Всички имаме коли, нали ?
stefan_gb - специалист
pini_761 написа:
Мерихме акомулатора под товар за да видя дали държи тока, да няма пробила клетка и дали има вода,след което дойде ред на релето ,мерих го при запален мотор,при огасен ,на ниски обороти,на високи и т.н.работи в норма м/у 13.2 и 13.9 за това казах че са ок.Сега ще видя дали масата е наред да неси крадне маса от някаде и затова да мижи.

Напрежението е в норми когато волтметъра отчете 13,8 : 14,2 вкл. и на празен ход на двигателя .
moimoimoi - майстор
имам 5 фолксвагена и относно фаровете мога да кажа следното
слабите фарове са в резултат на :
1-няма релета
2-лоши връзки
3-остарели рефлектори
една от колите ми е на 140 000 км /поло92година/ и като му погледна фаровете без да са включени са много искрящи и си личи че са с перфектни рефлектори-на тая кола съм замервал че имам перфектна видимост от 200метра като карам
след като взех това поло разбрах че имам проблем с фаровете на 2-та пасата
на единия му смених фаровете с нови и се видя огромната разлика
та за да имате хубави фарове направете следното:
1-сменете си крушките с нови-филипс,осрам, дженерал електрик
2-почистете си рефлекторите-ама внимавайте да не изтъркате рефлекторите
3-сложете си релета на фаровете
тонито - специалист
това е детска болест при ттези коли.оправя се с нови или много добре запазени втора ръка.от личен опит:)
Виж регулацията на фаровете.Може да са прекалено ниски или твърде високи. И в давата случая няма да имаш добра светлина на пътя.
Duke_BG - специалист
основния проблем на по-старичките VW е че таблото с бущоните вътре е с едни щини които скапват пейзажа от всякъде
решението е едно : купувате една разклонителна кутия за външен монтаж, две релета, две гнезда за бушони връзвате захранването на фаровете директно за акумулатора (през един бущон разбира се) а управляващата верига се взима от кабелите на левия фар - релетата и бущоните се събират в кутията и става много културно
два голфа съм направил така и няма грижи.

и в никакъв случай не слагайте 100 ватови крушки - тия добитъци са си спестили релетата ( поне на голф 2 ) и верояностите са : изгорял ключ за фарове или изгорял превключвател на патрона за палене

а Емо е прав за опела :lol: - там на таблото всяко гнездо си е директно вързано за кабела на съответната верига и няма един куп излишни връзки.
пон окт 05, 2009 8:02 pmjdraganchev написа:
Снимките:
Здрасти колега имаше ли ефект от тази цялата манипулация по фаровете за щото искам и аз га я направя ако е ще светнат по силно защото сега нищо не се вижда. Благодаря предварително
vlax - майстор
jdraganchev не е влизал от 2014 год. Ако имаш късмет може и да влезе да ти отговори.
И се научи да пишеш,ако не си ...
пишман_майстор - майстор
Ако колата ти е с лупи , те след около 4 до 6 години почват да помътняват ( рефлекторите на лупите) и след 10, макс 12 ставаш тотално кьорав . Решението е нови лупи с рефлектори ( или само рефлектори ) . Има фирми в Бг които имат техника за нанасяне на ново покритие на рефлекторите . Една за която знам
https://ewertlak.com/
Т.е. мисълта ми е, че основната причина за несветене е тая ( скапано покритие на рефлектори ) , на второ място стъклото, на трето - ел.инсталация, загуби по връзки ключове.
kr1100 - майстор
пет окт 09, 2009 6:45 pmmoimoimoi написа:
имам 5 фолксвагена и относно фаровете мога да кажа следното
слабите фарове са в резултат на :
1-няма релета
.....3-сложете си релета на фаровете
Знам ,че е стар пост , но писаното не е вярно. Има си релета и за къси и за дълги при някои VW.
hidrazin - майстор
пет апр 12, 2024 6:00 pmпишман_майстор написа:
Ако колата ти е с лупи , те след около 4 до 6 години почват да помътняват ( рефлекторите на лупите) и след 10, макс 12 ставаш тотално кьорав .
Да бе, да - това ако се отнася за WAG групата съм съгласен. :-D
Лупите както и рефлектора се "опушват" от ламБите.
За почистване на лупите са необходими само дестилирана вода, изопропилов спирт и мека кърпа.
Това ако се вадят рефлекторите заедно с лупите както е при мен.
При други се налага отлепяне на джама и си е цял цирк.
Слаби фарове основно са поради ... кофти регулиране. Маса коли съм видял дето фаровете им стрелят в небето.
Другото е калпави ламБи.
Разбира се има и такива с прецакано покритие на рефлекторите но когато има лупи, рефлектора вече не играе толкова голяма роля.
:partyman:

Тема "слаби фарове" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: