• 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
Всичко за дърводелството
Гост - специалист
vek - специалист
Глупостите, които правиш са ти простени защото си малък.
Искаш да пазиш пещерите, а даваш линкове за къде и колко се продават пещерни образувания.
Ако си осъзнал какво си направил и ако наистина те е грижа за пещерите изтрий поста си.
vek - специалист
Като говорим за продажба на камъни какво ще кажете за тези:

Изображение

От 2 до 7-8 см. Продават се за 20 $ тук: https://www.etsy.com/listing/536376683/

Но по-интересното е, че се продават от Смолян.

Това е магазин на няколко българи повечето са от Смолян и доколкото видях има един от Пазарджик.
Много грамотно направен магазин! Браво на смолянци!
Перфектни снимки, чак ти се приисква веднага да си купиш някоя от тези малки кутийки, макар че няма какво да я правиш.

Изображение


Хубави описания на самия магазин и добре написани текстове за всеки един от членовете на групата. Направено по американски модел.

Не е случайно че имат 1057 продажби.
Всички неща, които продават са под 2 кг така че да могат да се впишат в категорията "малък пакет" на пощите.
Кутийки, бележници, дреболийки, общо на 500 продукта, на цени средно 10-50$, но направени с много вкус и най-важното перфектно представени.
Момчетата си разбират от работата. Поздравления!

Ето още от нещата им, за някои просто взимат изсъхнали клонки и клечки от гората и ги продават за 30$

Изображение

Изображение

Обърнете внимание на качеството на снимките!

Изображение

Изображение

Това са покани за сватба. 20 покани - 30$

Изображение
Гост - специалист
vek написа:
ако наистина те е грижа за пещерите изтрий поста си.
Няма проблем- ще изтрия линковете, които съм дал към etsy веднага след като ти направиш същото с твоите линкове към etsy .
И- защитник съм на пещерите, да. В моите постове не насочвам хората към лесни пари като теб и не гледам с твоите очи на печалбар към тази благодат- нашите пещери.
Можеш да бъдеш сигурен, че аз ще съм от първите, които ще сигнализират и ще сезират органите на реда, в случай, че видя ако някой от България качи в тази платформа камъни, извадени от пещери.
vek - специалист
Питат ме на лични какво имам предвид под "американски модел на представяне на продукти"
Отговарям тук понеже мисля, че ще е интересно и за други.

Обикновено сме свикнали с нашенския източно-европейски модел, който не дава много информация за автора. В най-добрия случай скучна автобиография.

Американците обаче вярват, че успеха е във формулата:
"Ти не продаваш продукт, ти продаваш преди всичко себе си"

Когато продуктите ти имат конкуренция, това което съществено може да ги отличи от останалите е личността на продаващия или представящия ги.
Ако той успее да "продаде" добре себе си, купувачите са спечелени не само за един продукт, а за всичко което им предложи този продавач.
Американците гледат да обвържат клиента емоционално.

Нали знаете на Наградите на Оскарите, как артистите дълго изброяват на кого благодарят и кого обичат.
За нас това е малко смешно и излишно, но за тях това е съществена част от популяризацията. Като каже "Благодаря на майка си и баща си, които много обичам. Благодаря на съпругата си Джейн. Скъпа ти си смисълът на живота ми. Обичам те с цялото си сърце. Благодаря на ..... и т.н.
Каква е идеята той да афишира пред целия свят кого обича? Комерсиална, разбира се. Милиони зрителки пред екрана гледат с умиление и са спечелени за много филми напред, които ще снима този актьор.

Та, емоциите отличават американския модел на представяне на един продукт от източно-европейския.

Ето някои извадки от описанията на участниците от смолянския магазин :
.... She loves crafting decoupaged bottles, vases, glasses and boxes....

.... Mihaela is crafter with kind soul and she loves to design ....

.... he also loves helping with everything in the shop- we go with the car for natural materials in the woods together too. We are a great team! I love you Daddy!


Ето емоции : "обича" , "обичам" "любов", "душа", "заедно" "обичам те тате"

Това е американски модел на представяне.
И най-важното е, че действа, работи.

Още веднъж, Поздравления за добре свършената работа!

Изображение
vek - специалист
По-простите неща, но представени с вкус предизвикват повече интерес и продажби отколкото сложни и времеемки, но не добре представени. Това се вижда от всички продукти на смолянския магазин.

В тази връзка за колегата със свещниците бих му препоръчал да погледне възможностите за струговане и на такива изделия:

Изображение

Бялото дърво е 25$ , но по интересно дърво, орех и други са по 50 $ като това:

Изображение
Изображение
Изображение


Супер удобно за изпращане.
kuuuuuul - майстор
Те хубаво ги предлагат тези елементарни неща,ама кой ги купува :? имат ли продажби?
vek - специалист
КОЕ КОЛКО ПРОДАЖБИ ИМА В ЕТСИ

Мисля, че казвах преди, но пак ще го опиша подробно. Без претенции, че е перфектно. За перфектно изследване трябва да се следят няколко продавача за поне месец.
Примерно сега търсим точилки , на английски rolling pin
1. Пускаш думата в търсачката и ти излизат 100-тици или хиляди резултати.
2. Харесваш си 10-тина (може и повече) продукта и ги отваряш в нови прозорци.
3. Влизаш във всеки от тези прозорци и цъкаш върху името на магазина (то е вляво точно под Етси бара)
4.Отваря ти се началната страница на магазина. Там в колонката на менюто вляво слизаш надолу и търсиш оранжев надпис Sales Ako не е в оранжево значи са скрити. Почти половината от продавачите го правят.
5. И на страницата на продажбите броиш колко броя са продадени от продукта, който те интересува. Те са подредени хронологично. Така че може да го видиш какво е продавал преди 5-6 години и изобщо как са му вървели продажбите отначало. Ако имаш търпение може да провериш колко броя от този продукт е продал за цялото съществуване на магазина. Внимание, на една страница има само 24 продажби отдолу под картинките има връзки за следващите страници с продени неща.
6. Проверяваш същото в останалите прозорци.

Първия магазин, който не си беше скрил продажбите на първа страница изброих 9 продадени точилки, което никак не зле. Всъщност това е най-продавания му продукт. Ето: https://www.etsy.com/shop/MartinArtsandCrafts/sold

Много важно!
Разбира се, трябва да вземеш под внимание големината на магазина. Защото ако някой магазин има 500 артикула и само 4-5 (което е 1%) от тях са точилки логично е, че и продажбите на точилки ще са към 1% от останалите продажби. Това означава, че е възможно на 100-тина продадени стоки да се появява само една продадена точилка. На пръв поглед изглежда доста малко.
Възможно е да се случи да е продал за същото време не 9 (както дадения горе магазин), а 29 точилки но ако те са смесени с още 1000 продадени неща тогава лесно межеш да се заблудиш за продаваемостта.
И друго, може да попаднеш на магазин примерно за керамика и между другото се е случило да продава някакви точилки. Ясно е че в такъв магазин няма да преброиш много продажби на това което търсиш.

Разгледай този магазин на жена. https://www.etsy.com/shop/CattailsWoodwork
Разкошен.
Много добре направен. Прекрасни снимки добре режисирани. (имам малки забелжки за осветлението, но както и да е)
5200 ПРОДАЖБИ
ВСИЧКИТЕ ПРОДУКТИ БИ МОГЪЛ И ТИ ДА ГИ НАПРАВИШ.

Изображение
Изображение
Изображение

И други магазини имат подобни продукти, но не са направили 5200 продажби. Може да не са направили дори 200, макар че имат подобни изделия и подобно качество.Това което отличава магазина от другите са снимките. Почти художествени. Естествено аранжировката е взета от кулинарни списания. Не че не може да я повториш. Просто вместо 2-3 минути вероятно ще си поиграеш 20-30 минути за една снимка, но си струва. 5200 продажби, средна цена на изделията 65-70 $ Общо приходи 350 000 $

Изображение
Изображение
Последна промяна от vek на ср юни 21, 2017 1:18 am, променено общо 2 пъти.
EDI - майстор
Щом сайта го има и се развива в годините, явно си има пътници за повечето влакове.Вероятно ще се намери и за точилките клиент.Май мисленето на неевропейския клиент е доста по-различно от нашето.
vek - специалист
Да, така е. различно е мисленето. И не само на клиента, но и на продавача.
И ТОВА Е МНОГО ВАЖНО ДА СЕ ЗНАЕ.

Европееца обича да пипне стоката или поне да я види с очи на живо преди да купи. А ние искаме да продаваме само от снимки. И за да продават снимките ни, те трябва да се поукрасят малко. Лошия продавач би казал : "Е каква украса да му правя на една точилка? Който му трябва да точи ще си я купи и без да има украса на снимките. Не е ли така? " - ще пита небрежния продавач и много хора около него ще му кажат. "Абе така си е"

Американците обаче купуват много повече през интернет само от картинка. Затова американските продавачи обръщат голямо внимание на снимките. Картинките продават. Сигурен съм, че половината от купувачите на тези 5200 продукта са купили не защото много им трябва да точат, а защото са харесали настроението, уюта от снимката и им се е приискало да имат част от него в дома си.
Затова купуват тази част във вид на точилка или дъска за рязане. И ще си я имат в кухнята си само за декор.
Изображение
Тази дъска е 93 $


Ако си спомняте миналата седмица се дискутираще тук, как така се продават тези дълбоко нарязани дъски, които ще се пълнят с храна:

Изображение



Затова смолянския магазин продава толкова много, (за нас) ненужни неща, като например 5 сантиметрови щайгички. 95% от балканците ще се изсмеят: "Абе кой ше ти купува тея буклуци, само загуба на време" И щяха да са прави, ако се опитваха да ги продават в Европа.
Смолянци обаче са схванали американските причини за купуване.

Изображение
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Тема "Идеи за продаване в etsy и ebay. На добра воля :-)" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: