• 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
ky-kyy - майстор
На каква цена изкупуват жилезото? Дано са я вдигнали, че да изкара някоя стинка, за билетчета за тролея..... :?
toolegittoquit - майстор
пишман_майстор написа:
И да знаеш друго: предкамерен дизел с леко тръгнала компресия пали студен малко по-добре от топъл такъв .Ако не пали студен , а топъл да е добре: други са проблемите
Истината е, че сложих скапана нафта оня ден и колата палеше дори на топло много трудно и пушеше много, като я карах. След това сипах хубава нафта и покарах. Отидох при сервиза на един турчин в Балкана, понеже ми го препоръчаха. Отвори капака, гледа и човърка. Няколко пъти я форсира, после пипна обогатителя и т.н.. След това колата взе да пали. Дори след престой като 1 нощ. Втора сутрин я паля на стартер, макар че днес сутринта беше по-студено спрямо вчера. Преди малко пак я палих, а вън си е хладно. Не е от раз, но пали. Странно... Иначе ми каза, че може чак след 1 месец да я види по-сериозно.
Свещите както казах - 2 ги смених, другите 2 проверих на акумулатора. И новите ги проверих на акумулатора преди да ги сложа. За добавката просто питам - има добри мнения за марката.
Ще купя от моргата още един такъв кабел като тоя, който при мен отива до стартера, както и още 1 за масата и ще ги дублирам. Не че не мога да си купя кабел иначе, просто нямам инструмент да кербовам толкова големи кабелни обувки.
Не знаех, че предкамерен дизел пали малко по-добре студен, отколкото топъл. Ще го имам предвид.
Маслото е 15/40 според собственика на колата. Ако взема я подкарам действително, ще го сменя възможно по-скоро. Но според теб дали ще е добре износен двигател да му слагам по-тънко масло и дали няма да се отрази отрицателно, особено на компресията?
Между другото мостчето кабел между отделните свещи не ми изглежда най-стабилното нещо. Или просто така ми се струва. Може да го подменя, макар че ток има.
stoianov_n написа:
Ха-ха.Абе, накрая ще се окаже, че Тинки КОЛА в СЕРВИЗ не е карал.....
Карах. Карах я на майстор. И казах - след като има скъсано парче болт във вала, дайте да го извадим и да сложим нов болт. Отговориха ми, че с такива неща не се наемат. Казах им добре, дайте да го отрежем малко, но да сложим нов болт. Казаха ми, че старият би трябвало да издържи и ще се навие той.
Истината е, че не обичам да се занимавам с цапотии, особено по коли масла, двигатели и т.н. Едвам се навих да си сложа стартера сам, понеже отидох тоя ден в няколко сервиза и всичките бяха достатъчно заети, за да не могат да ми го сложат. Понеже ме човъркаше какво ще стане, хванах гаечният ключ сам.
gogo7777 написа:
...нито снимките са негови...
Мои са снимките.
ky-kyy написа:
На каква цена изкупуват жилезото? Дано са я вдигнали, че да изкара някоя стинка, за билетчета за тролея.....
15 стотинки. На толкова, че нямам намерение да продавам вентото на желязо в момента, спечеленото ще е смешно като сума. Истината е, че в момента на части изкарах поне толкова. А съм продал стартер, динамо и дебитомер. О, да - и фаровете, които според Стоянов - никой не би ги купил.
gogo7777 - майстор
Радвам се, че търговията ти върви. Дано разпродадеш Вентото на части до последната бурма. :wink:
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Маслото е 15/40 според собственика на колата. Ако взема я подкарам действително, ще го сменя възможно по-скоро.
:shock: :shock:
Абе, тоя не е сменял нищо откакто я е купил колата.Едно масло не е сменил, пък ние го караме други работи...по сериозни. :x
gogo7777 - майстор
Маслото ще се смени при "първа възможност".....кога....е функция на времето. :!:

Съществува обаче риск, ако излее старото масло и налее ново, хептем да се разхлопат буталата. Това сега тамън е закиснало фугите.
пишман_майстор - майстор
toolegittoquit написа:
Не знаех, че предкамерен дизел пали малко по-добре студен, отколкото топъл. Ще го имам предвид.
Е аз го написах : при леко тръгнала копресия не четеш хубаво и интерпретираш различно
пишман_майстор написа:
И да знаеш друго: предкамерен дизел с леко тръгнала компресия пали студен малко по-добре от топъл такъв .
.
Естествено е при здрав дизел , с добро гориво , със здрава периферия да няма проблеми ни топла, ни студена.
toolegittoquit написа:
Маслото е 15/40 според собственика на колата. Ако взема я подкарам действително, ще го сменя възможно по-скоро. Но според теб дали ще е добре износен двигател да му слагам по-тънко масло и дали няма да се отрази отрицателно, особено на компресията?
Смени си маслото. И споко , с 10w-40 няма се отрази на компресията отрицателно
toolegittoquit написа:
Отидох при сервиза на един турчин в Балкана, понеже ми го препоръчаха. Отвори капака, гледа и човърка. Няколко пъти я форсира, после пипна обогатителя и т.н.. След това колата взе да пали. Дори след престой като 1 нощ. Втора сутрин я паля на стартер, макар че днес сутринта беше по-студено спрямо вчера. Преди малко пак я палих, а вън си е хладно. Не е от раз, но пали. Странно...
Човека е барнал авансатора , та затова е малко по-лесен старта. Не знам точно при теб как му е управлението . Ръчно ли е или "автоматично" ?
profesionalist_wood - майстор
пишман_майстор написа:
toolegittoquit написа:
Не знаех, че предкамерен дизел пали малко по-добре студен, отколкото топъл. Ще го имам предвид.
Е аз го написах : при леко тръгнала копресия не четеш хубаво и интерпретираш различно
пишман_майстор написа:
И да знаеш друго: предкамерен дизел с леко тръгнала компресия пали студен малко по-добре от топъл такъв .
.
Естествено е при здрав дизел , с добро гориво , със здрава периферия да няма проблеми ни топла, ни студена.
toolegittoquit написа:
Маслото е 15/40 според собственика на колата. Ако взема я подкарам действително, ще го сменя възможно по-скоро. Но според теб дали ще е добре износен двигател да му слагам по-тънко масло и дали няма да се отрази отрицателно, особено на компресията?
Смени си маслото. И споко , с 10w-40 няма се отрази на компресията отрицателно
toolegittoquit написа:
Отидох при сервиза на един турчин в Балкана, понеже ми го препоръчаха. Отвори капака, гледа и човърка. Няколко пъти я форсира, после пипна обогатителя и т.н.. След това колата взе да пали. Дори след престой като 1 нощ. Втора сутрин я паля на стартер, макар че днес сутринта беше по-студено спрямо вчера. Преди малко пак я палих, а вън си е хладно. Не е от раз, но пали. Странно...
Човека е барнал авансатора , та затова е малко по-лесен старта. Не знам точно при теб как му е управлението . Ръчно ли е или "автоматично" ?
Аааа ето къде бил проблема..... авансатора.Как не съм се сетил. Ще видя дали идва проблема от него. Става дума за моя Форд с двигател Ендуро който е сух предкамерен
toolegittoquit - майстор
пишман_майстор написа:
Човека е барнал авансатора , та затова е малко по-лесен старта. Не знам точно при теб как му е управлението . Ръчно ли е или "автоматично" ?
Управлението, ако за същото си говорим - едно жило, което отива към някакво моторче ли, какво е, което го опъва в зависимост от това дали колата е топла или студена. За леко тръгналата компресия те разбрах. Моята е такава, така че го интерпретирам както трябва. :)
Значи, след като нещата стоят така, да прегледам просто свещите, тоците втори път. Да сменя филтърчето, да дублирам кабела на стартера. Ако нещо не ми харесва да се насоча към аванса и това е?
profesionalist_wood написа:
Аааа ето къде бил проблема..... авансатора.Как не съм се сетил. Ще видя дали идва проблема от него. Става дума за моя Форд с двигател Ендуро който е сух предкамерен
И моят двигател е Ендура. За авансатора - не знам. Само споделям какво се е случило. Не съм уверен, предполагам. Макар че, предполагам, че трябва да има различни настройки на студен старт спрямо топъл, както и на бензинов автомобил, защото да се запали студен си е по-трудно. И понеже тоя дизел компютър няма, явно е реализирано някак полу-механично.
stoianov_n написа:
Абе, тоя не е сменял нищо откакто я е купил колата.
То аз и почти не съм го карал, има-няма 400-500км, като 60 от тия километри са да го прибера у нас, а останалите - да го мотая по сервизи.
MIRO_073 - майстор
toolegittoquit написа:
То аз и почти не съм го карал, има-няма 400-500км, като 60 от тия километри са да го прибера у нас, а останалите - да го мотая по сервизи.
Аааааа... :? ...нали АКО запали върви с 180 :? Къде ги вдигна? Или беше Вентото. Уффф обърках се вече. Ама е весело

:lol: :lol: :lol:
Последна промяна от MIRO_073 на чет яну 14, 2016 9:56 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: