• 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 36
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
vlax - майстор
Пожарникарите и те ли работят дистанционно :?
:partyman:
Andri01 - майстор
Вирус,какво ко да го прайш ? А иначе ,те от години работят с маски... да не ги разпознават,предполагам :? :partyman:
Chefo77 - майстор
ср окт 28, 2020 8:35 amAndri01 написа:
Вирус,какво ко да го прайш ? А иначе ,те от години работят с маски... да не ги разпознават,предполагам :? :partyman:
Нормално, знаеш ли колко тъщи са спасили ...
Днес бръмнах резачките със сместа от Април 2019, която беше останала в едната машина. Излях точно 175млл, които прелях в малката оса.
Голямата я запалих, колкото да изгори останалото по горивопроводи и карбуратор. "Зазимих" я, с една дума, макар да не се оплака от липсата на отношение миналата година.
С малката бая си поиграх, докато очаткам една камара клонак.

https://photos.app.goo.gl/VxLG7GUAtJsxuLQ86

Някой да помогне, че съм изгубил заводските настройки, а тая реже като ненормална! Не бива така, с тоя съчкорез.
Излезне ли работа за голямата, веднага тунинговам и нея.
пишман_майстор - майстор
Не изпразвай тотално остатъка от гориво в системата. Ще имаш трудности напролет.
Аз просто изливам горивото от резервоара и това е. Понякога дори го оставям ако е малко, при необходимост от употреба, изливам старата смес, наливам новата и почвам с работата.
koveslav - майстор
нед ное 15, 2020 6:50 pmпишман_майстор написа:
Не изпразвай тотално остатъка от гориво в системата. Ще имаш трудности напролет.
Аз просто изливам горивото от резервоара и това е. Понякога дори го оставям ако е малко, при необходимост от употреба, изливам старата смес, наливам новата и почвам с работата.
Съмишленици смe по въпроса.Но цялата гилдия магазини и сервизи препоръчват на хората да държат машините с празни и сухи резервоари и карбуратори.Аз също съм на мнение,че платна на карбуратор никога не трябва да стоят сухи.
нед ное 15, 2020 7:33 pmkoveslav написа:
нед ное 15, 2020 6:50 pmпишман_майстор написа:
Не изпразвай тотално остатъка от гориво в системата. Ще имаш трудности напролет.
Аз просто изливам горивото от резервоара и това е. Понякога дори го оставям ако е малко, при необходимост от употреба, изливам старата смес, наливам новата и почвам с работата.
Съмишленици смe по въпроса.Но цялата гилдия магазини и сервизи препоръчват на хората да държат машините с празни и сухи резервоари и карбуратори.Аз също съм на мнение,че платна на карбуратор никога не трябва да стоят сухи.
Явно за това досега съм нямал проблеми.
Все пак, във всичко си има мярка. Следващата пролет, сместа става на 2 години.
Двете машинки запалиха без никакви трудности, след дълго бездействие.
Голямата с бензин, в резервоара, а малката суха. Малката има праймер, докато другата не.

Няма вариант платната да не остават сухи, освен ако се ползва като такси.
Най малкото, някои машини си чакат стопаните 2-3 години.
Работата е малко като бутилка вино- отваряш и ползваш.

Ще видим следващата пролет. В интерес на истината, миналата година машината беше "суха" и запали след 9-10 дърпания.
Soviet_Soldier - специалист
нед ное 15, 2020 7:33 pmkoveslav написа:

Съмишленици смe по въпроса.Но цялата гилдия магазини и сервизи препоръчват на хората да държат машините с празни и сухи резервоари и карбуратори.Аз също съм на мнение,че платна на карбуратор никога не трябва да стоят сухи.
В инструкциите за експлоатация ясно е написано, че горивото се излиза, а останалото в карбуратора трябва да се доизгори. Точно бензинът влияе вредно на разни мембрани, маркучета и други гумени изделия. Каква е логиката той да стои дълго в контакт с тях? Отделно той с времето изветрява дори и от там, но маслото в него си остава, в резултат на това може да се прилепят мембраните. Така действам с всичките си двутактови бензинови инструменти и не съм имал подобни проблеми.

Изображение

Миналото лято приятел ми се оплака, че мотокосата му е запалила с много зор, а след това при даване на газ се дави и гасне. Пита ме какво да ръчка по карбуратора, аз му казах без тахометър да не ѝ пипа настройките, а просто да я остави с прясното гориво и на следващия ден да пробва да я запали. Така и стори и косата заработи без да пипа карбуратора. Иначе казано отлаганията от масло са се разтворили от пресния бензин. Косата е McCulloch, както и маслото, което ползва. Питах го дали излива старого гориво, но се оказа, че не знае, че трябва и да го доизгори останалото в нея. За първи път от 3-4 години експлоатация каза, че му е направила проблем.
Последна промяна от Soviet_Soldier на нед ное 15, 2020 8:48 pm, променено общо 1 път.
koveslav - майстор
нед ное 15, 2020 7:46 pmТрифон П.Трифонов написа:
Няма вариант платната да не остават сухи, освен ако се ползва като такси.
Достатъчно е да има бензин в резервоара на резачката,той се изпарява и разширява от температурните промени в помещението и по всмукателната тръба нагоре се качва ако не течност,то поне концентрирани бензинови пари,които са достатъчно добър разтворител и поддържат карба да не изсъхва и да не се спича.Ако пък чат пат,когато минаваш през помещението на няколко месеца припомпваш и праймера съвсем няма да имаш дертове..Поне моята бенз. машина откак имам електрическата бездейства и я поддържам точно по този начин.Последния път се наложи да я ползвам сед близо тригодишен престой,излях старото гориво,налях новото,пирпомпих праймера да качи прясно гориво и си запали точно на третото дърпане,точно както палеше студена и преди престоя.
Същото нещо правехме с карбураторните автомобили с газови уредби-дори и перфектно да палехме на газ,чат-пат обръщахме на бензин,за да се поддържат платната.Тези които ги мързеше и обръщаха на бензин чак при по-сериозни застудявания,най-често установяваха че платната на ускорителната помпа са вече аут,а най-чсто и някой жигльор беше запечен.А при обръщане на газ щеш-нещеш карба винаги се изпразва докрай...
Друг пример-на мотофрезата двигателя е Бригс от старите и карбуратора е на практика в резервоара.Никога не съм я оставял без гориво,независимо от дължената на престоя и никога нищо не е запичало.А платната там са даже две-едното е горивна помпа,точно като на резачката,а другото платно е автоматичен смукач.И двете са изложени нонстоп на бензиновите пари от резервоара,но платно смених чак когато машината стана на около 21-22години,а от смяната минаха още 8.Тази година машината става на 30.Защо ли издържаха толкова много?
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 36

Тема "Резачка за дърва" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: