Dino23 написа:Допуснатите грешки:Нищо фатално не е станало. Просто така се добива опит. Проба-грешка.
Трябваше първо да си подговя планките докато са свалени с резба в дупките за закрепване на пантите и фрезенк на дупките за захващане в пдч-то. Това за да не се свалят планките в последствие и да не се разхлабват отворите.
.
Написах ти точната последователност без да се замислям. Това, че не си я прочел, си е твой проблем. Фрезенка с по-голямо свредло, примерно Ф10 е необходим, за да не стърчи главата на винта от планката, а да се прибере в нея. По този начин ще стане естетически по-добре. Винт Ф3,5 е малък. Ще трябват тогава повече винтове, поне 6 броя за една планка. Написах, че трябва винт Ф5х20, като мислех, че плоскостта е стандартната с дебелина 19 мм. а не 15мм. Пак можеш да ползваш Ф5х20. Пробиваш отвор Ф3,5 в плоскостта на дълбочина 14 мм, като ползваш някакъв ограничител за дълбочината, за да не излезе свредлото от другата страна. В този отвор навиваш винта "на ръка" с натиск, за да не повредиш отвора колкото е необходимо. Развиваш винта, отрязваш му напречно върха с ъглошлайфа до дължина 15 мм заедно с главата. Мериш с шублер. И навиваш скъсения винт във вече направения отвор с навивките от предишното действие. Притягаш колкото е необходимо.
По-подробно не мога да го обясня. Освен да дойда и да го направя. Вчера бях в София, и можех да отделя половин час за всичко.