• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Тази тема е за мечтатели философи и изобретатели.
Киррил - специалист
ср мар 27, 2024 9:09 amКиррил написа:
При заставане на котва ситуацията е друга и сте прав, че те се приспускат над водата, но при плаване в теснини, не се приспускат, а са само в готовност на място. Зависи какво пише в процедурата.
Явно не си го прочел. При плаване в съпровод на влекач, на носа има и моряци с готово разпънато въже по палубата готово за подаване на влекача - като е описано.... но в случая е нямало съпровождащ влекач, или е бил освободен от капитана за икономия на средства.
hidrazin - майстор
ср мар 27, 2024 8:34 amiliya_i написа:
Това не е истина. Кораб винаги се води от екипажа. Пилота е просто "съветник" на капитана.
Той казва на капитана какво да се прави, а капитана заповядва.
По-скоро е грешка в превода. Нормално да е така - пилота направлява, екипажа води/управлява.
Местни пилоти, а не екипажът, са направлявали кораба по време на инцидента, според министъра на транспорта на Мериленд Пол Уидефелд. Тези пилоти са обучени да избягват инциденти като този във вторник.
На видеото се вижда че кораба два пъти губи електрозахранване.
ЦЪЪЪК
А тук мисля се вижда че едната котва е спусната. Кога? Де да знам...
ЦЪЪЪК

:partyman:
Andri01 - майстор
Губят захранване,възстановяват го ,дават пълен заден/ вижда се пушека/ , но късно,за съжаление. А котвата е спусната при почти спрял кораб-вертикална я, а не назад.
пишман_майстор - майстор
Каквото и да е , кофти работа. И аз го гледах на два пъти клипчето. Добре, че при нас няма такава ситуация ( пу, да няма и занапред) . Те ще се оправят , нов мост ще направят. При нас обаче ( ако беше де) тате обеща да ми купи колело , ама друг път...
DundyTheCroc - майстор
Успяха в последния момент да спрат движението, ако беше при нас не ми се мисли.
Andri01 - майстор
При нас всички кораби,без фериботите/ нашите/ са с по 2 влекача. Вързани за носа и кърмата.
iliya_i - майстор
ср мар 27, 2024 9:42 amКиррил написа:
Явно не си го прочел. При плаване в съпровод на влекач, на носа има и моряци с готово разпънато въже по палубата готово за подаване на влекача - като е описано.... но в случая е нямало съпровождащ влекач, или е бил освободен от капитана за икономия на средства.
То ако имаше съпровождащ влекач, щеше да го натисне в носа и да го отбие от колоната. Ама ако....
Киррил - специалист
До колкото съм запознат, при отпадане на основното захранване на корабите, автоматично се включват аварийните агрегати - на секундата (без намесата на човек) и подават захранване на корабни системи осигуряващи живучеста на кораба и безопасността на екипажа. Ако не са се включили, значи има някой за ебан... Към тези системи спадат и навигационните светлини, а не ги виждам да светят (зелена и червена по бордовете) при обезточването и двата пъти, което означава, че няма аварийно захранване.
Също на кораби от подобен тип, на носа и кърмата (особено на носа) има активни винтове, които подпомагат завъртането на носа при маневра. Те, както и руля на ръчен режим от мостика се захранват на някой типове кораби и от аварийните агрегати и ако те са работили е можело да се помогне в управлението на кораба в подобна аварийна ситуация.
Най-точно това могат да обяснят механиците, работели на подобен тип кораби.
Въобще голяма мистерия и много фалове от всякакво естество.
Andri01 - майстор
Пушека показва,че е запален главния двигател При задействие на АДГ ,двигателя не може да бъде запален-помпите му не работят. Най-вероятно са имали запален генератор в готовност,който включват към ГРТ на 8-та секунда. АДГ-то има по голямо забавяне-запуска се автоматично, но се включва кам аварийното табло до около минута/ трябва да стабилизира оборотите си/. Имат носови Bow Thruster, вижда се на втората снимка,зад котвената верига, но явно не е задействан по някаква причина.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "Един мост по-малко" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: