nautilus33 написа:Ами аз знам, че е така , но не знам защо реших да прочета как работят този тип зарядни(това от снимката, и това, което ти каза, че имаш на вилата и държиш акумулатора постоянно свързан към него). И така пишеше. Даже пишеше в никакъв случай да не се свърва - на зарядното към - на акумулатора, понеже акумулатора ще гръмне.Според мен всичко е написано както си трябва да бъде! Ако ще зареждаш акумулатора директно на автомобила, ще трябва да разкачиш масата на автомобила от акумулатора и тогава да включваш зарядното, така пише по-горе... Сиреч, както казва ББ, едната клема на автомобила за свързване към акумулатора да е разкачиш, за да избегнеш нежелани ефекти Ти като интелигентен мъж ще свалиш акумулатора от автомобила и ще го заредиш без да те е страх от "експлозия"
Иначе го има и това с педалите и събота си го задвижвам.
Ето и цитата от сайта, но е на английски
"Connect the negative cable to a ground source
The negative cable of the charger must be connected to an appropriate ground source. Ideally, the engine block or any bolt attached to the car's chassis is a suitable option for this purpose. Under no condition should the negative cable be attached to the battery because it could lead to an explosion."
Имам такъв акумулатор, като от линка:
http://12v.bg/product/98/akumulator-exi ... -ah-r.html
Въпроса ми е трябва ли отнякъде да го отварям за да доливам дейонизирана вода ако се налага или не, въпреки, че пише че е необслужваем? И има ли проблем да го зареждам със зарядно за автомобил?