Днес заприходих една капачка за резервоара със заключване, но без ключ от битака в Пазарджик за цели 3 лева. Оригиналното заключване на външния капак не работи и докато се постопли за да сваля пластмасовите кори на багажника и да монтирам вакуум машинка от бракувания пасат, се заиграх да оправя патрона за моя ключ. Много е лесен достъпа до резервоара, не че се точи лесно -има цедка и маркуча не влиза повече от 20см, но...
Поразгледах капачката и се оказа, че външната черупка се задържа от 4 зъбчета, с тънка права отверка ги откачих едно по едно и се разглоби. Патрона се сваля като се махне едно П образно телче.
Като се вкара ключ, който не отговаря на пластинките, те надсърчат и опират в два канала в бялата Т 0бразна част и ключа не превърта. Оправя се като при вкаран ключ се запилят стърчащите пластинки. Трябва да се изчистят и чепаците иначе блокират. След почистване и смазване, се получи. Обратното сглобяване е лесно само се натискат докато прескочат 4-те зъбчета на външната капачка.
Поразгледах капачката и се оказа, че външната черупка се задържа от 4 зъбчета, с тънка права отверка ги откачих едно по едно и се разглоби. Патрона се сваля като се махне едно П образно телче.
Като се вкара ключ, който не отговаря на пластинките, те надсърчат и опират в два канала в бялата Т 0бразна част и ключа не превърта. Оправя се като при вкаран ключ се запилят стърчащите пластинки. Трябва да се изчистят и чепаците иначе блокират. След почистване и смазване, се получи. Обратното сглобяване е лесно само се натискат докато прескочат 4-те зъбчета на външната капачка.