• 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc - майстор
За трети и последен път ви казвам, че Форда, който карах, си беше фабрично със стартер без редуктор и не палеше само ако му стане парафина в нафтата на желе от -15 натам. Колата не върти добре понеже е с масло 15-40, което при тези температури става на гел. Проблема очевидно е липса на гориво/въздух в система или и двете.
За да съм в унисон с темата май ще си вземам Форд, ама не дизелов :-D
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
velsi написа:
Аз бих сменил стартера с такъв, какъвто трябва да бъде - с редуктор. Иди в някоя морга и си купи един такъв, отвори го, направи му профилактика и го сложи.
Така е Велси, но вече се чудя. На т.нар "майстори" като го чуят - не им прави впечатление, дори когато според мен не върти съвсем както трябва. Нямам опит с такива работи. Не мога да преценя кое е добро въртене само на слух. Те ми казват - ми...уж върти, ела да го свалим. Да, ама ако ще го свалям да го "ремонтирам", по-добре да го сменя. Въпросът е, че тръгнах с 200лв да върша работа, в момента съм на изчерпване на бюджета, а и винетка чакам. Така е, когато чакаш приходи по договорености.
Какви майстори са това,компресията по слух не можаха да премерят,стартера не могат да преценят по слух дали е годен,не могат да чуят в нафтата дали има въздух,абе за нищо не стават :lol: Ако наистина беше електротехник,щеше да знаеш че стартер по слух не се проверява(освен за разбити втулки,но и това е извън твоите възможности).hidrazin много добре беше показал в една тема как се проверява стартер,да кажем че не разполагаш с неговия уред,предполагам поне с мултицет от всичко по един лев разполагаш.Ами хвани се премери някакви стойности,пад на напрежение на клемите на акумулатора,ако успееш да я възпламениш зареждане на динамото.Да не излезе че динамото не зарежда както трябва,стартера черпи ток геройски и когато си "оправил" маркучите и си сложил зареден акумулатор звездите са се наместили и си запалил.А на другия ден с вече не толкова зареден акумулатор не си успял?Понеже сега ще кажеш че зимата по морето е гладна и тежка,ако нямаш и мултицет,сложи една крушка на клемите на акумулатора и прецени по светлината :lol:
Опазил Бог от електротехници като тебе,ако те извикам у нас да провериш дали някой не се е закачил и не краде ток какво правиш като нямаш амперклещи,заставаш до кабела и слушаш? :lol:
fbr - майстор
Kirilpm написа:
да провериш дали някой не се е закачил и не краде ток какво правиш като нямаш амперклещи,заставаш до кабела и слушаш? :lol:
И без амперклещи става, ама не на ухо.
dido uzunov - специалист
Карам Мондео 1,8 ТД-98г. Ремонтиран стартер(върти като дрелка), сменени свещи, хубава нафта, почти нов акумулатор(75Ah), изрязани всички бързи връзки на горивопроводите (от сондата на резервоара до помпата), горивния филтър със сменяемия елемент заменен с неразглобяем (подобен на VW). Автомобила е на 400 000 км на километраж и спи на открито. Тази сутрин в Горна Оряховица беше -14градуса, три подгрявания и запали само докато чукне стартера. Няма пушеци, няма чернилка на снега. Много съм доволен от автомобила ама и всяко си иска своето нищо, че струва като цяло 1000 лв. с винетката.
П.п. Автоматичния обогатител не работи и мотора заработва на много ниски обороти в първите 2-3 секунди
toolegittoquit - майстор
kozl написа:
Беше разбил леглото на насочваща втулка м-у стартера и двигателя...
Само да кажа - втулките на тия стартери са в самият стартер.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:48 pm, променено общо 2 пъти.
toolegittoquit - майстор
Взех редукторен стартер за 10лв. Когато взема и тресчотката(от приятел, че аз нямам толкова яка) ще го сменя. Много трудно беше да се намери редукторен, повечето свалени бяха без редукторни. Преди да го сложа, ще го отворя да видя в какво състояние е.
И не, не съм взел скрап - това за злите езици. 10лв, защото дадох на моргата 2 части от Венто-то. Де факто бартер с доплащане.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Взех редукторен стартер за 10лв. ....... Преди да го сложа, ще го отворя да видя в какво състояние е.
Не му гледай състоянието, а му смени ВСИЧКО което може да се сменя. :wink:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Не му гледай състоянието, а му смени ВСИЧКО което може да се сменя. :wink:
Така е. Странично нещо да кажа - договорката е, ако нещо не функционира както трябва, да го върна и да ми бъде заменен. Аз се чудя още дали да го отварям, не да му подменям половината части. Да не кажат - ама ти си откраднал хубавите части и си ги сменил. :?
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Аз се чудя още дали да го отварям, не да му подменям половината части. Да не кажат - ама ти си откраднал хубавите части и си ги сменил. :?
Пробвай го на акумулатора директно с кабели, ако ти хареса звука, тогава сменяй.
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: