• 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
Всички имаме коли, нали ?
Ако имаш фризер, сложи акумулатора там за 2-3 часа. След което веднага го закачи на някое по-яко зарядно /15А-во поне за да не даде фира/ за около 1 час. След това остави акумулатора в покой поне за 2 часа. После дозареждаш и споделяш резултата :-D .
gogo7777 написа:Ако имаш фризер, сложи акумулатора там за 2-3 часа. След което веднага го закачи на някое по-яко зарядно /15А-во поне за да не даде фира/ за около 1 час. След това остави акумулатора в покой поне за 2 часа. После дозареждаш и споделяш резултата :-D .

Пратих го за скрап. Явно е бил повреден.
gogo7777 написа:Ако имаш фризер, сложи акумулатора там за 2-3 часа. След което веднага го закачи на някое по-яко зарядно /15А-во поне за да не даде фира/ за около 1 час. След това остави акумулатора в покой поне за 2 часа. После дозареждаш и споделяш резултата :-D .

Ако случайно не стане с фризера... Имаш ли фурна?
Пъхни го в нея на 200 градуса с вентилатор за около час.
Не е задължително да споделяш резултата.
:lol: :lol: :lol:
Ама аз не се бъзиках бреее :)
gogo7777 написа::lol: :lol: :lol:
Ама аз не се бъзиках бреее :)

Знам. То ако става на въпрос, аз съм промивал акумулатор с разтвор на азотна киселина. Цяла зима изкара. После умре като ци... Форд :-D
Ма като цяло са несериозни тия експерименти.
Наздраве за новата година!
Момчета,
Грейте ракията, режете киселото зеле, полейте го с олио, поръсете го с червен пипер и сядайте.
Форумът няма да избяга. Догодина пак ще го има.
Наздраве за Новата 2017 година! :partyman:
gogo7777 написа:Ако имаш фризер, сложи акумулатора там за 2-3 часа. След което веднага го закачи на някое по-яко зарядно /15А-во поне за да не даде фира/ за около 1 час. След това остави акумулатора в покой поне за 2 часа. После дозареждаш и споделяш резултата :-D .

На мен некоя година ми замръзна акумулатора, ма не във фризера, а на жигулето. Сутринта не върти и нема никакви тоци. Като започнах да го свалям от колата и гледам го стои изчанчен. Една клетка замръзнала, раздула и кутията се изкривила. Като се размрази отиде за скрап. Този акумулатор беше с гаранция 6 месеца и тва му беше първата зима, но вече с изтекла гаранция.
Втори подобен случай в моята практика нямам, но добре бе, че след това удължиха гаранцията, та поне една зима да се вмести в гаранционния срок.
Ха да видим през идващите мразове, на колко народ ще им замръзнат акумулаторчетата... :popcorn:
...Щото не са ги заредили, за да ги подготвят за студа... :idea: :yawinkle:
На пасата акумулатора надмина 3 г, служба. Последната година и половина изключително при градско. Няколко дни ми направи впечатление, че сутрин първо палене в студа върти мудно, но пък пали и очото проверявам - зелено. Капсулован е, гъстотомера е безполезен и друга проверка нямам с какво да направя. Пасата пък просветна лампи по таблото, взе да минава в нещо като авариен режим. И докато се чешех по :? Свалих акумулатора (беше карана колата и свален беше на 13 волта) и го закачих към ръчното зарядно. В очото имаше зелено. при разклащане топчето потъваше и очото ставаше черно. Реших, че е изправно. Към ръчното зарядно на степени (от секции на вторичната) нагласих 6А и акумулатора почна да вдига напрежение. След 10-на минути беше стабилизирал 16 V и 4A. След 2 часа заряд го качих на пасата. Запали. Е таблото на пасата грейна като коледна елха, но за няма и километър път всичко загасна (това е за темата на "пасатко"). На другия ден в студа сутрин рано паля и стартера врътна значително по-добре. И така от неделята, днес пак ще пробвам как е.
Но основния въпрос е като нямам достъп в клетките как да преценявам колко да зареждам :? Явно очото не е достатъчно в този случай. Зелено си беше и дали позеленя повече ми е трудно да преценя :? Дупченето на капака за сега не ми е приоритет. Ще трябва и дупките да са по-големи, че няма тънки тръбички и .......
kozl написа:.......Но основния въпрос е като нямам достъп в клетките как да преценявам колко да зареждам :? .............

Аз използвам зарядно устройство което след като само прецени, че акумулатора е зареден, преминава в поддържащ режим. Така няма как да се прецака от дълго зареждане - може с дни да седи в това положение.
CTEK MXS 5.0 TEST AND CHARGE
http://www.img-share.eu/f/images/195/Snap143860YaCbBkE.jpg
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Автомобили”