• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
антон_31 - напреднал
колега пробваи тука http://www.starter.bg/
ZMeyGorianin - майстор
Дърт Форт Транзит, 93.г; 2,5Д - след стартиране лампата за зареждане не гасне. Напрежение директно на клемите на алтернатора 10.5 В
От известно време лампата не гаснеше при старт, а само след форсиране и после си зареждаше нормално 14.4В
Някакви идеи?
ZMeyGorianin - майстор
Не съм го отварял още.
vlax - майстор
съб май 02, 2020 9:05 pmZMeyGorianin написа:
Не съм го отварял още.
Ми аде де,не чакай.
:partyman:
ZMeyGorianin - майстор
То хубаво ще го отворя, ама какво да търся!?
MamaMy - майстор
Все нещо ще намериш. Няма да си метър. Като почнеш четки, лагер(и), реле, диоди, колектор все има какво да се види и смени.
ZMeyGorianin - майстор
Ама хич не ми помагате :-D С механиката съм в час, но с електриката - не толкова... Ако са четки, замърсен колектор, лагери за смяна, почистване и т.н. ще се справя. Но ако според симптомите, които съм описал трябва да се сменят диоди и релета - ще се ходи на майстор.
Лошото е, че най-близкия е на 40 км. Пък и ако мога да си го спестя като разход, защо да не опитам.
Та затова питам, дали някой знае, на какво се дължи ситуацията :partyman:
nikolov333 - майстор
С алтернаторите не става с гадаене и без сваляне и отваряне няма да минеш. В зависимост от познанията ти вероятно ще трябва и майстор..
kozl - майстор
На дрътото пежо 305Д (1983 г.), дето го немам вече, алтернатора Бош. Реле регулатора е в един блок с четките. Сваля се с 2 болта.
Аз 2 пъти съм сменял четки, но по принцип се сменя целия блок - така е замислен.
Като се износеха четките и лампата светеше след запалване известно време после гаснеше. Обаче същото се получаваше с лампата когато акумулатора беше пътник.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Алтернатора не зарежда.." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: