Всички имаме коли, нали ?
pini_761 - напреднал
здравейте колеги ще карам направо че нямамам мн.време фаровете на пасат б4 мноооого слаби , дългите горе долу късите хич ги няма помагайте какво да правя (крушки,релета ,ксенони,рефлектори ,по-дебели кабели).ако някой знае моля да помогне Благодаря предварително .
Последна промяна от pini_761 на пон ное 16, 2009 8:18 pm, променено общо 2 пъти.
shotik - майстор
Ако фаровете са с чисти рефлектори,причина за слаба светлина е в клемите на електрическата система.Ако напрежението при работещ мотор е между 13.2 и 14.3 волта е добре,ако не е ,трябва да прегледаш алтернатора и реле-регулатора за напрежението.
Трябва да провериш и минусовия кабел,който е свързан с купето и да почистиш мястото на затягане.
Трябва да прегледаш и всички клеми от ключове и релета свързани с лампите на фаровете.
pini_761 - напреднал
днес сутринта проверих акумолатора и релето всичко е ок ,маистора каза че ако проблема е в тях при промяна на оборотите ще се променят и фаровете а те не се променят според оборотите.Сега ще ходя да преглеждам кабели ,обувки,клеми,букси и др. подобни.
lenko71 - специалист
Малко ме съмнява да е проблем с връзки по кабелите. Ако има нещо такова , много е вероятно да почне да пуши отнякъде.
Какво значи че акумулатора и релето са ок? Трябва да мериш напрежението при изгасен двигател, а после при запален. При увеличаване на оборотите, напрежението трябва да се ограничава на около 13.5 волта
pini_761 - напреднал
Мерихме акомулатора под товар за да видя дали държи тока, да няма пробила клетка и дали има вода,след което дойде ред на релето ,мерих го при запален мотор,при огасен ,на ниски обороти,на високи и т.н.работи в норма м/у 13.2 и 13.9 за това казах че са ок.Сега ще видя дали масата е наред да неси крадне маса от някаде и затова да мижи.
nivanov - специалист
Крушките на колко века са? Как е покритието на рефлекторите?
Gladiator_BG - специалист
според мен слвали фаровете ... разглоби ги и измий рефлекторите и стъклата отвътре ...
незнам в какво състояние ти е инсталацията по колата но в никакъв случай НЕ слагай по мощни крушки от предназначените за модела ... казвам го от личен опит ... стопих си буксата и после съм правил разни импровизации с кабелни обувки докато си намеря нова букса ...
и се радвам че изпляска буксата а не някаде по кабелите ...
BanoTheWolf - специалист
По-мощни крушки - НЕ. Това, което е дадено за модела. Все едно на бушон да туриш пирон - е няма как да е "предпазител" :) За мен най-вероятния проблем е в рефлекторите, тъй като те се уморяват с времето. Ако имаш време погледни фаровете, обикновено рефлекторите като са уморени те добиват бронзов тен. Трябва да са лъснати. Напрежението е обикновено както казаха колегите от 13.2 до 14.2, това е нормално. Ако има проблем в напрежението е реле, а ако не е реле отиваш на алтернатор (ротор,диодна плочка) при загуба на напрежение.
vanko68 - специалист
Подобен масов проблем има при Рено Еспейс 1 и 2.Оказва се,че напрежението е нормално,но когато го мерите върху акумулатора ! На самата букса напрежението вместо показаните 14,0 В се оказва само 12,0.Причината се оказва заводска недомислица-много дълги кабели с тънко сечение 1,5 мм2,липса на комутиращи релета и мноооого букси и клеми на една линия.
Поправка - захраних директно буксата на фара с напрежение от акумулатора през кабел 4 мм2 и външен бушон,като се комутира от реле за фарове,управлявано пък от оригиналната верига на фара.Вече стана ден за моето Ренде...

Тема "слаби фарове" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: