Всеки да напише по някоя весела случка или виц.
mamkata - специалист
Длъжност: шофьор

Изисквания: професионални навици на управление на леко- и
тежкотоварни автомобили, тролеи, трамваи, влакове на
метрото, трaктори, багери, БМП и съвременни леки/тежки
танкове, на въоръжение в страните НАТО.

Навици за ралийно и екстремално управление са задължителни.
Опит във Формула-1 - препоръчва се.

Знания и опит в ремонт на бутални и роторни двигатели,
автоматични и ръчни трансмисии, системи за запалване,
бордови компютри, ABS, GPS и автомобилини аудио системи на
водещи световни производители - задължително.

Опит в провеждане на тенекеджийски и бояджийски работи -
плюс.

Кандидатите трябва да притежават сертификати от BMW, General
Motors и Bosch, а също и дипломи за участие в големи
международни ралита, но не по-стари от 2 години.

Заплащанe: 300-500 лева, определя се в зависимоста от
резултата на интервюто
CARRION - специалист
Кандидатирам се,
МОЖЕ ЛИ? :lol: :lol:
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
mamkata написа:
Длъжност: шофьор

Изисквания: професионални навици на управление на леко- и
тежкотоварни автомобили, тролеи, трамваи, влакове на
метрото, трaктори, багери, БМП и съвременни леки/тежки
танкове, на въоръжение в страните НАТО.

Навици за ралийно и екстремално управление са задължителни.
Опит във Формула-1 - препоръчва се.

Знания и опит в ремонт на бутални и роторни двигатели,
автоматични и ръчни трансмисии, системи за запалване,
бордови компютри, ABS, GPS и автомобилини аудио системи на
водещи световни производители - задължително.

Опит в провеждане на тенекеджийски и бояджийски работи -
плюс.

Кандидатите трябва да притежават сертификати от BMW, General
Motors и Bosch, а също и дипломи за участие в големи
международни ралита, но не по-стари от 2 години.

Заплащанe: 300-500 лева, определя се в зависимоста от
резултата на интервюто
......компютърна грамотност WORD, EXELL, говоримо английски, немски руски и румънски, общи познания в класическата и метъл музиката...
hygro - майстор
Ако шофьорите работеха колкото компютърджиите...

Колите щяха да се движат само по спирала и да налучкват целта с последоватерни итерации.

Шофьорите щяха по цял ден да разглеждат инструкциите за експлоатация на колите и едно включване на предавка щеше да заема около ден. След това ще премине поне седмица в опити да се реверсира посоката на въртене на двигателя за да не се движи автомобилът назад.

На колата щеше да има стикер: "Ако закарам стоката на грешен адрес или я похабя - сами сте си виновни, че сте ме наели. Всички останали участници в движението могат да се намират на пътя ми единствено на собствена отговорност. Никакви претенции за причинени от мен щети не могат да ми бъдат отправяни. Accept - Decline"

Шофьорите щяха да знаят наизуст кой е бушона за климатика на всички възможни марки автомобили, но щяха да сипват "супер" на дизелите и категорично щяха карат само в насрещното платно, защото всякакви правилници са само за ламери.

Щяха да изискват единствено най-новия модел Ферари, за да могат успешно да закарат чувал с Теракол на клиентите си.

Щяха с часове да се опитват да монтират въздушния филтър върху ауспуха, със смътната надежда да организират някакъв все още неясен рекурсивен цикъл. Дори и рекурсията да не се получи, те пак ще оставят там филтъра с идеята, в някоя бъдеща версия да оправят оплесканото.

Щяха да притежават шофьорски книжки от всички развити страни и щяха да ги нареждат една по една пред катаджията, очаквайки той да припадне от високата им квалификация.

...
zvetomil - специалист
Яко Хигро Това го признах.

Тема "Ако шофьорите ги взимаха на работа като компютърджии" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: