Всички имаме коли, нали ?
рашкета - специалист
Генко, в голяма си грешка .Тоя Т датчик е за таблото.Оня за компа е маааалко по в гъза.Тоя малкия не го закачай ама хич.
Изчетох темата и се пукнах от смях.
genkogenev - специалист
рашкета написа:
Генко, в голяма си грешка .Тоя Т датчик е за таблото.Оня за компа е маааалко по в гъза.Тоя малкия не го закачай ама хич.
Изчетох темата и се пукнах от смях.
Щом казваш - така да е
рашкета - специалист
Нещо май не си съгласен а?
Ако е така може да поспорим.....
ssmmaaa - специалист
Колата взе да прекъсва доста,така че първо почистих и после затапих ЕГР клапана и всичко се оправи. Проблема с паленето пак си го има,но с него по-нататък ще се разправям.
genkogenev - специалист
рашкета написа:
Нещо май не си съгласен а?
Ако е така може да поспорим.....
И ако не кажеш : Нещо май не си съгласен А ? няма да те бъде .............. Заядливо ти е нещо май ......
Ако знаеш много / писах по-горе / дай безплатен акъл на човека и му помогни . Не търси грешки в опитите на другите . Как да нарисувам на тази снимка къде е по в "гъза" въпросния датчик ? Като знаеш , защо не го направи ти ами се хващаш за мнението на друг . Ега ти и толерантноста и взаимопомоща ........
ssmmaaa - специалист
Проблема с паленето се оказа дюзата,смених я и от 10 пъти няма пропуск.

Прикачен файл

Дюза2.jpg те го те пустиняка

Прикачен файл

Дюза1.jpg
ssmmaaa - специалист
Грешка,качих го 2 пъти :)
Duke_BG - специалист
айде и аз да се "изходя" по темата :
по въпроса за термодатчиците - два са , като единия е с един извод като глава на пирон и на него се включва стандартна автомобилна кабелна обувка - той служи единственно само за стрелката на таблото
втория служи само за ЕКУ-то (компа на двигателя ) и е на букса с два извода и служи за да може компа да определи температурата на двигателя и от там да пипа сместта.

а по въпроса за прекъсването - възможни са някаолко дефекта в "Моното"
- регулатор на налягането - представллява едо квадратно платно с "Паричка" по средата и пръжинка отзад - понякога влизат боклучета там и не затваря добре което от своя стран води до "пикаене" на инжектора
- стъпков мотор - служи за поддържане на оборотите на празен ход при затвоен дросел и той се зацапва но тогава признаците са неравномерни обороти на двигателя
- ТПС датик - намира се на остта на дросла и казва на компа колко е натиснат педала на газтта има два вариянта - резистор и прекъсвач единия променя съпротивлението си в зависимост от това колко е натинат педала а другия има контакти които показват отпуснат цензура и цензура до дупка .
- инжектор - ако колата е карана на газ дълго време е възможно да е спекъл или да му е заминал "О" пръстена .
- Вакуми - мъркучетата поняакога се сдухват и започват проблемите , също е възможно да смуче от клапата във филтърната кутия която разпределя дали да взима подгрят въздух от изпускателните колектори или от тръбата зад бронята

те това е - след разглабяне и основно почистване на "моно-то" двигателя ми беше пушка
... но ръжатата изяде опела :)

Тема "Проблеми с Опел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: