокира с чернилка всичко наред - никога повече не се връщат да си купят такова, ако ще и лев да стане литъра му
Аз лично ползвам евтино наливно масло за скоростни кутии, дифф-ове и други такива . Това лятото, зима ако е ( студ ) - М10 или М16 .
Веригите и шините живеят най-дълго с диференциално масло. Зъбците се смаляват от точене , но звената си остават с минимални луфтове. Имал съм случаи една шина да я изкарам с поне 10-12 вериги и два ринга. Изпробвано десетки години при мен.