Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
vlax
- майстор
351 мнения в "Резачка за дърва"
Трифон П.Трифонов
- майстор
- Мнения: 17164
Днес бръмнах резачките със сместа от Април 2019, която беше останала в едната машина. Излях точно 175млл, които прелях в малката оса.
Голямата я запалих, колкото да изгори останалото по горивопроводи и карбуратор. "Зазимих" я, с една дума, макар да не се оплака от липсата на отношение миналата година.
С малката бая си поиграх, докато очаткам една камара клонак.
https://photos.app.goo.gl/VxLG7GUAtJsxuLQ86
Някой да помогне, че съм изгубил заводските настройки, а тая реже като ненормална! Не бива така, с тоя съчкорез.
Излезне ли работа за голямата, веднага тунинговам и нея.
Голямата я запалих, колкото да изгори останалото по горивопроводи и карбуратор. "Зазимих" я, с една дума, макар да не се оплака от липсата на отношение миналата година.
С малката бая си поиграх, докато очаткам една камара клонак.
https://photos.app.goo.gl/VxLG7GUAtJsxuLQ86
Някой да помогне, че съм изгубил заводските настройки, а тая реже като ненормална! Не бива така, с тоя съчкорез.
Излезне ли работа за голямата, веднага тунинговам и нея.
пишман_майстор
- майстор
- Мнения: 1520
Не изпразвай тотално остатъка от гориво в системата. Ще имаш трудности напролет.
Аз просто изливам горивото от резервоара и това е. Понякога дори го оставям ако е малко, при необходимост от употреба, изливам старата смес, наливам новата и почвам с работата.
Аз просто изливам горивото от резервоара и това е. Понякога дори го оставям ако е малко, при необходимост от употреба, изливам старата смес, наливам новата и почвам с работата.
koveslav
- майстор
- Мнения: 2214
нед ное 15, 2020 6:50 pmпишман_майстор написа: Не изпразвай тотално остатъка от гориво в системата. Ще имаш трудности напролет.Съмишленици смe по въпроса.Но цялата гилдия магазини и сервизи препоръчват на хората да държат машините с празни и сухи резервоари и карбуратори.Аз също съм на мнение,че платна на карбуратор никога не трябва да стоят сухи.
Аз просто изливам горивото от резервоара и това е. Понякога дори го оставям ако е малко, при необходимост от употреба, изливам старата смес, наливам новата и почвам с работата.
Трифон П.Трифонов
- майстор
- Мнения: 17164
нед ное 15, 2020 7:33 pmkoveslav написа:Явно за това досега съм нямал проблеми.нед ное 15, 2020 6:50 pmпишман_майстор написа: Не изпразвай тотално остатъка от гориво в системата. Ще имаш трудности напролет.Съмишленици смe по въпроса.Но цялата гилдия магазини и сервизи препоръчват на хората да държат машините с празни и сухи резервоари и карбуратори.Аз също съм на мнение,че платна на карбуратор никога не трябва да стоят сухи.
Аз просто изливам горивото от резервоара и това е. Понякога дори го оставям ако е малко, при необходимост от употреба, изливам старата смес, наливам новата и почвам с работата.
Все пак, във всичко си има мярка. Следващата пролет, сместа става на 2 години.
Двете машинки запалиха без никакви трудности, след дълго бездействие.
Голямата с бензин, в резервоара, а малката суха. Малката има праймер, докато другата не.
Няма вариант платната да не остават сухи, освен ако се ползва като такси.
Най малкото, някои машини си чакат стопаните 2-3 години.
Работата е малко като бутилка вино- отваряш и ползваш.
Ще видим следващата пролет. В интерес на истината, миналата година машината беше "суха" и запали след 9-10 дърпания.
Soviet_Soldier
- специалист
- Мнения: 800
нед ное 15, 2020 7:33 pmkoveslav написа:В инструкциите за експлоатация ясно е написано, че горивото се излиза, а останалото в карбуратора трябва да се доизгори. Точно бензинът влияе вредно на разни мембрани, маркучета и други гумени изделия. Каква е логиката той да стои дълго в контакт с тях? Отделно той с времето изветрява дори и от там, но маслото в него си остава, в резултат на това може да се прилепят мембраните. Така действам с всичките си двутактови бензинови инструменти и не съм имал подобни проблеми.
Съмишленици смe по въпроса.Но цялата гилдия магазини и сервизи препоръчват на хората да държат машините с празни и сухи резервоари и карбуратори.Аз също съм на мнение,че платна на карбуратор никога не трябва да стоят сухи.
Миналото лято приятел ми се оплака, че мотокосата му е запалила с много зор, а след това при даване на газ се дави и гасне. Пита ме какво да ръчка по карбуратора, аз му казах без тахометър да не ѝ пипа настройките, а просто да я остави с прясното гориво и на следващия ден да пробва да я запали. Така и стори и косата заработи без да пипа карбуратора. Иначе казано отлаганията от масло са се разтворили от пресния бензин. Косата е McCulloch, както и маслото, което ползва. Питах го дали излива старого гориво, но се оказа, че не знае, че трябва и да го доизгори останалото в нея. За първи път от 3-4 години експлоатация каза, че му е направила проблем.
Последна промяна от Soviet_Soldier на нед ное 15, 2020 8:48 pm, променено общо 1 път.
koveslav
- майстор
- Мнения: 2214
нед ное 15, 2020 7:46 pmТрифон П.Трифонов написа: Няма вариант платната да не остават сухи, освен ако се ползва като такси.Достатъчно е да има бензин в резервоара на резачката,той се изпарява и разширява от температурните промени в помещението и по всмукателната тръба нагоре се качва ако не течност,то поне концентрирани бензинови пари,които са достатъчно добър разтворител и поддържат карба да не изсъхва и да не се спича.Ако пък чат пат,когато минаваш през помещението на няколко месеца припомпваш и праймера съвсем няма да имаш дертове..Поне моята бенз. машина откак имам електрическата бездейства и я поддържам точно по този начин.Последния път се наложи да я ползвам сед близо тригодишен престой,излях старото гориво,налях новото,пирпомпих праймера да качи прясно гориво и си запали точно на третото дърпане,точно както палеше студена и преди престоя.
Същото нещо правехме с карбураторните автомобили с газови уредби-дори и перфектно да палехме на газ,чат-пат обръщахме на бензин,за да се поддържат платната.Тези които ги мързеше и обръщаха на бензин чак при по-сериозни застудявания,най-често установяваха че платната на ускорителната помпа са вече аут,а най-чсто и някой жигльор беше запечен.А при обръщане на газ щеш-нещеш карба винаги се изпразва докрай...
Друг пример-на мотофрезата двигателя е Бригс от старите и карбуратора е на практика в резервоара.Никога не съм я оставял без гориво,независимо от дължената на престоя и никога нищо не е запичало.А платната там са даже две-едното е горивна помпа,точно като на резачката,а другото платно е автоматичен смукач.И двете са изложени нонстоп на бензиновите пари от резервоара,но платно смених чак когато машината стана на около 21-22години,а от смяната минаха още 8.Тази година машината става на 30.Защо ли издържаха толкова много?
Тема "Резачка за дърва" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!