• 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Стоянов, Ровър нямаха собствен дизел, той се произвеждаше от дъщерна фирма.
А трактора на ФИАТ ... ами той е многократно преработван и монтиран в десетки модели на различни марки на концерна, включително на товарното Дукато.... носи много. И не е изхвърлен с настъпването на JTD ерата :wink:
За Мерцедес да съм споменавал? Изобщо не ми е минавало през акъла да сравнявам моите с точно този мотор! Не съм идиот все пак.

Тинки, говорим за Ровър или за ДИЗЕЛОВИТЕ ДВИГАТЕЛИ на Ровър? Ако ще започваме и другия спор, мога да ти обясня точно къде е проблема при бензинките, как да разбереш дали се проявява, какво да гледаш когато го купуваш и как се решава, защото смея да твърдя, че съм доста запознат с проблемите им. Никой не те кара да си купуваш Ровър, ако ме видиш - кажи ми. Той не е за геврекчии, пукнатите глави в обявите са от такива.
И виж си пак простотиите - За скорост е бензин, за икономия и екология е газ.. Пак ти го казваш.
Каква скорост бре, на старт падаш, в движение падаш, на максимална скорост падаш, на баир си жалък... кой точно аспект на скоростта печели бензинката пред турбодизела??? На Нийд Фор Спийд ли бензинките са за скорост? Или при суперспортните автомобили? Да не говорим, че когато в колата се пльоснат още двама и пуснеш климатика, динамиката отива на майната си.
Ако имало нещо да се счупи - ами той и гъза ти има дупка, това означава ли, че рано или късно ще те боднат? Много ти е елементарна логиката...
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Каква скорост бре, на старт падаш, в движение падаш, на максимална скорост падаш, на баир си жалък... кой точно аспект на скоростта печели бензинката пред турбодизела???
Самият факт, че 1.8 литров бензинов двигател от епохата на 1.9литров дизело TDi печели по максимална скорост и динамика според мен е красноречив. И си говорим за астматици с моноинжекция, дори не си говорим за двигатели с пълна инжекция или 16 вентилови конфигурации. Каквото и да говориш, повече мощност е повече мощност, с други думи потенциална възможност за вършене на повече полезна работа.
А логиката ми въобще не е елементарна. Когато се избира измежду автомобили на по 300 хиляди и нагоре, на които половината им неща са достигнали границата на ресурса си и почват проблеми. Почват да светят лампи по таблото, почват да не работят добре, говорим си за ремонтни комплекти на това и онова.
Chefo77 - майстор
Каква динамика? Включи четвърта, включи трета, изключи климатика, ааааа, изпреварвамееееее! Динамика.
Бегай да си играеш на колички от Мачбокс, не се впускай в самодоволни речи тип севернокорейски президент, че току-виж някой вземе ти повярва.
Движението на един автомобил не е само цифрички в някакъв каталог.
Ааа, и само за справка - мога (и всеки) да съсипя нов автомобил за 1000 км. Километрите нямат почти никакво значение. Има значение начина на каране, поддръжката и късмета. На градския турбото се е осрало на 52 000. Той в коя графа е, 'щото по километри е супер?
Последна промяна от Chefo77 на вт сеп 15, 2015 1:41 am, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Каква динамика? Включи четвърта, включи трета, изключи климатика, ааааа, изпреварвамееееее
Динамика - 1.8 литров астматик с моноинжекция ускорява от 0 до 100 за 12 секунди. Но не. 1.9 литров TDi ускорява за 13.2 секунди. 1.8литровият бензинов астматик е с 90 коня. Ох, 1.9 литровият TDi е пак някъде 90 коня.
И не, няма смисъл да ми обясняваш за какво се пукат главите на роувъра. Понеже дизелов такъв няма да си купя, съм го отписал като марка.
Chefo77 написа:
На градския турбото се е осрало на 52 000. Той в коя графа е, 'щото по километри е супер?
В графата - "ако нямаше турбо, нямаше да дава една торба пари за ремонт" :partyman:
Chefo77 - майстор
Прочети пак поста ми в частта за цифричките. :wink:
И логиката ти не е елементарна. Тя е ултратъпа: Не може да се счупи нещо, което го няма.
