• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
чет фев 01, 2024 10:18 amkozl написа:
...
И така приемам, че клапанът отваря към смукателния колектор при превишаване на атмосферното налягане в картера и не поддържа отрицателно налягане. Отрицателно налягане, което води до вакум в картера :wink:
:roll:
А защо не приемеш в уравнението и сериозното подналягане в смукателният колектор, което е от другата страна на клапана?
Величината, с по голяма стойност, е точно там.
Зависи от схемата на картерната вентилация, в случая.
ivanovbg - майстор
Клапана е регулиращ и не затваря на 100%. При празен ход вакума в колектора засмуква мембраната и притваря дупката до определена стойност която е зададена от производителя. Като се натисне газта вакума намалява, мембраната отваря повече дупката за да изсмуква увеличените картерни газове, при газ до дупка няма вакум в смукателния колектор и мембраната отваря напълно. При отпускане на газта всичко става по обрания начин и вакума в картера се поддържа в изчислените граници.
Предположих, че при такава схема, инженерът е сметнал конструкцията, но....
Куца инженерна мисъл, в общи линии. Прецаква се нещо, което е консуматив и мотора става проблемен.
Има къде по удачни решения, с които ти си запознат, вярвам.
Сега, някой да не се обиди на марка и модел?! Маса производители имат издънки, в конструкторските си отдели.
ivanovbg - майстор
Няма по удачно решение и затова е въведено във всички модерни двигатели допълнено с допълнителни клапани за двигатели с принудително пълнене. Стария вариант беше с два изхода на картерната вентилация : малък отвор включен след дроселовата клапа за празния ход и голям отвор включен преди нея. Предполагам, че нисана ти е с такова изпълнение .
чет фев 01, 2024 11:04 amivanovbg написа:
Няма по удачно решение .....
.......Предполагам, че нисана ти е с такова изпълнение .
Съмнително твърдение, но предвид екоизискванията, приемам го за .......просто се приема, щото няма на къде.
Естествено, че е така. Просто няма какво да се повреди и да стане маслояд, поради инженерен шедьовър. От там, през почти целият си жизнен път е относително "Еко", в сравнение проблемите свързани със скъсан ненадейно презерватив!
С новото време, нови изисквания с вече напълно ясен и предвидим резултат- екологични еднодневки, замърсяващи повече, предвид краткият си експлоатационен цикъл.
Много прилича на идеята за електричките, зеленото, дрън-дрън.
Въпросният нисан е на 30+. От 12.2009г се кара изключително на газ. Колко да е замърсяващ, в сравнение с гоуф+ дизел, например?!!!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Защо се получава следния ефект ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: