Всичко за дърводелството
kzh
Здравейте,
Правя си маса и ми беше голяма дилема финиша на плота, понеже за пръв път правя подобен плот, нали :-D Използвах готови слепени дъски акация, обработени с Осмо, но не бях доволен от повърхността. По съвет от представител на губра, си взех полираща вакса. Стана прекрасно - не съм ползвал и съм очарован, но 3-4 дни след полирането, мисля че не е добре изсъхнала. Не лепне, но при натиск се матира. Ровейки по форуми си мисля, че съм нанесъл повече от необходимото и сега се чудя как да се поправя. Намерих две решения - 1. Нанасяне на още един много тънък слой 2.Много леко забърсване с парцалче и минерален обезмирисен спирт. Моля за съвет :)

Благодаря!
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Полирай
В смисъл, търкай и търкай и търкай
kzh
След няколко дни търкане, реших да пробвам наново. С ъглошлайфа - велкро 125 и нарязани парчета вълна премахнах слоя с лек натиск и леко забърсах с уайт спирт. След няколко часа нанесох тънък слой, полирах и изсъхна - стана сатенено гладко за около час работа. :prayer: :partyman: :partyman: :partyman:
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Схванал си как :-)

Тема "Съхнене на полираща вакса" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: