Привет!
Аз днес за първи път да имам истински проблем с колата. Викам да попитам и тук, белким намеря решение...
В Бяла съм, никакви проблеми при отиването, нито при разходката за обяд, но като решихме да си тръгваме - и принцесата се разсърди. Давам на контакт - Chеck Engine-а не гасне, лампичката на подгрева присветва вместо да работи постоянно, оборотомера леко потрепва... и като завъртя ще скъса стартера, но не пали. Свалихме капака на мотора, клапана на помпата прави чат и спира, вместо да започне да жужи. След 2-3 секунди пак чат, после пак. Едновременно с него се включва и релето на подгрева. Явно нещо ги спира заедно. От време на време припалва и гасне веднага. В редките случаи когато успее да запали, гасне веднага - все едно изгаря нафтата в цилиндрите и толкова.
Махнах минуса на акумулатора. След 5 минути го върнах - никаква промяна. Свалих плюса, пак 5 минути, пак нищо. Свалих и двете клеми ... греда.
Започна се чудене с ползване на телефонни жокери... Но колата не ще и не ще да пали. На колегата му дойде на акъла да пуснем с кабел директен плюс от акумулатора към клапанчето на помпата и ВОАЛА - запали.
Тръгнахме към Варна, в началото само присветна Chеck Engine-а, после светна за повече, накрая светна и не изгасна докато се прибрахме. И се усеща, че колата няма мощност ... като Голф 1.6 е, да му се не види
Ха кажете, от какво мамка му може да е???
Утре сутрин съм на диагностика. Клапана за блокиране на горивото при преобръщане е проверен. Масата от акумулатора към купето - също. Нафта има поне 45 литра... Лампичката на имобито си светка съвсем съвсем нормално. Казаха ми да напръскам с контактен спрей де що букса видя. Ще го направя.
ГНП-то подлежи ли на някакъв ремонт? Bosch VP37 е помпата.
И благодаря предварително де!
Аз днес за първи път да имам истински проблем с колата. Викам да попитам и тук, белким намеря решение...
В Бяла съм, никакви проблеми при отиването, нито при разходката за обяд, но като решихме да си тръгваме - и принцесата се разсърди. Давам на контакт - Chеck Engine-а не гасне, лампичката на подгрева присветва вместо да работи постоянно, оборотомера леко потрепва... и като завъртя ще скъса стартера, но не пали. Свалихме капака на мотора, клапана на помпата прави чат и спира, вместо да започне да жужи. След 2-3 секунди пак чат, после пак. Едновременно с него се включва и релето на подгрева. Явно нещо ги спира заедно. От време на време припалва и гасне веднага. В редките случаи когато успее да запали, гасне веднага - все едно изгаря нафтата в цилиндрите и толкова.
Махнах минуса на акумулатора. След 5 минути го върнах - никаква промяна. Свалих плюса, пак 5 минути, пак нищо. Свалих и двете клеми ... греда.
Започна се чудене с ползване на телефонни жокери... Но колата не ще и не ще да пали. На колегата му дойде на акъла да пуснем с кабел директен плюс от акумулатора към клапанчето на помпата и ВОАЛА - запали.
Тръгнахме към Варна, в началото само присветна Chеck Engine-а, после светна за повече, накрая светна и не изгасна докато се прибрахме. И се усеща, че колата няма мощност ... като Голф 1.6 е, да му се не види
Ха кажете, от какво мамка му може да е???
Утре сутрин съм на диагностика. Клапана за блокиране на горивото при преобръщане е проверен. Масата от акумулатора към купето - също. Нафта има поне 45 литра... Лампичката на имобито си светка съвсем съвсем нормално. Казаха ми да напръскам с контактен спрей де що букса видя. Ще го направя.
ГНП-то подлежи ли на някакъв ремонт? Bosch VP37 е помпата.
И благодаря предварително де!