Не зная как се прежали да си купиш Венто. Едно Жигули със секторна кутия вместо хидравлика и ръчки на прозорците вместо моторчета щеше да е далеч по-сигурно. И поддръжката му е суперевтина.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Прочети пак поста ми в частта за цифричките. :wink:
И логиката ти не е елементарна. Тя е ултратъпа: Не може да се счупи нещо, което го няма.
Логиката ми на запад се нарича "Keep It Simple Stupid" и много я хвалят. Колкото по-малко има за чупене, толкова е по-надеждна една система. И с увеличаване на сложността надеждността задължително пада. Измежду много компоненти, всеки с относително малък шанс да се счупи в перспектива шансът за повреда се увеличава с увеличаването на броя компоненти. В частта в която говориш за динамика не съм съгласен. Дал съм и пример.
Самият факт, че има дизели мерцедеси на половин милион километра без проблеми, а пък от колите след 2000-на реват само от проблеми с тоя датчик, оня датчик, това турбо, онова турбо, оня клапан е показателно. Ако ти се дават за ремонти, всичко е хубаво, особено като не го правиш сам и не се занимаваш. :)
Иначе - никъде не съм писал каква кола карам. Аз съм маторист. Имам скутер Хонда, приятелю. Просто ме караш да се разсмея. :) Лека и успешна!
Chefo77 - майстор
Много я хвалят? Ти собствено мнение нямаш ли? Не е ли по-важно ти какво искаш и получаваш, вместо някой друг да ти казва, че лишенията са супер? Като много я хвалят, защо не се върнат към карбуратора или към моноинжекцията, а бухат директно впръскване и 100 датчика да го следи?
Да държиш да ти е елементарно с идеята нищо да не може да се счупи е все едно да останеш девствен цял живот, за да си сигурен, че няма да лепнеш сифилис...
Дал си пример на хартия. На пътя нещата са различни.
И що си мислиш, че бензинките от 2000 година нямат дебитомери, нямат една камара датчици, нямат по 2 ламбда сонди и т.н.?
Какво караш всички знаем.
Последна промяна от Chefo77 на вт сеп 15, 2015 2:01 am, променено общо 1 път.
hidrazin - майстор
toolegittoquit написа:
... Почват да светят лампи по таблото, почват да не работят добре,...
...да се късат кабелите по вратите и не можем да си ги оправим, щото не можем да си ги извадим из от...
http://forum.napravisam.bg/forum/viewto ... 36&t=49234
Една глупава и напълно излишна тема. Добре че че я заключиха.
Иначе отдавна го казах:
http://forum.napravisam.bg/forum/viewto ... 20#p718379
Няма еднозначен отговор бензин или дизел. За газта е ясно - подходяща за чичо Скруч или запалки. Не за кола.
Не може да сравняваш бензиново Maserati с дизелов FORD.
Както е валидно обратното - не може да сравняваш бензинов Голф с дизелов Мерцедес.
Нещата не са еднозначни и опират до възможности, използване, сигурност, необходимост, предпочитания, функционалност, потребност....
Абе всеки да си кара тая кочина, дето си му пасва, харесва, отговаря на нуждите и може да си позволи.
Останалото си е ....
:partyman:
stoianov_n - специалист
Chefo77 написа:
.
Каква скорост бре, на старт падаш, в движение падаш, на максимална скорост падаш, на баир си жалък...
Това с някоя от твоите коли ли?Щото преди години един ми се правеше на велик с една темпра/дизел/, вика много върви, е вървя до към 180 и после я изгубих, в огледалото за задно виждане... :-D
А я кажи кви въртели ти правеше прехваления ровър.... :roll:
Chefo77 написа:
Проблеми с дизел зимата съм нямал. Замръзвали са ми ключалки, но НИКОГА не съм имал грижи с паленето.
И кво викаш.....нямаш грижи....абе знаех си, че ми е познат ника ти от някъде ама..... :-D
Chefo77 - майстор
Е, аз се надявам да се откаже преди 180, защото няма да ги стигна :lol: Тихо, да не разбере.
Ама до 170 ще стигна преди него :lol:
Ако преди това не гръмна турбо или ЕГР-а, който май че нямам. :lol:
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: