• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
lov - майстор
Ай стига с тея умрели акумулатори алтернатори, амперажи волтажи и ни нам кво си. Тюхкате се ка да вържете два кабела. Питайте те тоя да ви обясни. :lol:
nikolov333 - майстор
..с гаранция минимум 2 години.. :-D :lol: :lol:
lpoik - специалист
чет дек 12, 2019 11:06 amnikolov333 написа:
..с гаранция минимум 2 години.. :-D :lol: :lol:
То ако изкара 2 години пак добре.Само не разбрах от клипа дали ползва само отрицателните плочи за положителни,защото по не се разпадат от положителните :? :? Иначе са върха тези двамата.Как не ги гори киселината с тези голи ръце! :shock:
kr1100 - майстор
[quote=lpoik Как не ги гори киселината с тези голи ръце! :shock:
[/quote]
Ами голите крака с джапанки?
lov - майстор
То им викаме папукчии и им се смеем но ако някой има време да поразгледа канала за разни ремонти дето правят ще останете изумени колко грамотно се вършат някои неща. И всичкото това с допотопни машини и инструменти и много акъл как да стане така че да е здраво. По точно гледах как се отремонтира една многослойна греда на шаси на камион.
А относно акумулаторите на времето аз помня как се вадеха и подменяха цели клетки. И после пак си караха. Последно преди 3-4 години видях как се отлива на ново акумулаторен полюс в една работилничка.
koveslav - майстор
А акумулаторите които разглобяват приличат ли ви на сулфатизирали и престарели?Това са подбрани батерии,които са диагностицирани още с изливането на електролита-ако отвътре изтече гъста мътилка изобщо няма смисъл да ги отварят,оловни плочи почти няма да има или ще намерят само оловни мрежички.Също така е безсмислен и ремонт на батерии с още здрави,но изтънели плочи.Отварят само много запазени акумулатори с прекъсната връзка(мост) между клетките и ги освежават.Умеят,разбира се!
preslav - майстор
Виждал съм как се прави смяна на клетка и отливане на нов полюс - има смисъл само ако акумулаторът е на не повече от 2 години и клетката видимо е дала дефект. Цялостното претребване на плочите, особено когато активната им маса вече се е отсипала на дъното е безсмислено. Понеже някой попита дали не се ползват само отрицателните плочи - мисля, че е невъзможно, конструкцията на положителните и отрицателните е различна, но вече съм забравил кои бяха от гъбесто олово, кои с активна маса, която се запресова в оловна решетка, не помня и каква беше активната маса, но не е само олово.
lpoik - специалист
Аз мисля,че плочите са направени еднакви,но положителните предварително ги зареждат.Аз едно време правих от два еднакви акумулатора един, само с отрицателни плочи.Поне две седмици ми отне само да го зареждам.Плочите на който бях пуснал плюса станаха кафяви.Една крушка от фар свети поне 4 часа докато падна 10 волта.Ползвах го само за светене.Ако на някой мераклия му се занимава може и по добри резултати да се получат.Аз тогава го правих само за проба да видя дали ще се получи. :?
koveslav - майстор
пет дек 13, 2019 7:39 ampreslav написа:
Виждал съм как се прави смяна на клетка и отливане на нов полюс - има смисъл само ако акумулаторът е на не повече от 2 години и клетката видимо е дала дефект.
Ако акумулатора е съхраняван неправилно-разреден,смисъла от ремонт може да отпадне и още на шестия месец от живота му.Буквално се саморазрушава.Трябва да се съхранява винаги напълно зареден.
preslav - майстор
пет дек 13, 2019 9:19 amkoveslav написа:
Ако акумулатора е съхраняван неправилно-разреден,смисъла от ремонт може да отпадне и още на шестия месец от живота му.Буквално се саморазрушава.Трябва да се съхранява винаги напълно зареден.
Имам пълен успех в убийството на два акумулатора, единият "умря" покрай бензиновата криза (не помня кои години), но колата се караше от дъжд на вятър, а аз не бях дори и чувал за дозареждане, другият умря защото бракувах колата и ми стана излишен, мързеше ме да се занимавам и едногодишен акумулатор геройски загина след няколко месеца престой в коридора на апартамента.
От тогава обецата ми е постоянно на ухото, карам, не карам, колата пали или се замисля - акумулаторът ми минава на заряд всяка пролет и всяка есен. Рекордът ми е с добрички акумулатор, който изкара 7 години, плочите му бяха така изтънели, че на едната клетка минусовите се бяха качили под гребена на плюсовите и окъсили. Дребен ремонт с връщане на плочите по местата им, дозареждане и акумулаторът замина с една Латвия 55 Ah на над 2000 кубика волгов мотор - какво повече?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Зареждане на втори акумулатор в кола" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: