[quote=майсторе post_id=415289
Малко се забавих с отговора ;)
Млад и наивен бях тогава, с всички пари си купих бус и вярвах, че поръчките/парите/ ще завалят. Уви, половин година го карах прескачайки 3-та предавка, защото в специализиран сервиз за скоростни кутии ме отказаха от кутия втора употреба, а ремонтът на тази щял да струва минимум 450лв. Дойде зимата, бусът спря да пали и за капак на всичко му разбиха стъклото и отрязаха акумулатора. С това ми се разбиха и илюзиите за бизнес и го продадох с уговорката да покрия фактурите от ремонтите.
Оказа се синхронизатор, заедно с труда - 120лв. Не е искал да пали от окислено реле на подгрева, 40-50 лв излезна и това.
Покрай всичко развих сантимент към модела и преди няма и месец си взех пак бордова Т4-ка с 2.4D двигател. Този вече е безпроблемен, с изключение на малко ръжди и супер бавната скоростна кутия.
Сега се главоблъскам как да я направя по-дълга и попаднах на темата си, която бях забравил.
Весел празник на всички!
Малко се забавих с отговора ;)
Млад и наивен бях тогава, с всички пари си купих бус и вярвах, че поръчките/парите/ ще завалят. Уви, половин година го карах прескачайки 3-та предавка, защото в специализиран сервиз за скоростни кутии ме отказаха от кутия втора употреба, а ремонтът на тази щял да струва минимум 450лв. Дойде зимата, бусът спря да пали и за капак на всичко му разбиха стъклото и отрязаха акумулатора. С това ми се разбиха и илюзиите за бизнес и го продадох с уговорката да покрия фактурите от ремонтите.
Оказа се синхронизатор, заедно с труда - 120лв. Не е искал да пали от окислено реле на подгрева, 40-50 лв излезна и това.
Покрай всичко развих сантимент към модела и преди няма и месец си взех пак бордова Т4-ка с 2.4D двигател. Този вече е безпроблемен, с изключение на малко ръжди и супер бавната скоростна кутия.
Сега се главоблъскам как да я направя по-дълга и попаднах на темата си, която бях забравил.
Весел празник на всички!