• 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
kr1100 написа:
Chefo77 -карай си великите и нови дизели и се моли да не допреш до ремонт.Мислех да не пиша повече в темата , но..
Относно поста ти за моя цитат за дизели на по над 400к км - търсих изрично в диапазона 1998-2000г 7 местен автомобил.Автомобил за работа/
Само от обяви от частни лица/ не автокъщи /талибански, полски,руски,турски и т.н./
Дизелите веднага отпаднаха заради пробега и предстоящите ремонти. VR6 повечето обяви със счупен мотор или кутия, освен това скъпа поддръжка и ГИ. От 1,8Т същата причина. Мина ми времето да летя с високи скорости.
Скочих на 1 ADY че на 192к км от1 градче/село/Реални км и вдбора кондиция. играх на търг в е- бей и готово. до границата с Швейцария.
Сложих ми ГИ Ланди за 850 пари/1/3 от покупната цена/ и пей сърце. За няма и 5 мин . с пренасянето/става на пикап с 2 седалки.
Не ми прави димни завеси зад мен, не гори масло, пали веднага, няма проблеми с ЕГР и турбина,, зимата ми е топло :mrgreen: за ралика от тия с неработещите печйи.
И не се присмивай на toolegittoquit и подобни на него - не вски има възможност да си купи нов автомобил.
п.П Много хора ми казваха купич си Дачия - евтина и т.н. - да ама Неудачия не искам - копанарка.Само като видиш сметките за гаранционно обслужване ще ти стане лошо - вс. цени х 2и3 / опит с Опел/
Относно газовата бутилка грижи не бери -каското за каков е?
Да ти го обясня като на малко дете: Аз не карам НОВ дизел. Аз карам един предкамерен с турбо и кулър и един с директно впръскване, турбо и кулър. И двата НЕ правят димни завеси, и двата НЕ горят масло (освен ако за теб между 400 и 500 мл за 10 000 км е горене), НЯМАМ проблеми нито с ЕГР, НИТО с турбината. И, честно казано, не ме ебе за тези, които имат проблеми с тях - ако или когато дойде този момент, тогава ще му мисля. Има втора ръка, има рециклаж, пък може и от тотото да спечеля нещо. Да взема да се разведа с хубавата си жена, 'щото може да се проебе, какво ще кажеш? Да си взема някоя грозна, пъпчива, фригидна и космата свиня - нея поне няма да я заглеждат - става ли?
Не виждам къде съм се присмивал на Тинки, нито пък на когото и да е друг привърженик на газта. Ако ти виждаш - купи си очила, явно недочиташ и удурдисваш. Дори по-горе писах, че

Това по никакъв начин не принизява причината за избора на газ като гориво!


Ти виждаш ли присмех? Виждаш ли някъде да съм казал, че които карат на газ са въшльовци или нещо подобно? Не виждам и друг да се е подигравал на привържениците на газта. Само дето вие се осрахте да плюете по дизелите.
А каското няма изобщо да ти помогне, ако някой така се натресе, че да вземе та се пукне тая бутилка - защото тогава единствената файда от него ще е да възстановят разходите по събиране на частите ти и поставяне в дървена кутия 200х70 см. Което, за съжаление, се е случвало и ще продължава да се случва - защото никой не е застрахован от това. И което го включих като отговор на злобеенето на Тинки.
Така че - аз не съм виновен нито за неудачния ти избор на автомобил, нито за лошия ти късмет. Изобщо не ми дреме какво караш - дано го караш колкото искаш и с възможно най-малко непредвидени разходи!
Ама хайде да не изкарвате дизелджиите най-големите глупаци на света, защото са направили "грешния" избор, още по-малко пък да им желаете скъпи ремонти. Нещо хейта идва в повече.

Стоянов - аз съм казвал многократно какви коли карам - Ровър 400 дизел (SDI), 1998-а и Фиат Темпра 1.9 TD, 1996-а. В бранша си, ако не си се интересувал, можеш да намериш информация защо твърдя горното.
Николай Николов - специалист
Защо в северна америка джиткат (почти) само на бенцин?
Chefo77 - майстор
Николай Николов написа:
Защо в северна америка джиткат (почти) само на бенцин?
Защото е много евтин.
Защото доходите им са високи.
Защото не им пука колко горят колите - повечето са с толкова големи двигатели, та дизелите се обезсмислят.
Защото и да имат дизели, то в градовете почти няма бензиностанция, която да предлага нафта.
Там дизелът НЕ Е за каране, освен в камиони и бусове.
kuger - майстор
Момци, що се дърлите? Що не се огледате наоколо? Ни ви ли прави впечатление, че всяка втора кола на пътя е дизел? Да не казвам, че на една бензинка, две са дизелови. Що ли е така, или българина е глупак? Ами не го вярвам това!
Карах бензинова, карах газова, сега съм на дизелова, трета по ред. Що ли? Не надхвърлям 10000-12000 км. годишно. Двата дизеляка бяха "цист" дизел /както казват етносите/, втория /Лагуна 2,2d ако пропуши я подарявам веднага/. Третия дизеляк е "модерен", dci, кулери, умни дюзи, компютри и нам кви още глезотии, ами бачка си.
Всеки е свободен да реши какво да кара, не налагайте мнение от типа бензин или дизел!
Специално за себе си реших, че бензинка на газ няма да карам никога повече, мое мнение, разбирайте го както искате.
Скопен багажник и бомба в него :? :shock: :?
И, хич не ми пука колко харчи, макар че съм пенсионер, а сегашната харчи наистина много малко, а е пушка в старта.
profesionalist_wood - майстор
Може ли да се изсера тук? :roll: аз съм ЗА дизела
Последна промяна от profesionalist_wood на вт сеп 15, 2015 12:41 am, променено общо 1 път.
ivanovbg - майстор
Мислете малко! Нафтата е за топлене, газта за готвене, а бензина е за возене. Не е важно колко ти харчи - щом караш значи можеш да си го позволиш. Проблема е с колко те лъжат на бензиностанциите и как те лъжат че ще ти свалят разхода.

:partyman:
Chefo77 - майстор
Абе да ти кажа, тази аксиома хич не е вярна. На нафта вече никой не се топли - скъпо, газта е все по-малко използвана в кухнята, пък бензинките масово ги газифицират. А и не виждам кое гориво е за каране? :lol: 'Щото ако се возя, ми е все тая на какво гориво карат :lol:
stoianov_n - специалист
Chefo77 написа:
Имам два дизела ... едни от най-коравите дизелови двигатели, създавани някога. Вероятно и затова имам силно положително мнение за дизеловите двигатели.
Chefo77 написа:
...Стоянов - аз съм казвал многократно какви коли карам - Ровър 400 дизел (SDI), 1998-а и Фиат Темпра 1.9 TD, 1996-а. В бранша си, ако не си се интересувал, можеш да намериш информация защо твърдя горното.
:shock: :shock: :shock:
Стига бе!Ти сериозно ли?
За ровъра добре, макар,че знаеш ли колко собствени дизелови двигатели имат..Ама за фиата.. да кажеш, че е корав дизел.. :lol:
Съгласен съм, че е здрава кола като за работна, но чак толкова...
Знаеш ли кой е един от най-здравите двигатели правени някога мерцедес 300 D чист дизел, е това е корав двигател, па ти с тоя фиат....абе аз вярно съм объркал форума.... :? :lol:
stoianov_n - специалист
ivanovbg написа:
Мислете малко! Нафтата е за топлене, газта за готвене, а бензина е за возене. Не е важно колко ти харчи - щом караш значи можеш да си го позволиш. Проблема е с колко те лъжат на бензиностанциите и как те лъжат че ще ти свалят разхода.

:partyman:
Е тва се опитвам да кажа още от началото..... добавките, добавките ви бъркат в джоба по сервизите. :lol:
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
освен ако за теб между 400 и 500 мл за 10 000 км е горене.
Половин литър масло за 10,000км? :mrgreen: Лично аз не злобея и на никого не пожелавам ремонти. Факт е, че има ли нещо, което може да се счупи, то рано или късно го прави.
kuger написа:
Ни ви ли прави впечатление, че всяка втора кола на пътя е дизел? Да не казвам, че на една бензинка, две са дизелови. Що ли е така, или българина е глупак? Ами не го вярвам това! Скопен багажник и бомба в него :?
Не ми прави впечатление колко дизелови леки автомобили има. Оглеждам се на пътя, оглеждам се на паркинга и не са баш 1/2. Навсякъде старите бензинки с газ са на почит поради ниски експлоатационни разходи. Явно имаш проблеми с багажника, приятелю. Смени колата от калинка и си вземи нещо по-голямо тогава. И още един плюс на бензин с газ - ако нещо специфично по бензиновата система умре, задържаш копчето на газовото и тръгваш на бензин. Поне до сервиза. Ако караш малко няма да ти пука колко харчи. Аз, приятелю, имам над 2000км в околното време. С тоя темп няма да мине и 1 година до следваща смяна на маслото.
Chefo77 написа:
газта е все по-малко използвана в кухнята, пък бензинките масово ги газифицират. А и не виждам кое гориво е за каране? :lol: 'Щото ако се возя, ми е все тая на какво гориво карат :lol:
Напротив, газ в кухнята се ползва. Защото цената на киловатчас електроенергия на електрическият котлон бие през пръстите, за сметка на газ-та. Ако нямаше крадена нафта, половината дизеладжии щяха да увехнат. Особено при цена от 3лв, когато газ-та беше 1.10лв. Пък чистите дизели няма какво да се хвалят като бегачки - прости и здрави коли с дълъг работен ресурс. Но не са актуални и като мощност са много зле.
За скорост е бензин, за икономия и екология е газ. За замърсяване е дизел. Особено като се свалят филтри и катализатори, както често се случва. Статистики и проучвания колко по-чиста е газта от дизела има безброй.
А половината роувъри, които гледам по обявите в интернет са за ремонт на глава - пукната. Карай си го със здраве, аз не бих си купил обаче.
Ако бих си купил дизел, бих си взел само Мерцедес дизел. От ония, които ще ме изкарат 2 милиона километра, ако им сменям маслото редовно. Тия са безсмъртни. Но не са екологични и не са най-пестеливи в ценово изражение на цена/км.
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: