Всички имаме коли, нали ?
ralev - специалист
Пропан бутан е не е метанка, не съм фен на метана. Все трябва да го мислиш и да си планираш маршрутите според метан станциите. А пропан бутан на всякъде.
montoya - майстор
Ахм, щото не знаех, че пропан бутанови правят заводски, ета как научих нещо интересно днес
kr1100 - майстор
ralev написа:
От гледане да не е екзотичен модел си взех екзотичен Шаран със заводска газова уредба,
Не съм чувал за Шаран с фабрично LPG. Освен да е слагана в Холандия :?
А проблем сигурно ще имаш -в смисъл ,че газаджиите не искат да се занимават с такива уредби.
Коя година е и кой двигател / 2л; 1,8Т или VR6 ?

Честито и безаварийно.
Последна промяна от kr1100(стар) на съб окт 15, 2016 10:18 pm, променено общо 1 път.
ralev - специалист
2008 2.0 LPG 115hp Prince Gas
kr1100 - майстор
Значи е с код АТМ на двигателя.
Не знам дали знаеш , но предписват "мазилка" за клапаните.
DundyTheCroc - майстор
kr1100 написа:
Значи е с код АТМ на двигателя.
Не знам дали знаеш , но предписват "мазилка" за клапаните.
Сериозно ли на този 20 годишен като технология мотор препоръчват мазане на клапани, та той на 1000 километра сам си взема литър масълце, поне служебните ни Шкоди, дето са с него, са така :-D
kr1100 - майстор
DundyTheCroc написа:
kr1100 написа:
Значи е с код АТМ на двигателя.
Не знам дали знаеш , но предписват "мазилка" за клапаните.
Сериозно ли на този 20 годишен като технология мотор препоръчват мазане на клапани, та той на 1000 километра сам си взема литър масълце, поне служебните ни Шкоди, дето са с него, са така :-D
След края на 2000г вс 2л на VW са маслояди /да не говорим за 1,4 и 1,6л. с алуминиеви блокве и повърхостно покритие /
Имам 1 файл , но ми е на работа със списъка на двигателите на LPG със с-ма за смазване.
И не е 20г технологията, а по-стара като цяло -от ерата на 2л двигател 2Е 1990г с 4 едновременно пикаещи дюзи /на някои с 5 та за палене/- Дигифант
После след 1994г има промяна в блока за датчик разпред.вал ,мултипойнт система на Сименс - Симос - двигатели ADY i AGG
и едва тогава края на 2000 г - Бош Мотроник - АТМ а няма делко, Сегментите са меки,блока променен, скоростна кутия нова 6 ст на VW.
а предния модел е с фордовска ск. кутия.
DundyTheCroc - майстор
Личното ми мнение е, че на този архаичен двигател мазане не му трябва, всъщност съм на мнение, че системата си е излишна набутвация. При добре направена смес и реглаж на клапаните на даден пробег не мисля, че ще има проблеми на газ. Чудно ми е какво и защо се смазва там, клапаните или си набиват гнездата или изпускателните прегарят от бедна смес, а тук имаме някакво мазане в минимално количество през смукателните, пари на вятъра.
п.п. Сега от любопитство погледнах списъка, старият ми Нисан фигурира (Primera all engines 1998->), което е малко странно, понеже моето GT е с натрий в клапаните за по-добро охлаждане, то ако това не ги спаси остава да чакам на масълцето :)
п.п.п. Сега гледам, че пък 2.0 на Мондео 2009 не е в списъка, а той не е с хидравлични повдигачи, т.е. ще иска поне редовен реглаж за разлика от Нисана. Съмнява ме да има и натрий в клапаните.
toshetozaz - специалист
За кола набор 2000г. понятието ''фабрична газова уредба'' е далеч от вероятноста колата да е излязла така от завода.По-скоро е поставена от дилъра със съгласието на VW.
kr1100 - майстор
DundyTheCroc мога утре да ти пратя списъка, а може да го имаш.
Ако Шкодилаците ви са с код AQY :shock: :?

Тема "Vw sharan v.s. Seat ahambra v.s. Ford galaxy бензин след 2001г." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: