• 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 42
Всички имаме коли, нали ?
plamen6703 - майстор
Не е задължително като не е зареждан до момента да го дозареждаш,освен ако не се налага. А дали се налага може сам да прецениш, ако създава проблеми със запалването и си сигурен, че е от акумулатора :)
Няма нищо странно в написаното, просто имаш такова зарядно, което подава такъв ток. Включи акумулатора да го зареждаш и не го оставяй без надзор... След някои друг час виж какво се случва, с устройството за заряд... и с акумулатора. На мен не помня от колко години не ми се е налагало да си зареждам акумулатора на автомобила...даже ми се е случвало от смяна до смяна на акумулатор да не ми се налага да се сещам за заряд на акумулатор... Един акумулатор почне ли да ти се налага често да го зареждаш и проблема не е в автомобила,а в акумулатора, по-добре го смени с друг.
ivanovbg - майстор
nautilus33 написа:
Ще зареждам акумулатора за пръв път, и има една зарядно, което още не съм позлвал. Води се Trickle Charger. Понеже доколкото знам, се зарежда около 12 часа, обаче няма да имам възможност да го изключа по-рано от 20 часа след пускане, та да питам, може ли да му навредя. Доколкото прочетох, зарядното зарежда до пълен заряд, след което спира, и след като заряда в акумулатора падне под определен минимум, пак тръгва. Но дали е така.

Ако наистина е Trickle Charger няма да имаш проблем и месец да е включен на него.
nautilus33 - майстор
ivanovbg написа:
nautilus33 написа:
Ще зареждам акумулатора за пръв път, и има една зарядно, което още не съм позлвал. Води се Trickle Charger. Понеже доколкото знам, се зарежда около 12 часа, обаче няма да имам възможност да го изключа по-рано от 20 часа след пускане, та да питам, може ли да му навредя. Доколкото прочетох, зарядното зарежда до пълен заряд, след което спира, и след като заряда в акумулатора падне под определен минимум, пак тръгва. Но дали е така.

Ако наистина е Trickle Charger няма да имаш проблем и месец да е включен на него.
Така го водят. Ето такъв е

Изображение
ivanovbg - майстор
Ползвай си го и хич да нети пука. Не е добре само акумулатора да се зарежда в плътно затворено помещение.
nautilus33 - майстор
OK. ИНаче или навън, под един навес, или на една остъклена тереса(по скоро е антре, щото е около 2х2 , но му викаме тереса).
plamen6703 - майстор
nautilus33 написа:
OK. ИНаче или навън, под един навес, или на една остъклена тереса(по скоро е антре, щото е около 2х2 , но му викаме тереса).
Никакъв проблем нямаш да го оставиш и постоянно включен. На такава "джиджавка" от Илиянци за 35 лв. държа включен постоянно един акумулатор на вилата, който ползвам за цели различни от автомобил. До момента още не е ходила пожарната в тази връзка и акумулатора и зарядното са ОК :-D :partyman:
nautilus33 - майстор
Благодаря за потвърждението :) Значи спокойно мога да го оставя включен за около 20 часа. Понеже като го пусна към обяд, ще мога да го проверя чак на другата сутрин.
nautilus33 - майстор
Да попитам- как точно се зарежда с такова зарядно, понеже в един английски сайт прочетох, че червения кабел + се закача към + на акумулатора, а черния се използва за заземяване :)
plamen6703 - майстор
Единият проводник се включва към (+), другият към (-) на акумулатора... даже са надписани :-D и за да заработи устройството е необходимо да се включи към мрежата... Това е големият недостатък на това устройство, че иска да се включва към ел.мрежата, че да работи, ако беше си взел с устройство с педали, щеше да си независим от мрежата и можеше да зареждаш спокойно акумулатори и на къра... само въртене на педалите и зарежда :-D
nautilus33 - майстор
Ами аз знам, че е така :), но не знам защо реших да прочета как работят този тип зарядни(това от снимката, и това, което ти каза, че имаш на вилата и държиш акумулатора постоянно свързан към него). И така пишеше. Даже пишеше в никакъв случай да не се свърва - на зарядното към - на акумулатора, понеже акумулатора ще гръмне.
Иначе го има и това с педалите :-D и събота си го задвижвам.

Ето и цитата от сайта, но е на английски
"Connect the negative cable to a ground source
The negative cable of the charger must be connected to an appropriate ground source. Ideally, the engine block or any bolt attached to the car's chassis is a suitable option for this purpose. Under no condition should the negative cable be attached to the battery because it could lead to an explosion."
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 42

Тема "Обслужва ли се "необслужваемия" акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: