• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19
Всички имаме коли, нали ?
sek.1 - специалист
Всички добавки без значение от държавата производител са на молибденова основа защото молибдена има свойството да "залепва" за метала. Отварял съм двигател със тропащ биелен лагер обилно третиран с такива препарати естествено чукането не изчезна единствения ефект беше много псуване от моя страна защото с триста зора и десет литра кореселин три дни чистех налепите по блока.
Стефан - майстор
Може ли малко по-сериозно?
sek.1 написа:
Всички добавки без значение от държавата производител са на молибденова основа защото молибдена има свойството да "залепва" за метала. .
Не мога да се съглася с това твърдение. Може би някой ще се заинтересува от това:

http://baktrade-yavor.com/mpc.php?id=1

Аз лично използвам тая добавка от 12 г.

Ако има колеги от Пловдив, нека отидат на ул. Пере Тошев №3, в централния офис, и да искат демонстрация на продукта. Намира се в Кючук Париж. После ще говорим отново.
velsi - Почетен майстор
Е и с кое не си съгласен? И в тази пише, че има молибден.
Стефан - майстор
velsi написа:
Е и с кое не си съгласен? И в тази пише, че има молибден.
Цитирай точно :lol:

МТ-10 не съдържа : - PTFE /тефлон/, силикон, графит, молибден или други твърди механични части. Формулата на МТ-10 е разработена специално за хомогенно смесване с всеки вид петролни продукти с по-голяма част от синтетичните смазочни материали, като химически не променя физико-химичните качества на базовото масло.
velsi - Почетен майстор
Извинявам се, не съм догледал. То пишело, че не съдържа.
Стефан - майстор
velsi,
И аз не разбирам доста неща, но не се перча. Примерно, основната част на тая добавка е, че е на принципа на халогенизираните хидрокарбони. Въобще не знам какво представлява. Но..... аз видях на два пъти промоцията, с директно представяне на практика, през моя критичен поглед...... от 30 САНТИМЕТРА.
25th Hour - специалист
Не знам доколко е полезна тази добавка на молибденова основа въпреки че си карах едно време форда с това масло.

Това което знам е че Лики Моли държи патентa на течния молибден и на негова база са всички масла от гамата MOS2.

Според мен един тръгнал мотор / да кажем долу по биелните лагери и цялата карантия/ по скоро ще му се отрази зле. Молибдена помага на маслото за по добро смазване, но има и "миещ"ефект. Не знам аз лично бях доволен от маслото, но нали сме в БГ се появиха много ментета и така.....
Области на приложение: - механизми предаващи движение - зъбни, червячни и други предавки; бутала, ексцентрици, колянови валове, лагери и лагерни възли;тежко машиностроене;двигатели;компресори;скоростни и предавателни кутии;редуктори, хидравлични системи, автомобилна промишленост, кормилна уредба, трансмисии и диференциали.Постига се икономия на ел. енергия от 4 до 15%.Удължава два пъти живота на механизмите.
Значи ако нямаш налягане или компресия / да кажем в скоростите е така/ или температурни промени не ти трябва това. Нито за скорости нито за диференциали еле пък кормилна уредба.

А за увеличението на живота 2 пъти.... ако ми кажеш как са го измерили, или са въртяли 100 скорости по 1 000 000 км за да направят статистика.

Това е малко като спира бръчките ДО 80%......... ма може и 1%...

Та не бих вярвал на това. Иначе всеки има право да опитва, но според мен добавките НЕ помагат. Лично мнение...
vidrata - специален-специалист
sek.1 написа:
защото молибдена има свойството да "залепва" за метала.





25th Hour написа:
Молибдена помага на маслото за по добро смазване, но има и "миещ"ефект.
Айде сега разберете се мие ли или се наслоява,че се обърках и не знам да слагам ли или не???
25th Hour - специалист
Добавка за дълготрайна защита на двигателя
Напълно синтетична добавка за моторно масло. Значително намалява износването. Добавките, които предпазват от износване при високо натоварване, изграждат върху триещите се частици много тънък, хлъзгав и деформиращ се при износване слой, който остава ефективен поне 50 000 км. От това произтичат следните предимства: значително се намалява износването; увеличава се експлоатационния живот на двигателя; снижава се разхода на гориво и отделянето на вредни газове чрез постигане на по-лек ход; увеличава се мощността на двигателя,
двигателят работи по-тихо.
Добавя се към новото масло СЛЕД смяната на маслото. 500 мл от добавката са достатъчни за двигател с обем на маслото до 5 л. Дори при добявянето към синтетично масло, което се характеризира с високи антифрикционни свойства, износването допълнително се намалява с около 35%. Има дълготрайно действие - за 50 000 км пробег (трябва да се спазват указаните от производителя на автомобила интервали за смяна на маслото).
:lol: :lol: :lol:
sek.1 - специалист
Има си добавки за миене и добавки за така нареченото въстановяване. Въстановяващите би трябвало да полепват по износените участъци същевременно да намаляват триенето и да задържат маслото по дълго. Поне на повечето които съм виждал пише че създават маслен филм по всички метални части и по този начин се намалява износването при началния студен старт на двигателя. Рекламата си е реклама но ефекта от даден продукт можем да го разберем само опитно чрез наливане на продукта и периодично замерване на компресията.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19

Тема "Маслата- кое, какво, как да изберем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: