DMN написа:Весела Коледа.muhala написа:зареждам с около 4-6А, обаче няма зареждане. Плътността на всяка от клетките е около 1.15~1.20 g/cm3. Неуспява да я покачи. Напрежението при зареждане не минава повече от 14В. В покой акумулатора показва между 12 и 12.4В.Колко време го зарежда с този ток? Колко амперчаса е акумулатора? Колко годишен е? Какво е зарядното и какво напрежение дава без товар? Досега зареждал ли си го и друг път на зарядно? След колко време, след като си го изключил от зарядното ти показва 12.4V в покой? По време на зареждането и достигане на 14V, забелязва ли се някакво "кипене"(отделяне на малки мехурчета газ) на електролита? Само на къси разстояния ли караш? Измервал ли си напрежението на акумулатора при работещ двигател, включени фарове и други консуматори? Виждам, че си измервал плътността на електролита - 1.15~1.20 g/cm3, това 1.15 само на една клетка ли е, има ли и други такива? След като му наля вода и го "зареди", пробва ли го дали пали колата?
Според мен засега има симптоми на незареден.
Зареждам около 8 часа. Акуто е 77Ач Искра/700А стартов ток. Тази зима щеше да му е 5а.При заряд не напрежението не минава 14 волта. Напрежение в покой както написах е около 12 и 12.4В. мерено поне един ден след заряд. Преди това съм го зареждал на зарядно докато беше още в движение в колата. Много слаби мехурчета се наблюдават. Карах до средно с два старта на ден общо около 30 км градско. Напрежението на акуто в колата е точно 14.00 волта без значение фарове и т.н. - генератора работи много добре. Плътността на разлитните клетки е различна. Но дори след общо около 30 часа зареждане акумулатора не се зареди. Не съм пробвал да паля колата повече с него, защото купих хов - същия
Този се опитвам да го посъживя и да го използвам за нещо друго в дома.