Всички имаме коли, нали ?
mitko414 - специалист
koleva83 написа:
А ваденето на ключа от контакта гаси фаровете, дори и при забравен превключвател.
Ми тва си го прави всяка нормална кола.
Сега остава да се похвалиш, че имаш копче, което може да ти регулира осветеността на таблото и направо ще ни хвърлиш в тъча.
koleva83 - специалист
mitko414 написа:

Ми тва си го прави всяка нормална кола.
Всяка нормална- ДА ! Но наблюденията ми след въвеждане на целодневното каране на фарове от паркирани коли със светещи фарове са , че поне 30 % са " НЕнормални" :mrgreen: Освен, че собствениците им са разсеяни и нямат още изградени навици .
Факта и , че преждеговорящия пред теб дава линк на допълнително устройство за казуса, значи не всички коли в България го могат тоя номер.
VLADO66 - майстор
На мен също ми се гасят фаровете,само че остава на габарити.Въпросното у-во смятам да го сложа на дългите на 40-50процента-хем няма да мисля дали съм ги включил хем крушките стават вечни.
mitko414 - специалист
VLADO66,
Да нямаш проблем с КАТ, не държат ли на късите светлини.
VLADO66 - майстор
Не държат-в другата тема някой беше постнал изискванията за разположение на дневните светлини.Новите Кади(такситата) го имат този модул фабрично.
ditronix - специалист
Не е задължително да се кара на къси. В закона е записано: "С включени къси или дневни светлини." Карането пък с редуцирана мощност пази крушките и о,колко важно!-намалява разхода на гориво заради намаленото количество електроенергия,използвана за осветление! Ако колежката Колева си монтира такъв модул, икономията на гориво при нея ще стигне къде 40%! Веднага при интерес мога да и помогна с такова нещо :) Бижуто (шведското) ще засияе в съвсем нова светлина!
mitko414 - специалист
VLADO66 написа:
Не държат-в другата тема някой беше постнал изискванията за разположение на дневните светлини.Новите Кади(такситата) го имат този модул фабрично.
Цитирам изменението на чл. 70:
"§ 3. В чл. 70 ал. 3 се изменя така:
„(3) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.“"


Справка: Държавен вестник.

Извинявайте за спама, но сметнах, че ще е полезно да се уточни, за да няма: "сега ще пишем ли..."
mcm - специалист
mitko414 написа:
koleva83 написа:
А ваденето на ключа от контакта гаси фаровете, дори и при забравен превключвател.
Ми тва си го прави всяка нормална кола.
Сега остава да се похвалиш, че имаш копче, което може да ти регулира осветеността на таблото и направо ще ни хвърлиш в тъча.
Колега, такова "копче" има фабрично поставено на лада 1500 S, кеф ти да намалиш осветеността на таблото, кеф да го изгасиш.
MamaMy - майстор
Такова копче има и на Москвич 408. Ключа за фаровете се върти и така регулира осветлението.

Тема "Акумулатори FAIRLINE" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: