• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
Всички имаме коли, нали ?
nikolovvd - майстор
Какъв е тоя бензинов двигател 2.4 л. с 122 коня на Мицубиши?
Сигурно е някаква стара концепция, защото моя е 1.8 л., но с 143 коня.
Има 2.0 л., но е 295 коня. Монтират го в Ево 10.
DundyTheCroc - майстор
Това е типичен дългоходов двигател с въртящ момент в ниските обороти. Както вече е споделил колегата не го бива много на асфалт, ама за оф-роуд е перфектен ;)
hidrazin - майстор
nikolovvd написа:
Какъв е тоя бензинов двигател 2.4 л. с 122 коня на Мицубиши?
Мотора е този:
4G64
:partyman:
nikolovvd - майстор
Озадачих се от този твой пост.
hidrazin написа:
Двигателя се произвежда от 80-та година и до наши дни. Използва се в Mitsubishi Grandis, Lancer, Outlander, Galant, Eclipse.
Иначе двигателя е много подходящ за пикапи и офроуд машини.
hidrazin - майстор
Е не съм чак такъв спец по Митсушибита. :-D
Въпроса е че се произвежда отдавна и се използва в много модели.
:partyman:
Falcone - помощник
D103314 написа:
Да си кажа и аз впечатленията от Steed5. Октомври миналата година получих пикапа нов с дизеловия двигател, 6 скорости, Гуми GOODYEAR 16 цола. Последва тест, бързи, бавни, офроуд. Замириса на съединител. Така беше и на другите 5, които получихме във фирмата. След това не съм усещал да мирише. Първи впечатления: при изкачване на стъмен терен или спусък - наклон около 20-25% е задължително изключване на климатика. Появява се една дупка без турбината на втора от около две секунди и пикапа спира. Следва първа, бавни и т.н. На шосе дърпа доста бързо, поддържа нормално скорост 130-140 км. Разход смесен 9-10л. И така до преди месец, когато ми докараха бензиновата версия, двигател Митцубиши, с вградена в коша газова уредба. Извършени интервенции на дизела при 15 000км: две сервизни обслужвания /на 5 и 15 000/ , сменен маншон на раздатъчна кутия, счупен лагер на предна лява полуоска. лагера го счупих при движение назад с включени 4х4 бързи и пълен ляв завой в голяма кал.
Първи впечатления от бензина за 3000км с гуми BF GOODRICH: бавно дърпа на шосе, трудно вдига повече от 130км. За сметка на това никаква липса на мощност при офроад - в голяма кал поддържа 4-5000 оборота с лекота. Тапицерията е малко семпла, сложих навсякъде по-дебел балатум, да може да се мие. Ламарината под двигателя не пази добре, пръска кал на перката, която почва да тресе като се включи. сложих друга ламарина, която затваря отдолу целия сектор и кал вече не влиза. Разход в офроад режим: 17-19литра/газ. около 0,5литра на ден бензин за палене и загряване. Първи впечатления: за дълъг път и шосе - дизеловата версия, за кал и лов - бензина. И двата друсат като са с празен кош, затова сложих една 20мм ламарина с тегло 250кг и возията е доста по-добре. Празен тежи 1880кг. Натоварени нямат и двата проблеми. Скоро ще постна снимки.
Колега, как е пикапа? :rock:
D103314 - специалист
Към момента е на 15 000. Направиха му преди два дни пълно обслужване. Какво ми прави впечатление: накладките са много тънки, досега две смени. трудно издържат 10 000км, а карам почти само на скорост. Имах руска Нива преди това, и свикнах да спирам със скоростите. В калта на газ и идва малко повече рахода - на моменти до 22 на 100, а върви празна, без товар. Лагерите на предните полуоски - малки и слабички. На няколко пикапа вече сдадоха багажа преди да наптравят 15к. На 10 000км ми смениха акумулатора, оказа се, че са ми сложили Монбат от 2013 г произведен. отдолу, под шофьора по средата има една предпазна ламарина. Трябва да се внимава с нея, да не се опре в някой коловоз, огъва се нагоре, и кардана почва да се търка и се поизтрива с времето - не го признаха на един пикап за гаранционна повреда. Това е засега.
Falcone - помощник
D103314 написа:
Към момента е на 15 000. Направиха му преди два дни пълно обслужване. Какво ми прави впечатление: накладките са много тънки, досега две смени. трудно издържат 10 000км, а карам почти само на скорост. Имах руска Нива преди това, и свикнах да спирам със скоростите. В калта на газ и идва малко повече рахода - на моменти до 22 на 100, а върви празна, без товар. Лагерите на предните полуоски - малки и слабички. На няколко пикапа вече сдадоха багажа преди да наптравят 15к. На 10 000км ми смениха акумулатора, оказа се, че са ми сложили Монбат от 2013 г произведен. отдолу, под шофьора по средата има една предпазна ламарина. Трябва да се внимава с нея, да не се опре в някой коловоз, огъва се нагоре, и кардана почва да се търка и се поизтрива с времето - не го признаха на един пикап за гаранционна повреда. Това е засега.
Благодаря за отговора!
А иначе градско; извънградско колко разход на газ ти прави? :?:
kr1100 - майстор
Falcone написа:
А иначе градско; извънградско колко разход на газ ти прави? :?:
А тебе какво те топли ?? Виж новината - обявиха фалит . Край на недоразумението.
Falcone - помощник
kr1100 написа:
Falcone написа:
А иначе градско; извънградско колко разход на газ ти прави? :?:
А тебе какво те топли ?? Виж новината - обявиха фалит . Край на недоразумението.
Това, че са обявили фалит не означава, че тези коли ще изчезнат от улиците или бъркам? :rolleyes:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Тема "Мнения относно този автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: