Всеки да напише по някоя весела случка или виц.
Chefo77 - майстор
lz1wvm написа:
Сигурно не си разбрал разликата между ново и старо...еми закачи 20 плуга на единия и на другия(не говоря за клипа),и ще разбереш. :partyman:
Разликата я зная много добре, виж какво ти пиша за масата. Не двигателя е важен в случая, а МАСАТА, която пада върху двигателните колела на превозното средство. В случая тя определя СЦЕПЛЕНИЕТО, а точно то е важното. Ако двигателят в случая предаваше мощността на предните колела, какво значение щеше да има дали е парен или реактивен?
bulhomes2 - майстор
Абе, къ можаате да са изпокарате и в таа убава тема? Па и на Нова година...
lz1wvm - специалист
ОК,изпивам си хапчетата,и спирам. :drinkers:

Прикачен файл

1.jpg
1.jpg (21.55 KиБ) Видяна 2652 пъти

Прикачен файл

2.jpg
2.jpg (26.26 KиБ) Видяна 2652 пъти
fox_vt - майстор
Дизел е разбира се кой ще ти направи бензинов трактор :-D Дизела има висок въртящ момент на ниски обороти а бензиновия чак на 5000-6000 оборота.Незнам що се карате първо парния е както уточнихте с по голяма маса.Второ шофера на дизеловия е идиот :wink: при тая газ дето я подава и високата предавка е обречен.Трето надали сте забелязали как е положението на теглича и как парния като дърпа се мъчи да повдигне дизеловия и тотално му съсипва и останалото сцепление,и обратното дизеловия дърпа парния към земята :wink: И не на последно място двигателя не е решаващ важното е скоростната кутия.А че тракторите са дизелови е заради икономия :wink: Айде весело посрещане на нова година :partyman:
lz1wvm - специалист
Да,явно всички разбраха,че единия трактор е по-тежък,както и положението на теглича.Само аз не разбрах.
Но както и да е.Наздраве,и догодина по-весело. :partyman:
lz1wvm - специалист
Икономия на време, работна ръка - изобщо мързела движи света от край време. Накарай мързеливия на работа, та... всъщност вижте:

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... RK-kcR21BI
marian1 - майстор
Винаги когато чета за този с джипа - моментално изкача спомена и за този доклад, в духа на форума ни!


Това е докладът на един зидар, публикуван в бюлетина на австралийската Комисия за обезщетение на пострадалите при трудови злополуки.
Случаят е действителен.

Уважаеми господине,

Пиша Ви в отговор на молбата за допълнителна информация към т.3 от доклада ми за злополуката. Причината за инцидента беше наречена от мен "недооценяване на обстоятелствата". Вие помолихте за по-обстойни обяснения и аз се надявам, че следващото по-долу описание на случилото се ще Ви удовлетвори.

По професия съм зидар. В деня на инцидента работех сам на покрива на една новострояща се шестетажна сграда. Когато приключих работата си, установих, че са ми останали излишни тухли, които, както след това се оказа, са тежали около 230 килограма. За да не ги пренасям на ръце до долу, аз реших да ги спусна до земята във варел, като използвам макарата, прикрепена към стената на строящата се сграда.

Слязох долу, застопорих въжето, качих се обратно на покрива и сложих тухлите във варела. След това отново слязох долу и отвързах въжето, придържайки го леко, така че тухлите да бъдат спуснати бавно. В т.11 на доклада за инцидента съм указал, че моето собствено тегло е 60 килограма. Поради изненадата си, че изхвърчах от земята така внезапно, забравих да пусна въжето. Не е необходимо да казвам, че продължих да се изкачвам по стената на сградата с висока скорост. Някъде към третия етаж пресрещнах варела, който в този момент се придвижваше надолу към земята със също толкова впечатляваща бързина. Това може да обясни фрактурата на черепа, а също и незначителните охлузвания и счупената ключица, които са описани в т.3 от доклада за инцидента.

Продължих бързото си изкачване, като скоростта му бе съвсем леко намалена след сблъсъка ми с варела, и не спрях преди пръстите на дясната ми ръка да се врежат в макарата. За щастие по това време вече се бях окопитил и се държах здраво за въжето, вместо да се поддам изцяло на болката. Горе-долу по същото време очевидно варелът бе стигнал до земята и при удара в нея дъното му се откачи. В този момент, вече освободен от тежестта на тухлите, останали на земята, варелът е тежал около 25 килограма. Приканвам Ви отново да обърнете внимание на данните за моето собствено тегло. Както можете да си представите, сега аз започнах бързо да слизам надолу по стената на сградата. Към третия етаж отново се срещнах с варела, който този път се изкачваше нагоре. Това ми донесе фрактури на двата глезена, избити зъби и няколко разкъсни рани по краката и долната част на тялото ми. Тук късметът започна леко да ми изневерява. Срещата ми с варела все пак ме забави достатъчно, за да намали нараняванията ми при падането върху купчината тухли и за щастие последствията бяха само няколко пукнати гръбначни прешлена.

Съжалявам, че трябва да докладвам и това, но докато си лежах върху купчината тухли, изпитващ голяма болка и без да мога да мръдна, изглежда пак съм изгубил присъствие на духа и съм пуснал въжето и единственото, което можех да направя, бе да лежа там и да гледам как празният варел започва отново пътешествието си надолу към земята и в края на краищата се стоварва върху мене. Това е и обяснението за двата ми счупени крака.

Надявам се, че тези отговори ще задоволят интереса Ви.
Илчо Илиев - майстор
:lol: :2thumbs: :klatsch:

Относно тракторите...
Преди доста години покарах Т150..
Обаждат се от едната фабрика,че трябвало да изместят една доста голяма машина, вдигнали я с порталния кран и я сложили на една огромна ламарина с куки за връзване на сапан...
Същата фабрика имаха няколко Зетор-а, навързали 3 последователно,но......драпат като котка на лед...
Та се обадиха да пробваме с Т-то, закачихме сапана и си тръгна всичко като шейна, без да пребоксува трактора...
Размишленията оставям на вас...

Тема "Колкото по-як джипа - толкова по-търсени са тракторите!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: