След подробна консултация във форума, вече съм собственик на мотофреза "Gardenia ZS 500 b-3". Това е названието по паспорт.
Двигателя е LT-170F - 7 к.с.
Фрезата се предлага в различни магазини и няма да правя реклама на магазина.
Продава се със следният прикачен инвентар:
Това са всичките приспособления. идва с плуг, който в други магазини не се продава а не е евтин. Остава да закупя само метални колела за плуга.
Има допълнително приспособление за връзка с ремарке.
Фрезата се пробва в магазина. Когато се достави тя е с налято масло в редуктора. Казват да се подмени при нужда. Кога ще е тази нужда, ще видим - когато започвал да трака силно .
Маслото на двигателя казват да се подмени след два часа работа. Закупих си бутилка с литър и половина за подмяната.
В книжката пише подробно как се подменя. Особеното е да става при топъл двигател и фрезата да е нивелирана добре хоризонтално във всички посоки.
Разглобка на въздушният филтър. Над него има едно винтче което се развива на ръка и се отделя капачката. Като нова фрезата идва без масло във филтъра. Трябва да се налее
масло без значение какво е до ръба маркиран отстрани.
Кратки обяснения:
Това е фрезата със закачени мотички/фрези.
Фрезите се подменят лесно с щифтове. При настройката ми трябваха ключове 10 и 13. Металната планка на която се подпира отзад фрезата при работа трябва да се
задържи твърдо с двата болта на нея - развиват се до упор и после затягат с гайките. Трябва да се отслабят ако се тегли с него ремарке за да завива по-лесно.
Единствената забележка е, че когато се наложи да вдигна предното колело за да работя с фрезата, щифта с който се задържа, много трудно влиза в дупките - лека кривина, която се коригира с чука.
При фрезоване не издава голям шум. Още не съм специалист и ми е трудно да я удържам, но се надявам да свикна след 10-20 часа работа с нея.
За около час обработих около 400 квадрата двор. Не много качествено, но като пръв опит - оценка 4. фрезата се представи отлично, без забележки - нямаше прегряване, разхлабване на болтове и др. да се внимава много особено там където са били доматите, за остатъци канап, който се навива на мотичките. През 10-15 минути се спира за да се почистват от навити конци и треволяци. Работи добре на заден ход и той се оказа много полезен. Не съм го пробвал на втора предна скорост, но когато закача ремарке тогава ще видя "звяра".
П.С.
Ако някой има още информация за тази фреза, моля да допълва темата - особености в работата с нея... и т.н.т..
Двигателя е LT-170F - 7 к.с.
Фрезата се предлага в различни магазини и няма да правя реклама на магазина.
Продава се със следният прикачен инвентар:
Това са всичките приспособления. идва с плуг, който в други магазини не се продава а не е евтин. Остава да закупя само метални колела за плуга.
Има допълнително приспособление за връзка с ремарке.
Фрезата се пробва в магазина. Когато се достави тя е с налято масло в редуктора. Казват да се подмени при нужда. Кога ще е тази нужда, ще видим - когато започвал да трака силно .
Маслото на двигателя казват да се подмени след два часа работа. Закупих си бутилка с литър и половина за подмяната.
В книжката пише подробно как се подменя. Особеното е да става при топъл двигател и фрезата да е нивелирана добре хоризонтално във всички посоки.
Разглобка на въздушният филтър. Над него има едно винтче което се развива на ръка и се отделя капачката. Като нова фрезата идва без масло във филтъра. Трябва да се налее
масло без значение какво е до ръба маркиран отстрани.
Кратки обяснения:
Това е фрезата със закачени мотички/фрези.
Фрезите се подменят лесно с щифтове. При настройката ми трябваха ключове 10 и 13. Металната планка на която се подпира отзад фрезата при работа трябва да се
задържи твърдо с двата болта на нея - развиват се до упор и после затягат с гайките. Трябва да се отслабят ако се тегли с него ремарке за да завива по-лесно.
Единствената забележка е, че когато се наложи да вдигна предното колело за да работя с фрезата, щифта с който се задържа, много трудно влиза в дупките - лека кривина, която се коригира с чука.
При фрезоване не издава голям шум. Още не съм специалист и ми е трудно да я удържам, но се надявам да свикна след 10-20 часа работа с нея.
За около час обработих около 400 квадрата двор. Не много качествено, но като пръв опит - оценка 4. фрезата се представи отлично, без забележки - нямаше прегряване, разхлабване на болтове и др. да се внимава много особено там където са били доматите, за остатъци канап, който се навива на мотичките. През 10-15 минути се спира за да се почистват от навити конци и треволяци. Работи добре на заден ход и той се оказа много полезен. Не съм го пробвал на втора предна скорост, но когато закача ремарке тогава ще видя "звяра".
П.С.
Ако някой има още информация за тази фреза, моля да допълва темата - особености в работата с нея... и т.н.т..
Последна промяна от infomar на нед окт 21, 2012 7:26 pm, променено общо 2 пъти.