• 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
Всички имаме коли, нали ?
hidrazin - майстор
пон окт 28, 2019 9:21 amkozl написа:
От доста време не съм се занимавал с акумулатори и миналата седмица Бош с 0V напрежение на колата. Колата е седяла към година без да се ползва ...
И какво толкова очакваш? Пък и в момента цените на вторични са прилични.
Разреждал съм акумулатор до да не може да отключи колата или поне да зачерви фаровете.
Това за една вечер. Е, зареди се но не изкара и два месеца.
Плюс това два пъти съм виждал акумулатор зареден ... наобратно. :-D
:partyman:
kozl - майстор
пон окт 28, 2019 8:24 pmhidrazin написа:
пон окт 28, 2019 9:21 amkozl написа:
От доста време не съм се занимавал с акумулатори и миналата седмица Бош с 0V напрежение на колата. Колата е седяла към година без да се ползва ...
И какво толкова очакваш? Пък и в момента цените на вторични са прилични.
Разреждал съм акумулатор до да не може да отключи колата или поне да зачерви фаровете.
Това за една вечер. Е, зареди се но не изкара и два месеца.
Плюс това два пъти съм виждал акумулатор зареден ... наобратно. :-D
:partyman:
Очаквах съпротива като от този полски акумулатор. Ама Боша бързо се предаде и пущи тока през потока :-D
Пък последния път като бях на тест с полския акумулатор уреда с товарна вилка показа зареден акумулатор, а гъстотомера не беше на това мнение, та дали си заслужава пак там да го тествам :?

А за обратно зареждане и аз съм виждал, стават грешки, особено откак ме налегнаха очилата, а често ги заборавям.
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42

Тема "Обслужва ли се "необслужваемия" акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: