ivanovbg написа: И какво сравнявате модерен дизел с Вентото на Тинки? Не знам дали са му живи конструкторитеСлед като се занимавате с авторемонти предполагам,че знаете,че двигателя 2е на Тинки ще надживее мопдерните TFSI та с блок неподлежащ на шлайф и ремонт, както и уж газифицирането им с разход и на бензин едновременно .Отива се на течна фаза дето уредбата е доста пари.Сравнете го с модерен бензинов - примерно TFSI.
И ако ми кажете,че няма нужда да се газифицират - справка темата за тези двигатели и газифицирането им в :http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=428328 - qwno ima interesi

На Тинки ще му се разпадне купето , но двигателя ще е в кондиция. Вярно ,че 2е е много остаряла концепция, с малко по-голяма консумация на гориво.