Тази тема е за мечтатели философи и изобретатели.
Chefo77 - майстор
Някой някаква идея как се съживяват мъртви клетки? Дали ще стане с тези хапченца?
Че Фичката я взех с един Старт, той пък с 2 мъртви клетки ... което не му пречи след пълен заряд да пали 3 дни ...
Днес му взех един чистак-бърсак Exide Premium с много гаранция и реших да си поиграя със Старт-а - ако мога да го възстановя, кой бяга от резервен?
255388 - специалист
Някой отварял ли е акумулатор Bosch S3? Имам един такъв, който не се справя много добре. Старичък е, взех го с колата. При пълно зареждане вдига напрежение до 12.4V и в лятно време му трябва около седмица, за да падне, ако колата не се пали. Зимата е по-тегаво, днес пак умря. Опирам до нов, но си мисля дали първо да не експериментирам с този. Като го светна отстрани с фенерче ми се вижда, че електролита е малко под плочите. С черен маркер съм отбелязал нивото. А този капак не смея да го напъна по-сериозно, че не знам дали няма да се строши на парчета и да ми се наложи да бягам до магазина за нов акумулатор.
Прикачен файл:
P1190371.JPG
Прикачен файл:
P1190374.JPG
ge6aaaa3 - специалист
Тея магии ги опитах... НЕ се получава. Даже съвсем умря акумулатора. Беше с една окъсила клетка, а вече е с три. Имах и два други стари акумулатора... Отрязах им капаците с ножовка с цел да имам достъп до клетките и евентуално да събера един работещ за стационарна работа. Пак нищо не се получи. Прекалено са тънички и нежни решетките и се трошат само като ги погледнеш... Съвет: Не се занимавайте! Просто не става! :wink:
rorik - специалист
. Съвет: Не се занимавайте! Просто не става! :wink:[/quote]

Е, няма начин да не стане за да не стане има някаква грешка, опишете подробно за да видим грешката. Някой отварял ли е друг сух акумулатор. Как да отворя сух акумулатор VARTA G7-95Ah-12V
Ton4o_84 - помощник
Имам акумулатор Banner и искам да го посъживя, кажете какво да го правя и как да му източа електролита и къде да намеря такива хапчета.
От Пловдив съм :)
ESPACE - майстор
Няма съживяване момчета, това да не са старите български акумулатори. Монополиста на пазара се казва Johnson Controls и откакто купи повечето световни марки всички те умират малко след гаранционния срок. Имаше някъде статия колко са успели да спестят от оловото при запазване на капацитета. Майстори са, не може да им се отрече. Лично съм пробвал с три от долупосочените марки на различни автомобили. Честито на каращите с
Varta
Bosch
Exide
Berga
Energizer
Afa
Delphi
Excell
Tenax
Uranio
Gigawatt
Perion
Autopower
Promaxx
Krimax
Optima
LTH
Heliar
MAC
PROCRAFT
thinkpad - майстор
Аз лично карам с ENNEXY. Имах стар FIAM, който протече и зимата падаше за 1-2 нощи, лятото долу-горе държеше. Доливах, правих, струвах - веднъж като почнат да умират - умират си май.. Много взеха да стават фалшификатите.
MamaMy - майстор
Вече не са фалшификати. Вече са реплики :lol:

Тема "Нов живот за стария акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: