Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
kapeto - помощник
Мотофреза Mtd T380M цапа свеща за 10мин.работа.Смених 2 свещи, но пак го прави. Смених маслото, че предното беше м10д на 1 година и беше над максимума. Сега изпука от ауспуха и огън излезе?
floydogi - специалист
Това 4-тактово ли е, или 2-тактово? Има непълно изгаряне на гориво-въздушната смес, оттам цапа свещта, отива и в ауспуха неизгоряла, и после - БУМ. Демек трябва карбуратора най-вероято да се регулира.
чет мар 13, 2025 11:03 pmfloydogi написа:
Това 4-тактово ли е, или 2-тактово? Има непълно изгаряне на гориво-въздушната смес, оттам цапа свещта, отива и в ауспуха неизгоряла, и после - БУМ. Демек трябва карбуратора най-вероято да се регулира.
Отговор на въпроса е- смених маслото.
DundyTheCroc - майстор
4 тактов е двигателя, иска си реглаж на карба и евентуално на клапаните, да се погледне запалването как е. Маслото за този двигател е 10-30 или SAW30 ако се ползва само лятото. Миналата година преди зимата източен ли е бензина от резервоара и карба?
Ако карбуратора не е сменян, да се провери иглата дали затваря поплавковата камера.
Добре е да се споменават евентуални предшестващи проблема манипулации.
kapeto - помощник
пет мар 14, 2025 1:16 pmDundyTheCroc написа:
4 тактов е двигателя, иска си реглаж на карба и евентуално на клапаните, да се погледне запалването как е. Маслото за този двигател е 10-30 или SAW30 ако се ползва само лятото. Миналата година преди зимата източен ли е бензина от резервоара и карба?
Не е източван бензина, но допълних доста от новият.
kapeto - помощник
пет мар 14, 2025 12:57 pmТрифон П.Трифонов написа:
чет мар 13, 2025 11:03 pmfloydogi написа:
Това 4-тактово ли е, или 2-тактово? Има непълно изгаряне на гориво-въздушната смес, оттам цапа свещта, отива и в ауспуха неизгоряла, и после - БУМ. Демек трябва карбуратора най-вероято да се регулира.
Отговор на въпроса е- смених маслото.
Знаете ли някой около София да се занимава с такива фрези?
DundyTheCroc - майстор
Допълването не решава проблема, понеже в поплавъковата камера на карба бенца се изпарява и остават само лай*ата.
Щом карбуратора не е сменен, причина за богатата смес е единствено високото ниво на бензина в поплавковата камера.
Вече писах веднъж - проверете правилно ли функционира иглата!
Обикновено с отвиването на един болт се сваля капака на камерата. Остава един гол поплавък да виси, а на него е закачена иглата. При повдигане на поплавъка, трябва да ограничи притока на гориво.
Проверката да е внимателна, за да не се промени настройката на нивото!
Самият канал може да се продуха, в едно с горивопровода, при демонтиране на поплавъка и самата игла.
hidrazin - майстор
пет мар 14, 2025 5:00 pmkapeto написа:
Не е източван бензина, но допълних доста от новият.

С това трябваше да започнеш.
И с моята нова фреза го ядох същия.
След първия зимен престой и аз като теб само долях нов бенз. и цирка започна....
Запали едва след смяната на бензина с нов - в цялата система.
Сега на пролет първата ми работа е смяна на стария бензин и от тогава - никакъв проблем.
(първата година след зимния престой извадих нещо което нито миришеше на бензин а по-скоро на газ и дори на цвят не приличаше не бензин)
Това поне е най-лесното което да пробваш преди да се метнеш в някой филм.
:partyman:

Тема "Мотофреза MTD цапа свеща." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: