• 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
Всичко за дърводелството
Фитилчо - майстор
Разгледах ! Направи ли ти впечатление, че това 40х80 е с дебелина на стената на профила 1.4 мм ?!?
Защото това,което взех аз е с дебелина 2.7 мм
Има лека разлика, да не кажа двойна :razz:

Нали това е профил закачен в единият край все пак. Номера е да няма огъване като е закачен само от едната страна и е дълъг 1200 мм и нагоре...
pgt - специалист
Фитилчо написа:
Нали това е профил закачен в единият край все пак. Номера е да няма огъване като е закачен само от едната страна и е дълъг 1200 мм и нагоре...
За това спор няма, на ли знаеш какво казва Мечо Пух, колкото повече толко по-добре :)
Аз се базирах на цената, която ти беше обявил и сравних с нея, сега погледнах описанието на Техноком и гледам, че например 40х80 го предлагат в 3 варианта с дебелина: 1,7 / 2,3 / 2,6, та твойта цена за коя дебелина е :?
Но поне изяснихме нещата, та да знаят и другите, че има различни варианти, ама предложенията е едно а наличностите друго :lol:
pgplamen - специалист
Ето до къде го докарах. За момента съм доволен от направеното. Остава да измисля застопоряването. Сега може да реже максимум 55 см ширина което за мен е добре. Тествах и имам прав ъгъл по височина изилиза 19,9 см. в началото и 19,9см. в края при дължина около 80 см.
Прикачен файл:
1.jpg
1.jpg (63.78 KиБ) Видяна 534 пъти
Прикачен файл:
5.jpg
5.jpg (53.2 KиБ) Видяна 534 пъти
Прикачен файл:
3.jpg
3.jpg (60.7 KиБ) Видяна 534 пъти
mavryt4o - майстор
pgplamen написа:
Ето до къде го докарах. За момента съм доволен от направеното. Остава да измисля застопоряването. Сега може да реже максимум 55 см ширина което за мен е добре. Тествах и имам прав ъгъл по височина изилиза 19,9 см. в началото и 19,9см. в края при дължина около 80 см.
Прикачен файл:
1.jpg
Прикачен файл:
5.jpg
Прикачен файл:
3.jpg
браво
bulhomes2 - майстор
По-добре е линеала така, нали? Аз не те разбрах какъв прав ъгъл си тествал. Линеала прави успореден сряз, не перпендикулярен. Настройва се така, че да е съвсем леко отворен в задния край. За да не закача задния зъб на циркуляра чистия сряз, направен от предния зъб.
pgplamen - специалист
Преди и диска бягаше затова нямаше прав ъгъл по височина. Линеала съм го отворил в задния край 1 мм. Не знам това достатъчно ли е. Мисля сега и шейна да направя на същия принцип.Доста е по добре с двете опори.
bulhomes2 - майстор
1 мм е много. За хубав срез трябва да извадиш диска максимално нагоре. Ако режеш лист през средата ще почне да бяга от линеала. Направи един сряз донякъде в нещо и измери ширината му! После имери дебелината на диска без зъбите. Разликата от двете страни ти е чапраза на диска. Разделяш го на 2 и резултата ти е максимално допустимото отваряне на линеала в частта около диска.

При каретката пък трябва да насториш направляващите и да отварят към задната част на диска.
nikel - специалист
Извинете че ползвам темата. Търся си това приспособление на по сносна цена.
https://www.jettools.bg/герунг-циркуляр ... ision.html
bulhomes2 - майстор
Най-сносната цена е да си го направиш сам. Мисля в тая тема някъде назад съм показвал как си направих такова. Че и по-точно ства при по-голям диаметър на нониуса. Някой наскоро ми иска и му пратих файла с нониуса за разпечатване.

ПП. Да - тука е било - viewtopic.php?f=35&t=44049&start=260#p829959

ПП2. Мислех, че съм си показвал каретката тук, но явно е било на друго място. Нямам подрезвач, но пък ми върши идеална работа за поне 70% от работата ми. Тук още нямам от алуминиевия профил (40/80) на линеала и каретката, но сега и на двата са такива по 2 метра.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tnBave-ycIs[/youtube]
Последна промяна от bulhomes2 на вт яну 23, 2018 10:26 pm, променено общо 2 пъти.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37

Тема "Доработка на циркуляр" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: