• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
Това няма много общо, но иначе Браво! Добре се справяш. Идеята е, че когато нямаш стабилна основа колкото и да претапицираш, волана се пързаля, усуква и не може да се ползва стабилно и сигурно. Няма управия. Ако искаш да стане както трябва може да си го отлееш и от епоксидна смола. Все скъпи и трудоемки операции.
Превъртането вече имам идея с какво и как да го оправя,а липсващия на места диаметър не е чак толкова голям за нова отливка.Навярно ще е някакъв по-здрав силикон,ако знаете подходящ и марка сега кажете.
Полиуретанов уплътнител. Става като гума. Може да се дялка с макетен нож
А какво представлява този полиуретанов уплътнител,в опаковка като силиконите ли е?
Да, но бутилката е ламаринена. На дъното има халка като кутийка от бира. Като изтеглиш халката и вътре си е нормално бутало. Слагаш на пистолет и действаш.

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=86925
Здравейте, бих желал да попитам възможно ли е да си направя от кръгъл волан отдолу скосен? Нещо ейърбега ми е голям и опира във волана, а зимата като съм с яке и ципът разкатава фамилията на самия волан, ако е тапициран с кожа се надира, ако сложа калъф се изтрива точно там и става супер грозно и неудобно като го въртя. Та ми се иска ако е възможно да го направя скосен.
Изображение
nakatasan написа:Здравейте, бих желал да попитам възможно ли е да си направя от кръгъл волан отдолу скосен? Нещо ейърбега ми е голям и опира във волана, а зимата като съм с яке и ципът разкатава фамилията на самия волан, ако е тапициран с кожа се надира, ако сложа калъф се изтрива точно там и става супер грозно и неудобно като го въртя. Та ми се иска ако е възможно да го направя скосен.


Замисли се,като отрежеш долната част на волана и някога не дай си боже да се праснеш с колата в стената с 90 км/ч и с тези два остри ръба на волана ще се врежат в корема и ще размажат ребрата. Подобни интервенции са забранени от производителя. Не че нещо имам против но да си го имаш наум. По въпроса ти,може да се отрежат с ножовка и да се облече в калъф и да се пришият накрайниците колкото да не задират.Другия вариант е да вземеш почти квадратен от тези спортните волани които са си проектирани да не се трият в екипите на пилотите. Другото което се сещам е да вземеш по-малък волан от японска кола :?
За сега нищо няма да пипам, така ще си бъде кръгъл, само ще го дам да го претапицират.
А като казвам да се отреже, нямах предвид отдолу да се реже. А да се скъси малко, за да може да се направи равен отдолу, точно както са спортните, после да се възстанови гумата и да се тапицира. Ама нещо сложно ми се струва.
Що си мисля,че не е много коректно да се набутваме в чужда тема.

Иначе към автора-ако ти си тапицирал воланите горе-шапка свалям!
Никак,ама никак не е лесно да се докара тази визия-шевове,гънки...
Направо си за Ролс Ройс и Бентли.
Нямам идея как може да възстановиш материала отдолу,но щом това на снимките си го правил,
надали този проблем ще ти е труден.
Успех и сподели.
Моля, ползвайте я темата, тъкмо ще допълня инфо.
Значи, възстановяването в такива случаи се оказа, че може да се направи с черен силикон за стъклопакети или с автокит.
Превъртелите обръчи на воланите ги лекувам също с черният силикон, много е добър. :wink:
И така след 200-250 направени волана и още доста други дреболии вече някои неща са ми ясни.
За съжаление или не, вече не го правя този шев от снимките по-горе, минах на изцяло ръчен шев, този тип и още 2 др. модела.
Прикачен файл:
Изображение5095.jpg

Прикачен файл:
Изображение5307.jpg
  • 1
  • 2

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Автомобили”