Всички имаме коли, нали ?
Да, но СПРИ ГАЗА!!
По друг е твоя изпарител, та не го виждам въпросното маркуче.
Може да е електрически, какъвто не съм разглеждал и май не мога да съм ти полезен.
Не зная кога ще го " ремонтирам " в този студ . Естествено ще спра газта от бутилката :razz:
Трябваше да снимам и отдясно изпарителя , за да се види това синьото , за да стане по - ясно :-k ... И утре е ден :)
П.П. мисля че ясно се вижда на снимка 1 и 4 , този маркуч за който говориш , обаче е малко по - дебел . :?
П.П.П. кога е по - добре да се отвори пробката , при топъл изпарител или студен ?
Изпарителя е ел.Ловато(вижда се ясно на 2и3).Проблема не е там,щом няма проблем с палене и празен ход.
При смяна на филтърчето вземи и О пръстена за уплътнение ,защото (особено в студа) ще се появи теч(проверка с дунапренче с веро).
Ако не се оправи откачи тръбата от клапана и при контакт трябва да излезе струя (течност) почти метър.Ако не излезе проблема е назад,запушена тръба ,кран(профилактично отвори и затвори до край)или сонда. :partyman:
Изпарителя е електрически,няма маркучи за вакуум.Проверете филтъра на газовия клапан,ако е запушен,може да не достига дебит на газта при високи обороти на ДВГ.Също прегледайте и всички кабелни обувки,да няма хлабави,които контактуват лошо.
Мисля , че така се вижда всичко . На втората снимка е клапана за бензин , който мърдам / синьото / на ръка дали е нормално това или трябва да се стегне ?
При положение че изчистя филтъра и пробката , как ще разбера дали проблема е решен , след като се проявява рядко и при продължителен студ :?:

Прикачен файл

280220112854.jpg

Прикачен файл

280220112857.jpg
Ми,филтърчето в газовия клапан си е консуматив-периодично трябва да се подменя,източването на тинята от изпаритела също е един вид обслужване.
При мен имаше проблем тази зема-при температури под -10 колата запали,но след километър-два угасна-изпарителя беше замръзнал,ма така,че близа 30 литра гореща вода не му помогнах да се размрази-след като съживих колата купих 3литра концентрат за -60,източих старата водица и от тогава нямам грижи.
Колега , мерси за примера х10 ! Мисля че и нашия проблем е подобен , да не кажа същия . Явно антифриза ни е достатъчно добър :-D и това предотвратява по - големи главоболия с изпарителя .
Този мазгоч от изпарителя е отпадък от газта , нали :?: Има ли как да се почисти , продуха и т.н. след като изтече боклука от пробката или изкарването му от там е достатъчно ?
Мерси на всички , които дадоха съвети , явно само профилактиката е решение ! :)
zhivko83 написа:Колега , мерси за примера х10 ! Мисля че и нашия проблем е подобен , да не кажа същия . Явно антифриза ни е достатъчно добър :-D и това предотвратява по - големи главоболия с изпарителя .
Този мазгоч от изпарителя е отпадък от газта , нали :?: Има ли как да се почисти , продуха и т.н. след като изтече боклука от пробката или изкарването му от там е достатъчно ?
Мерси на всички , които дадоха съвети , явно само профилактиката е решение ! :)


Мазгоча-като загрее колата просто отвърташ долната врътка-колкото изтече,изтече,ако се скапе изпарителя тогава разглабяш нацяло,чистиш,сменяш мембрани (само че търсиш италиански,нищо че са скъпи).Филтърчето в клапана,като се задръсти симптомите са сякаш ти свършва газта,само че като заредиш,колата пак не върви.
колеги а аз мисля че изпарителя е монтиран много нагоре и в него винаги остава въздух защото радиатора е по надолу от изпарителя,тоест горния край на радиатора е по надолу от изпарителя.ако се смъкне по надолу и нещата ще се оправят.успех.
Днес отивам да припаля колата и о , чудо , не можа да запали :axe:
Отвъртих пробката и излязоха няколко капки отпадък + малко върху самата капачка .
Разкачих медната тръба от клапана , но не можах да отвъртя чашката , в която стои филтъра , тъй като почти няма място да пъхнеш ключ отдолу :rolleyes:
Пуснах малко газ да изтече от тръбопровода , мисля че нормално си излезе газта .
Няколко пъти завъртях на контакт и от клапана всеки път се изтрелваше графит . Вързах тръбопровода и колата проработи отново . Явно ще се ходи на майстор да извади филтъра .
Изпарителя наистина е по - горе от радиатора , дали е проблем , загрява една идея по - късно от него :?:
П.П. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ на всички ! :rock: :partyman:

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Автомобили”