Chefo77 написа:Ако искаш да се престроиш вдясно, а в дясната лента има автомобил, който иска да дойде в твоята - той е с предимство (дясностоящ).

Chefo77 написа:Ако искаш да се престроиш вдясно, а в дясната лента има автомобил, който иска да дойде в твоята - той е с предимство (дясностоящ).
Gadnyara написа:"При извършване на маневра, която е свързана с навлизане изцяло или частично в съседна пътна лента, водачът е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се движат по нея. Когато такава маневра трябва едновременно да извършат две пътни превозни средства от две съседни пътни ленти, с предимство е водачът на пътното превозно средство, което се намира в дясната пътна лента."Chefo77 написа:Ако искаш да се престроиш вдясно, а в дясната лента има автомобил, който иска да дойде в твоята - той е с предимство (дясностоящ).Това пък по кой правилник е? И аз питам сериозно.
DundyTheCroc написа:Най-балансирани са осмаците с 90 градуса ъгъл между цилиндрите, след тях са редовите шестаци. Чувството да се возиш в осмак 450 коня е...няма думи да го опишат.А какво ще кажеш за чувството да КАРАШ 12 цилиндров 600+ коня
nv952 написа: А тук са подозрително ниски ценитеТова са цени на рециклирани дюзи, така наречената талшсистема:![]()
http://www.mister-auto.bg/bg/inzhektorn ... g3902.html
Тани написа:Вероятно ще е супер, но засега даже не съм се возил в такава машина, камо ли да карам...DundyTheCroc написа:Най-балансирани са осмаците с 90 градуса ъгъл между цилиндрите, след тях са редовите шестаци. Чувството да се возиш в осмак 450 коня е...няма думи да го опишат.А какво ще кажеш за чувството да КАРАШ 12 цилиндров 600+ коня... в тунел! При спортните автомобили вече, разхода на гориво не е критерий! А спора дизел или бензин е просто абсурден!
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: