Chefo77 написа: Хич не са празни, нарича се амортизация. С оглед на ресурсите ...И си останал с впечатление, че дизеловият се амортизира по-малко? На ниво желязо да ти прави впечатление, че двигателите все едно и също желязо слагат? Знам обаче един, да речем за целта на разговора "Бай Кольо", купи си Рено Лагуна фаза 1, всичко ток и жица перфектно. Уж големи разбирачи ходиха да я гледат. Кихна след 9 месеца с ремонт торба пари. Та така. Понякога разбирачите могат да ти го нахендрят.
toolegittoquit написа:Хайде престани с четене на безсмислени характеристики! Къде в РЕАЛНОСТТА ти е полезна тази информация(0-100)? В градски условия на всеки светофар се ускорява от 0-50. Не знам колко пешеходци си наблъскал, но аз за над 1 милион километра не съм блъснал нито един! Ако и двамата спазваме ограниченията, на третия светофар вече ще си ме изгубил, дори да карам на климатик!Тани написа: Относно динамиката - вече ти казах, че ако не се криеше като мишка, можеше много лесно да проверим по улиците на Несебър! Хем ти си ги знаеш, а аз съм само турист!Тани, не знам за друго, приятелю, но много лошо впечатление ми прави, че 3-ти път едва ли не говориш за "проверка на динамиката в градски условия". Ще ти кажа само едно - в града нищо никога не бих проверил, да не ми тежи на съвестта убийството на някое дете. Подканяй и проверявай каквото искаш, не се правя на състезател лично аз. Пък честно казано като спомена данъци, само ще кажа, че скалата за оценяване в България е малко неправилна.
Къде си ходил си е за теб. Интересното е, че Рено Модус се предлага като гледам с 1.5 и 1.6 двигатели дизелови. Които са с доста високи времена от 0 до 100.
За извънградско каране при изпреварване, също ти е безсмислена характеристиката 0-100!
Я кажи като четеш книжки, колко ти е времето за ускорение НА ГАЗ на Вентото? А разхода на Модуса? Аз на тъпана ли да вярвам или ...

