• 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
pipilica - майстор
egomen66 написа:
Тинчо сложи един капан за мишки. Да няма в купето някое мишле , и като се разхожда и да разбутва някоя букса под кормилото. Щом е епизодично... може това да е променливата компонента. :?
Ти го бъзикаш ма на мен една зима два големи плъха влезли в Ситроена, изяли маншона на кормилния прът, и изяли кабелите на компа за запалването. Видех се в чудо докато намеря коя жица с коя е, тъпите Французи направили инсталцията с три цвята кабели.
toolegittoquit - майстор
Луд станах вече. Не знам кое да преваря да сменям. :? Остана предварение ГНП и стартер. :? Предварението по-добре някой друг да го пипа. Стартер съм в чуденка дали да купувам друг. :?
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:47 pm, променено общо 1 път.
ivanovbg - майстор
toolegittoquit написа:
Луд станах вече. Не знам кое да преваря да сменям. :? Остана предварение ГНП и стартер. :? Предварението по-добре някой друг да го пипа. Стартер съм в чуденка дали да купувам друг. :?
Бих казал, че за смяна са останали още двигател и собственик. Избора е твой :wink:
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
Бих казал, че за смяна са останали още двигател и собственик. Избора е твой :wink:
Да. За това на студено работеше 2 дни, на третият спря. И то палеше всеки път.
velsi - Почетен майстор
Аз бих сменил стартера с такъв, какъвто трябва да бъде - с редуктор. Иди в някоя морга и си купи един такъв, отвори го, направи му профилактика и го сложи. И не ми казвай, че и този го давали за тоя двигател. Може да го дават, но за някои по-южни държави, където това няма да е проблем. Както сам виждаш не върши работа. Дизелът е чувствителен към не добро въртене. Изпитал съм го на гърба си лично. Зимата, върти ли вяло и е по-студено - няма палене. А щом лампите ти светят по-слабо докато въртиш, значи е така.
Другото, което не ми е ясно е защо още не си сложил нормален филтър. Смени някакви маркучи, това добре. Но също толкова важно е филтърът да е какъвто трябва да бъде. Не казвам, че колата ще се оправи от това, но е важно и трябваше досега да си го направил.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:47 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
velsi написа:
Аз бих сменил стартера с такъв, какъвто трябва да бъде - с редуктор. Иди в някоя морга и си купи един такъв, отвори го, направи му профилактика и го сложи.
Така е Велси, но вече се чудя. На т.нар "майстори" като го чуят - не им прави впечатление, дори когато според мен не върти съвсем както трябва. Нямам опит с такива работи. Не мога да преценя кое е добро въртене само на слух. Те ми казват - ми...уж върти, ела да го свалим. Да, ама ако ще го свалям да го "ремонтирам", по-добре да го сменя. Въпросът е, че тръгнах с 200лв да върша работа, в момента съм на изчерпване на бюджета, а и винетка чакам. Така е, когато чакаш приходи по договорености.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:48 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
egomen66 написа:
Темата не засяга социалния ти статус , и личните ти финансови проблеми. [-X
Грешка. Чудя се дали не си чупя главата напразно. Пък ако е от стартер и един майстор не може да направи разлика между добре и зле въртящ стартер.. :? :rolleyes: Другото е - много грубо се сменя стартер. С развиване на охладителен радиатор и източване на антифриз. То на Вентурата по-лесно... :sad:
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: