• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Всичко за дърводелството
themask - специалист
Интересни дупки. Да не са ползвали плота за заварки :lol:
ZEDYCUS - майстор
Шупли от отливането на чугуна. Пробвай да ги напълниш с топено олово или епоксидна смола.
Фитилчо - майстор
Айде бе момче, изоставаш :razz:

Според мен, оригиналният дизайн е недомислен. Затова подложих шина от дурал 4мм ,за да не се криви повече гредата на ограничителя.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Старата греда на ограничителя: :shock: (която преместих отзад) за мен това си е недомислен дизайн(4мм дурал по-късно,вече не е де :lol: )

Изображение


200 ампера,високочестотни :shock: (всичко е загрято много/кабели,маса,ръкохватка )
Изображение
la_bamz - специалист
Дойде момента за покупка на мотор. Спрял съм се на няколко варианта.
Единият е : http://mmotors.eu/produkti/elektrodviga ... n-1-detail

Разгледах също и на Харманли, но там има 2 Вида :

https://www.elprommotors.com/uploads/fi ... ENA_OS.pdf тук не съм много наясно какво означава - " понижена ос на въртене АТН "

и https://www.elprommotors.com/uploads/fi ... ASE_TD.pdf като тук ме притеснява тежестта на мотора ( 30 кг )

Ако някой може да даде съвет или да отговори на въпроса какво означава : понижена ос на въртене АТН. И дали 30 кг. биха били прекалено много ?

Благодаря предварително.
bulhomes2 - майстор
Що се отказа от Троянските? ММотор имах конфликт с тях. Продават вентилатори с обявено налягане, което няма нищо общо с реалното. Направих им клип с измервания и им ги пратих. Отговориха ми, че нямат апаратура да ги измерват (а аз имам?!?) и разчитали на данните от някакъв отдавна несъществуващ институт в Пловдив. Но после си продължиха да ги продават със завишените данни...

ПП. Нямам нищо общо с Елпром - Троян, че да им предлагам моторите. Дори имам леко негативно отношение, защото ми искаха едни неизпълними условия, за да ми станат клиенти...
PIP - майстор
Търси чугунен мотор, аз преди месец също търсих и мненията за алуминиевите бяха негативни, дали е истина не знам. Разлика от 10-15кг надали ще я усети носещия механизъм. Поне аз така се успокоявам :lol:
Фитилчо - майстор
Няма по добри от старите двигатели ! Чугунен разбира се .

3.0 киловата е прекалено (според мен) . 2.2 киловата напълно достатъчно, като повечето циркуляри са 1.5 киловата.

3 киловата на 10 инча диск- това ще реже самолетоносачи през половината

:lol:
la_bamz - специалист
Гледам има на хубави цени - руски - Уралмаш. Някой мнения ?
la_bamz - специалист
До ден два се надявам да го подкарам. Последно остана да изчистя линеала , да измисля как да му направя задната част и мотор.
Прикачен файл:
а.jpg
Прикачен файл:
2.jpg
Прикачен файл:
с.jpg
Фитилчо - майстор
Супер, екстра вървиш. Дано не се нашиеш на някой двигател боклук.
Тези елпромските със спирачка бая добре ми изглеждат.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Тема "Въвеждане в експлоатация на Wadkin Bursgreen 10"" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: